tag:blogger.com,1999:blog-4811727835330195749.post7774328860534755601..comments2024-03-28T16:37:33.074+02:00Comments on ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS: O Mύτικας το 1936 απέκτησε πολεοδομικό σχέδιο για να γίνει κώμη, και σχεδόν έναν αιώνα(!) μετά παραμένει ένα γραφικό(;) χωριό. Έτσι θα παραμείνει αν δεν εφαρμοσθεί το ισχύον σχέδιο πόλης με διάνοιξη όλων των κοινόχρηστων χώρων.Unknownnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-4811727835330195749.post-2387680603380642582023-03-17T11:43:38.514+02:002023-03-17T11:43:38.514+02:00https://mytikaspress.blogspot.com/2022/11/0600-web...https://mytikaspress.blogspot.com/2022/11/0600-webex.htmlmytikaspresshttps://www.blogger.com/profile/05446945902546739225noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4811727835330195749.post-75332881529732481352023-03-17T09:39:34.907+02:002023-03-17T09:39:34.907+02:00Κανένας δεν θα πει όχι στην ανάπτυξη και την πρόοδ...Κανένας δεν θα πει όχι στην ανάπτυξη και την πρόοδο του Μυτικα. Όμως για όσους γνωρίζουν το σχέδιο πόλης του 1936 έγινε για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα συμφέροντα. Γιαυτό και τόσες δεκαετίας δεν προχώρησε. Υπήρχαν λόγοι λοιπόν και δεν οφείλεται μέχρι και σήμερα σε ανικανότητα ή αδιαφορία των αρχών. Κάτι όμως πρέπει να γίνει. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4811727835330195749.post-19286607402034777892023-03-17T09:26:57.304+02:002023-03-17T09:26:57.304+02:00Έτσι είναι ακριβώς, όπως τα λέει ο φίλος Γιώργος, ...Έτσι είναι ακριβώς, όπως τα λέει ο φίλος Γιώργος, συμφωνώ σε κάθε λέξη που αναφέρει και θα πρόσθετα ότι υπάρχουν και άλλοι δρόμοι του σχεδίου που θα έπρεπε να ανοίξουν, μικροί μεν αλλά πάρα πολύ σημαντικοί για την λειτουργία του οικισμού, όπως κάποιοι κάθετοι στον παράλληλο στο δρόμο του παζαριού και κάποιοι κάθετοι στο εσωτερικό του οικισμού κοντά στα Μαντέικα και τα Λιαγκέικα.<br />Για να γίνει όμως αυτό απαιτούνται πολιτική βούληση και χρήματα τα οποία δεν είναι λίγα. Για το πρώτο εκτιμώ ότι υπάρχει και είναι μεγάλη, για το δεύτερο το Σεπτέμβριο του 2019 ένας Δήμος οικονομικά ρημαγμένος στα πρόθυρα του Παρατηρητηρίου παραδόθηκε. Εμείς δεν θέλουμε απλά να περάσει ένα JCB και απλά να κάνει μία υποτυπώδη διάνοιξη-διαμόρφωση, γιατί τέτοιας ποιότητας δρόμοι δεν θα είναι προσπελάσιμοι.<br />Χρειάζονται χρήματα λοιπόν και ένα τέτοιο χρηματοδοτικό εργαλείο είναι το ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας), όπως ακριβώς ανάφερε ο Γιώργος, την οποία μελέτη πολύ πρόσφατα απέκτησε για πρώτη φορά ο Δήμος Ξηρομέρου, με ενέργειες αυτής της δημοτικής αρχής και βλέποντας την δημόσια ανακοίνωση της διαβούλευσης, προσωπικά συμμετείχα ως απλός πολίτης που το είδα και εκεί συζητήθηκαν όλα αυτά. Άρα το θέμα της χρηματοδότησης έχει μπει σε μία σειρά όπως βλέπουμε.<br />Αυτό όμως που πιο πολύ απ’ όλα χρειάζεται είναι αλλαγή των μυαλών και της νοοτροπίας όλων μας των κατοίκων του Μύτικα. Να καταλάβουμε το απλό και το αυτονόητο, ότι η εφαρμογή του ισχύοντος σχεδίου πόλης Μύτικα είναι προς το συλλογικό συμφέρον όλου του χωριού και κατ’ επέκταση όλων μας. Τα ατομικά συμφέροντα όλων μας, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το συμφέρον και τη γενικότερη πρόοδο του Μύτικα.<br />Η εκτίμηση μου είναι ότι όλα όσα αναφέρει ο Γιώργος τα επόμενα χρόνια θα γίνουν, είναι αυτονόητα και όταν μαζί με την πολιτική βούληση εξασφαλιστούν και τα χρήματα, θα γίνει άμεσα από αυτή τη δημοτική αρχή, που και το θέλει και έχει εργαστεί για να βρει τα αρκετά χρήματα που απαιτούνται.ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΥΛΑΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4811727835330195749.post-84235324211891061952023-03-17T08:10:32.424+02:002023-03-17T08:10:32.424+02:00Όσοι λένε αλήθειες,
δημοτικούς ψήφους δέν μαζε...Όσοι λένε αλήθειες, <br /> δημοτικούς ψήφους δέν μαζεύουν εύκολα.Anonymousnoreply@blogger.com