Σε άθλια κατάσταση ορισμένα κομμάτια του οδικού δικτύου του Δήμου Ξηρομέρου.


Υπάρχουν ορισμένα κομμάτια του οδικού δικτύου του Δήμου μας, όπου πραγματικά η κατάσταση μόνο άθλια μπορεί να χαρακτηριστεί και θα αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα. Πρώτο παράδειγμα το κομμάτι Κανδήλα - Βάρνακα. Τα έργα που έγιναν πριν χρόνια για το δίκτυο ύδρευσης στο κομμάτι αυτό τελείωσαν μεν, αλλά ο δρόμος καταστράφηκε και το χειρότερο αφέθηκε και έτσι κατεστραμμένος στους πολίτες Β' κατηγορίας, όπως κάποιοι μάλλον τους θεωρούν να τον χρησιμοποιούν.
Μιλάμε για μία απόσταση 1,5 χιλιομέτρου, όπου ο δρόμος είναι σε άθλια κατάσταση. Βέβαια η ίδια κακή κατάσταση συνεχίζεται για αυτόν τον δρόμο ως και το Αρχοντοχώρι, αλλά το συγκεκριμένο 1,5 χιλιόμετρο πραγματικά είναι βομβαρδισμένη περιοχή και θυμίζει τριτοκοσμική χώρα. Με 20 χιλιόμετρα πρέπει να πηγαίνεις για να μη διαλυθεί το αμάξι.
Δεύτερο τρανταχτό παράδειγμα το κομμάτι Αστακός - Βασιλόπουλο. Λακούβες, άσφαλτος καινούργια ριγμένη στη τύχη πάνω σε παλιά με αποτέλεσμα συνεχόμενα σαμαράκια, μικρά χαντάκια κάθετα στο δρόμο για να φεύγουν τα νερά από εδώ και να πηγαίνουν απέναντι ή για να περνάνε από κάτω σωλήνες. Ένας δρόμος πραγματικό πεδίο βολής, ο οποίος σημειωτέον έχει και πολύ κίνηση.


Για το Κανδήλα - Βάρνακας γνωρίζουμε ότι ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Βάρνακα, Πολύζος Βασίλης έχει θέσει το θέμα, κάνει ενέργειες και προσπαθεί να δώσει λύση. Ξέρουμε ότι σε αυτούς τους πρώτους μήνες όλοι οι νέοι Δήμοι συναντούν πολλές δυσκολίες με την εφαρμογή του Καλλικράτη, τα οικονομικά, το προσωπικό, να οργανώσουν τις υπηρεσίες τους, να δουν τι παρέλαβαν και φυσικά το καταλαβαίνουμε αυτό. Το οδικό δίκτυο του Δήμου νομίζουμε ότι είναι ένα από τα θέματα άμεσης προτεραιότητας που θα πρέπει να ρίξει το βάρος της η νέα δημοτική αρχή.

6 σχόλια:

  1. Σας εύχομαι καλή επιτυχία στο blog , και σας συγχαίρω για την ανάρτηση του συγκεκριμένου θέματος.Τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα γράφετε.Ο δρόμος είναι σε άθλια κατάσταση , και αυτό που προτείνουμε εμείς ,σαν τοπική κοινότητα Βαρνακα ,στο νεο Δήμο Ξηρομέρου είναι οτι ο συγκεκριμένος εργολάβος θα πρεπει να ξηλώσει αυτή την κακοτεχνία, και να "ξαναστρωσει" την άσφαλτο οπως ακριβώς προβλέπουν οι κανονισμοί....

    Πολυζος Βασιλης
    Προεδρος Τοπικης κοινοτητας Βαρνακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία τα λες αγαπητέ πρόεδρε, άντε λοιπόν να βρούμε τον εργολάβο, με ποιόν είχε σύμβαση, δήμο Αλυζίας, Νομαρχία, ποιός παρακολουθούσε ποιός παρέλαβε το έργο κλπ. Να ξεκινήσουμε δικαστικό αγώνα και να περιμένουμε αποφάσεις. Σε 5-6 χρόνια θα έχουμε αποτελέσματα. Μάλλον δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση, άλλωστε πολλοί δρόμοι του Δήμου μας είναι σε άσχημη κατάσταση. Εκείνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προγραμματίσουμε τα πλέον επείγοντα αυτόν τον χρόνο και να συνεχίσουμε τον επόμενο πάντα σε συνάρτηση με τις περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες του νέου Δήμου. Πάντως το πρόβλημα είναι γνωστό και μας απασχολεί η επίλυση του
    Θερμοί Χαιρετισμοί
    Δημήτρης Αρβανίτης
    Ειδικός Σύμβουλος Δήμου Ξηρομέρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλο το να φτιάξουμε ότι μπορούμε άμεσα και σύμφωνα με τις δυνατότητές μας τις οικονομικές σαν Δήμος και να προγραμματίσουμε να γίνουν κάποια σωστά έργα (πολύ σωστός ο συλλογισμός) και άλλο το τι πρέπει να κάνουμε έναντι κάθε εργολάβου, ο οποίος το παίζει με τα λεφτά μας. Και καλά, ο εργολάβος έκανε περαίωση με την εφορία και τα έκλεισε τα βιβλία του. Με τούς πολίτες από πού και ως πού δικαιούται να κάνει περαίωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και το εσωτερικό οδικό δίκτυο στο Μύτικα είναι σε άσχημη κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εάν πάρουμε το οδικό δίκτυο όλου του Ξηρομέρου, όπως λέει και ο κύριος Αρβανίτης, παντού χάλια είναι. και το εσωτερικό και το εξωτερικό. κάτι σαν το χρέος της Ελλάδας. μέσα έξω χρωστάμε. εγώ δέχομαι (9:24) και συμφωνώ με τον κ. Αρβανίτη ότι πρέπει να σκεφτούμε πρακτικά. αλλά με κάνει έξω φρενών το γεγονός ότι το θέμα της οδοποιίας (και όχι μόνο) αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη πληγή του Ελληνικού Κράτους (εκτός από την Αττική οδό, δεν νομίζω να υπάρχει άλλος δρόμος αξιόλογος και κατασκευασμένος σύμφωνα με κάποιες σοβαρές προδιαγραφές, τουλάχιστον από όσους δρόμους έχω οδηγήσει εγώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά η κατάσταση των δρόμων του Δήμου είναι Θλιβερή, θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε ότι αυτοί μέχρι τώρα ήταν ευθύνη των Νομαρχιών, στους δήμους περιήλθαν απο 1/1 με την εφαρμογή του Καλλικράτη. Οι δήμοι τώρα τι να κοιτάξουν, να κυνηγάνε τους εργολάβους της Νομαρχίας ή να βάλουν τα πράγματα σε κάποια σειρά; Κύρια πρέπει να μας ενδιαφέρει το μέλλον! Δυστυχώς η απόδοση ευθυνών στην Ελλάδα είναι γενικότερο και πολύ δύσκολο θέμα
    Χαιρετισμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.