Εντυπωσίασε η θεατρική ομάδα μαθητών Αστακού με την παράσταση «Μια κωμωδία» στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου.


Πηγή: http://xiromeronews.blogspot.com
Φωτογραφίες: κ. Γιάννης Γιαννακόπουλος.

Χθες Σάββατο 23 Μαρτίου 2019, η θεατρική ομάδα μαθητών Αστακού, υπό την καθοδήγηση του κ. Λάμπρου Πιτσούλια, άνοιξε την αυλαία στο 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου, στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου με το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλη "Μία Κωμωδία".
Πλήθος κόσμου παρακολούθησαν την παράσταση και κατά γενική ομολογία όλης της κριτικής επιτροπής αλλά και του κοινού, τα παιδιά της θεατρικής ομάδας έπαιξαν καταπληκτικά και καταχειροκροτήθηκαν. Τα θερμά συγχαρητήρια!!!......

ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS: Τα θερμά μας συγχαρητήρια και εκ μέρους μας σε όλους τους συντελεστές και στενοχωρηθήκαμε που δεν μπορέσαμε να παραβρεθούμε όπως τις προηγούμενες χρονιές.
















0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.