Την περασμένη Τρίτη 8/3, ολοκληρώθηκε με αίσιο τέλος το σήριαλ με την 3η εργολαβία του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία. Το Υπουργείο Υποδομών υπέγραψε με τον δεύτερο ανάδοχο, την Ιόνιο ΑΤΕ και έτσι δρομολογείται κανονικά πλέον η κατασκευή του συνολικά.
Αυτό προέκυψε από την επίσκεψη στην Ήπειρο του Υφυπουργού Υποδομών κου Μαγκριώτη που αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία. Όπως ενημέρωσε οι υπόλοιπες εργολαβίες στο 1ο, 2ο, και 4ο τμήμα παρά τις καθυστερήσεις λόγω απαλλοτριώσεων και επιτάξεων και της έλλειψης οριστικών μελετών εξελίσσονται ομαλά.
Η μετατροπή του οδικού άξονα από επαρχιακό σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο είναι το σημαντικότερο οδικό έργο στην Δυτική Ελλάδα αλλά και την Ήπειρο μετά την κατασκευή της Ιόνιας Οδού.
Λόγω της σημαντικότητας του δρόμου οι εργασίες κατασκευής τρέχουν με πολύ ικανοποιητικό ρυθμό και πλέον και με την προσθήκη της 3ης «ορφανής» εργολαβίας το έργο δεν έχει κανένα εμπόδιο. Η περιπέτεια που εξελίχθηκε είχε μεγάλο ενδιαφέρον καθώς μετά τον διαγωνισμό τις 4 εργολαβίες των 48χλμ του δρόμου απέκτησαν : την 1η, 2η, 4η ο όμιλος ΑΕΓΕΚ και την 3η η εταιρεία Μηχανική.
Μετά την διαπίστωση της έλλειψης των μελετών και των προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις η Μηχανική απέστειλε έγγραφο διάλυσης της εργολαβίας, κρίνοντας προφανώς ότι δεν θα ήταν κερδοφόρα όπως εξελίσσονταν. Έτσι και σύμφωνα με τον Νόμο το έργο σε αυτές τις περιπτώσεις περνά στον αμέσως επόμενο ανάδοχο που ήταν η ΙΟΝΙΟΣ ΑΤΕ που ανήκει στον όμιλο της ΑΕΓΕΚ.
Τελειώνοντας η πρώτη φάση με τις περιπέτειες του διαγωνισμού και των προβλημάτων πέρασε ακριβώς ένας χρόνος από την διεξαγωγή του διαγωνισμού και η ελπίδα όλων τώρα είναι το έργο να τρέξει και να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2013. Με την ολοκλήρωση του οι δυτικές ακτές της Ηπείρου και τα Ιόνια Νησιά θα έχουν πλέον άμεση πρόσβαση μέσω του άξονα Άκτιο- Αμβρακία και της Ιόνιας Οδού στο ταχύ οδικό δίκτυο της χώρας.
Ο κ. Μαγκριώτης αναφέρθηκε και στο έργο της σύνδεσης της Πρέβεζας με τη Λευκάδα κάνοντας λόγο για τετελεσμένη ένταξη του στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου με προϋπολογισμό 23.000.000 ευρώ. Στις 28 Φεβρουαρίου το Δ.Σ του Φορέα Διαχείρισης Υγρότοπων Αμβρακικού γνωμοδότησε θετικά για τη κατασκευή του έργου και μετά από αυτό προωθείται η έκδοση των περιβαλλοντικών όρων προκειμένου, να εγκριθούν οι οριστικές μελέτες και να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και να δημοπρατηθεί.
Πηγή: ΑΠΟ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.