Η ενδοχώρα της Αιτ/νίας και του κεντρικού Ξηρομέρου δικαιούται αξιοπρεπή οδική πρόσβαση, με τον δρόμο Κουβαράς - Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας.


Δεν ξέρουμε αν η εργολαβία του έργου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, συντήρηση και βελτίωση του οδικού άξονα Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 και κόστους 953.491,2.07 €, (προ Φ.Π.Α.), κατόπιν μειοδοτικού διαγωνισμού και μέση έκπτωση 60,59 %, τελείωσε ή όχι, όμως προσωπικά αλλά και με συμπατριώτες μας που μιλάμε, το αποτέλεσμα θα θέλαμε να είναι πιο ευρύ και κυρίως να περιλαμβάνει περισσότερα κομμάτια συνεχούς ασφαλτόστρωσης, διαπλατύνσεων, τοποθέτηση εξοπλισμού προστασίας και σήμανσης.
Για να το περιγράψουμε πιο απτά, θα θέλαμε εμείς και όλοι οι πολίτες να δούμε ένα δρόμο παρόμοιο με τα 9,2 χιλιόμετρα Κουβαράς - Μπαμπίνη.
Οι συνεχείς ασφαλτοστρώσεις δεν ξεπέρασαν τα 5 χιλιόμετρα, οι οικισμοί της Μπαμπίνης, του Αρχοντοχωρίου των Ξηρών αλλά και του Μύτικα η είσοδος, απ' όπου κεντρικά περνά ο συγκεκριμένος δρόμος, κατά ένα περίεργο τρόπο έμειναν απ' έξω και οι παρεμβάσεις ήταν σημειακές, αν εξαιρέσουμε τους καθαρισμούς στα πλαϊνά του οδοστρώματος που ήταν σχεδόν σε όλο το μήκος των 32 χιλιομέτρων.
Η Περιφέρεια υποχρεούται και πρέπει να πράξει το καθήκον της, δηλαδή να προχωρήσει και γι αυτά τα 32 χιλιόμετρα, φτιάχνοντας ένα δρόμο σωστό, ενιαίο και όχι όλο μπαλώματα και αποσπασματικές παρεμβάσεις. Επίσης να προχωρήσει γρήγορα την παράκαμψη Μπαμπίνης με νέα χάραξη και της παράκαμψης Αρχοντοχωρίου. Επίσης με μικρές νέες χαράξεις να κοπούν κάποιες στροφές του Αετός - Αρχοντοχώρι.
Αυτό που έγινε με την συγκεκριμένη εργολαβία είναι σίγουρα θετικό, αλλά δεν είναι το ζητούμενο και αυτό που δικαιούται η ενδοχώρα της Αιτ/νίας και το κεντρικό Ξηρόμερο, για να αποκτήσει αξιοπρεπή οδική πρόσβαση στις πανέμορφες παραλίες της Αλυζίας, να συνδεθεί αξιοπρεπώς οδικά με την Ιόνια Οδό, η πολλά υποσχόμενη τουριστικά Αλυζία.

8 σχόλια:

  1. Ενα δέν καταλαβαίνω. Πώς γίνεται να λέμε οτι είμαστε όλοι σωστοί, άρα ψηφιζουμε σωστά, αλλά δέν έχουμε σωστούς δρόμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο παραμένουν οι δρόμοι προς το γκρεμό χωρίς προστευτικές μπάρες, εκτός του οτι είναι επικίνδυνο για την οδική ασφάλεια των τροχοφόρων, η πολιτική εκτίθεται στην κοινωνική συνείδηση ανεπανόρθωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προστατευτικές μπάρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μετα ψάχνουν οι θεωρητικοί και οι αμπελοφιλόσοφοι της πολιτικής
    γιατί ο σωστός και λογικός κόσμος απομακρύνεται απο την επικρατουσα και κατεστημένη πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ9 Ιουλίου 2020 στις 12:42 μ.μ.

    Η μελετη προβλεπει συντηρηση και βελτιωση του δρομου και εχει αρχικο προυπολογισμο 3.000.000 .Νομιζω οτι , παρα την εκπτωση (τεραστια ), οι προβλεψεις της μελετης παραμενουν ,δεν κουτσουρευονται μαζι με την εκπτωση . Εχω τις εξης αποριες:
    1. Γιατι δεν γινεται διαγραμμιση σε ολο το μηκος του δρομου παρα μονον στα τμηματα που επισκευαζονται; Ιδιως το τμημα ΚΑΝΔΗΛΑΣ -ΜΥΤΙΚΑ , ενα ευθυγραμμο στενο τμημα που ειναι πολυσυχναστο και πολυ επικινδυνο το βραδυ , δεν διαγραμμισθηκε ,οπως βεβαια και ο υπολοιπος δρομος απο ΜΠΑΜΠΙΝΗ μεχρι ΜΥΤΙΚΑ . Ειναι δυνατον η μελετη να μην το προβλεπει; Τοτε τι συντηρηση
    και βελτιωση ειναι αν δεν προβλεπει και διαγραμμιση , η οποια στα περισσοτερα σημεια υπηρχε . Εκτος βεβαια αν προκειται να γινει συνολικα στο τελος .Παντως θα ειναι σκανδαλωδες αν δεν γινει διαγραμμιση σε ολο το μηκος του δρομου .
    2. Μια απολυτα αναγκαια παρεμβαση ειναι η τοποθετηση προστατευτικων κιγκλιδωματων απο την εξοδο του Αρχοντοχωριου προς Μυτικα μεχρι και τη θεση αμεσως μετα τον Πυργο , οπου οποιος ξεφυγει λιγο χαθηκε στο βαθος του γκρεμου.Το μηκος αυτο ειναι 2 χιλιομετρα περιπου και απο οτι εμαθα απο αρμοδιο της περιφερειας η εργολαβια προβλεπει κονδυλιο για κιγκλιδωματα μηκους 6 χιλ.Αρα μπορει και πρεπει να γινει παρεμβαση για το θεμα , ωστε να μπουν κιγκλιδωματα και σαυτο το τμημα.
    Θελω να πιστευω οτι το εργο δεν τελειωσε και, οτι πριν παραληφθει , θα γινει η απαραιτητη διαγραμμιση σε ολο το μηκος και θα μπουν τα κιγκλιδωματα ,οπου απαιτουνται . Γιατι θα ειναι προκληση για το δημοσιο αισθημα ενα εργο 3.000.000 να κατανταει να γινει κολοβο λογω εκπτωσης κατα 2/3 περιπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρός 10:55
    Καμία απομάκρυνση απο αυτή την πολιτική
    που έγινε κατεστημένο.Απλά ο Λαός είναι
    συνεργος τους.Η κουτάλα αλλάζει χέρια κατά καιρούς
    και το παραμύθι του κουτόχορτου καλά κρατεί.Πόσα χρόνια
    ΝΔ ΠΑΣΟΚ( Τώρα ΚΙΝΑΛ ) ΣΥΡΙΖΑ. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πώ για τα άλλα το κόμματα, δέν λεω τίποτα.
      ας πω για το ΣΥΡΙΖΑ που δικαιουμαι να πώ :
      Ο ΣΥΡΙΖΑ στην πορεία του προς το μέλλον θα πρέπει να αλλάξει ριζικά.
      εάν θέλουν ας ακοϋσουν εκει πάνω στο ΣΥΡΙΖΑ
      δέν θέλουν ? Αντίο απο μένα πέστους
      "με γειά τους και χαρά τους"
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.