Ο Λουδοβίκος των Ανωγείων σε μία μοναδική συναυλία στον Αστακό.


Αύριο Κυριακή στον Αστακό, στις 09.00 μ.μ., στη περιοχή του Ανεμόμυλου, ο γνωστός τραγουδοποιός Λουδοβίκος των Ανωγείων θα μας κρατήσει συντροφιά με υπέροχα τραγούδια και ιστορίες αγάπης και έρωτα. Η αυγουστιάτικη Πανσέληνος θα βοηθήσει για μια μαγική βραδιά. Να μη λείψει κανείς. 

Είσοδος ελεύθερη.

12 σχόλια:

  1. Μπράβο στον Δήμο ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ για την επιλογή του συγκεκριμένου τραγουδοποιού, και ιδιαίτερα στην Αντιδήμαρχο επι των πολιτιστικών κ.Κουμανδρακη-Σαμαρα.....θα είμαστε όλοι εκεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και στο Μυτικα κανουν το χωριο σκυλαδικο για αποψε τοβραδυ για να προκαλεσουν πολιτισμικο σοκ.
    Απορω ποιος εγκεφαλος εδωσε την αδεια να εισαγουν στο χωρο μας το μοντελο του σκυλαδικου, να ανοιγουν μπουκαλια ουισκυ σωριδων και να τα χρεωνουν 100 και 150 ευρω το ενα απο ανθρωπους μεροκαματιαριδες.
    Προσβαλουν την αισθητικη μας. Αισχος.
    Αυτος λεγεται πολιτστικος Αυγουστος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κάνει ιδιώτης και όποιος του προσβάλλεται η αισθητική απλά δεν πάει. Υπάρχει η ελευθερία της επιλογής και το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ιδιωτης να τα κανει στον ιδιωτικο του χωρο και οχι στο ΔΗΜΟΣΙΟ.
    Αυτο σημαινει οτι ο δημος την εκανε παλι τη κουτσουκελα δηνωντας του αδεια για χρηση της πλατειας, που τα καυμενα τα κορτσια του συλλογου δυο φορες απο το πασχα τρεχουν να την εξωραισουν.
    Το δικαιωμα επιλογης δεν δινει δικαιωμα σε κανενα να μας σερβιρει οτι αειδια του κατεβει κανωντας χρηση της πλατειας .
    Εγω εχω το δικαιωμα να κανω βολτα στη πλατεια οταν την εκχωρησαν στον ιδιωτη? Οχι βεβαια.
    Αρα που ειναι το δικαιωμα επιλογης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Το τι του αρέσει να βλέπει και να ακούει ο καθένας είναι θέμα προσωπικού γούστου και αισθητικής. Ξέρω πολλούς ''ψευτοκουλτουριάρηδες'' που αρέσκονται και σε αυτό το είδος και ας το κρύβουν. Πάντα αυτές οι ''εκδηλώσεις'' γίνονταν σε δημόσιους χώρους (προαύλια σχολείων, πλατείες κ.λ.π.) Δεν καταλαβαίνω την εμμονή κάποιων να θέλουν να επιβάλλουν απαγόρευση. Δηλαδή στην εκδήλωση που θα κάνει η ομάδα στη πλατεία τι θα πούμε; Μήπως να φτιάξουμε και μία επιτροπή να περνά από πολιτισμικό τεστ τις εκδηλώσεις. Αφήστε το κόσμο να επιλέξει τι θα δει και θα ακούσει. Αγαπητέ-τη 6:35 με τη δική σου λογική ο μεγάλος Καρναβάς δεν θα έβρισκε χώρο στο Μύτικα να τραγουδήσει όπως έκανε όταν ήταν στη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οχι φιλε 916 αυτες ο "εκδηλωσεις" οπως λες δε γινονται σε πλατειες αλλα σε μαγαζια, γιατι εχουν σκοπο το ιδιωτικο κερδος, και οχι τη πολιτιστικη προσφορα.
    Αν ηταν προσφορα θα ηταν δωρεαν και οχι φιαλη ουισκυ 150 ευρω.
    Σαφως ο καθενας βλεπει και ακουει οτι θελει, ομως ενας δημοσιος φορεας πρεπει σαφως να επιλεγει και οχι να νιπτει τας χειρας.
    Η ομαδα ειναι φορεας του χωριου δεν ειναι ιδιωτης που παει να κανει τη μπαζα του.
    Εκει ειναι η μεγαλη διαφορα.
    Οσο για το Καρναβα σιγα το μεγαλο.
    Καψοροτραγουδα ελεγε και κατι αμανεδς προς την Ινδια μερια. Αυτα ηξερε αυτα του τεριαζαν αυτα ελεγε.
    Ψευτοκουλτουριαριδες και καψουριδες ,ιδια κατηγορια ειναι απο αντιθετες αφετηριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχει μαγαζιά στο Μύτικα να φιλοξενήσει τέτοιες εκδηλώσεις;;; Που ρε παιδιά;; Στις πλατείες και στους δρόμους γίνονταν και θα γίνονται. Εκτός αν κάποιοι θέλουν να μην γίνεται τίποτα στο Μύτικα. Παλαιότερα της Αγίας Ελεούσας στο Μύτικα σε 4-5 σημεία ιδιώτες έφερναν κλαρίνα, μπουζούκια και τώρα θέλουμε να απαγορέψουμε έστω και σε έναν;;; Δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να πάνε σε μαγαζιά νυκτερινά, ούτε στο Ηρώδιο και στο Μέγαρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΚΗ ΚΑΡΝΑΒΑ! ΤΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ. Ο ΤΑΚΗΣ ΚΑΡΝΑΒΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ 2:30 ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ. ΑΡΑ ΦΙΛΕ 2:30 ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΛΕΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΜΑΘΕ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ, ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕ ΓΝΩΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλε 242 ο Καρναβας ακομα και τα δημοτικα τραγουδια που τραγουδιονται με δωρικη λιτοτητα τα ελεγε σαν αμανεδες και τουρκογυφτικα.
    Κατι ξερουμε ολοι απο δημοτικο τραγουδι αφου το ακουμε απο γενησιμιου μας ωστε να μπορουμε να κρινουμε.
    Αλλωστε και αλλοι ελληνες μουσικοι-δες Τσιτσανης,δερβενιωτης,κλπ- ειναι γνωστο οτι καποια στιγμη εκαναν περιηγηση στη ινδικη μουσικη.
    Αυτα για να βαζουμε τα πραγματα στη θεση τους και οχι να βαφτιζουμε τον οποιονδηποτε μεγαλο.
    Ομως ολοι παραβλεπετε την αναφορα στη φιαλη ουισκυ 150 ευρω.
    Παντως της αγιας ελεουσας ειναι στις 23 αυγουστου.
    Προτιμοτερα τα γνησια κλαρινα απο τα λαιτ-λαμε σκυλοτουρκικα.
    Προκειται για τοξικο πολιτισμικο, διασκεδαστικο σοκ. Κατι σαν τα τοξικα ομολογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 5:56 μιλάς για τραγούδι και φωνή πράγμα εξ ορισμού υποκειμενικό σε ποιόν αρέσει και σε ποιόν όχι. Μην θέτεις λοιπόν ανώφελα τα επιχειρήματα σου. Υπάρχει κόσμος που λατρεύει το Τάκη Καρναβά και ότι επιχειρήματα και να θέσεις αυτό δεν μπορείς να το αλλάξεις, (ελπίζω να δέχεσαι ότι υπάρχουν πολλοί που τον λατρεύουν). Άρα στο κενό η προσπαθειά σου να πείσεις ότι ο Τάκης Καρναβάς ήταν όλα αυτά που λες. Έχει και αυτός τη δική του μικρή γωνία στην ελληνική μουσική και ότι και να αραδιάσεις αυτό δεν αλλάζει. Σε χαιρετώ με σεβασμό στις απόψεις σου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλε 659 οπως θα προσεξες δεν αναφερθηκα στη φωνη του Καρναβα, αλλα στο τροπο που τραγουδαε και στη μουσικη των τραγουδιων.
    Ειχε παντως καλη φωνη.
    Οι θαυμαστες του εχουν δικαιωμα να τον θαυμαζουν και οι υπολοιποι να τον κρινουν.
    Κατα τη γνωμη μου επρεπε να επιμενει στο γνησιο δημοτικο τραγουδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μυτικιωτη 242 ασε το δασκαλιστικο υφος οταν γραφεις.
    Δεν ειμαστε μαθητες σου να μας μαλωνεις απο καθεδρας.
    Ακομα και τα μαθητουδια το κοροιδευουν αυτο το υφος.
    Μαθε...ενημερωσου...γραψε.... κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.