Του κ. Νίκου Θ. Νταή
σ. Συμβολαιογράφου
Με δημοσίευμά μου, πριν από λίγα χρόνια, προκάλεσα το ενδιαφέρον των Αρμοδίων Αρχών, να γίνει η σήμανση στην μεγάλη διασταύρωση των οδών Μύτικα – Αστακού, Μύτικα – Βόνιτσας, Μύτικα – Κανδήλας – Αγρινίου, αφού δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑ, να ενημερώνονται οι διερχόμενοι με τα οχήματά τους, πού βρίσκονται και πού κατευθύνονται και που πορευόμενοι, έφταναν στο Μύτικα Πρεβέζης, όπου ΥΠΗΡΧΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑ με την ένδειξη ΜΥΤΙΚΑΣ αλλά ΠΡΕΒΕΖΗΣ. Ρωτώντας επέστρεφαν στον Μύτικα Αιτ/νίας. Η οργή οι βλασφημίες και οι ύβρεις κατά των Τοπικών Αρχών ξυπνούσαν τον κόσμο κατά τις νυχτερινές ώρες. Πλείστα περιστατικά συνέβησαν. Ενθυμούμαι τον αείμνηστο δικό μας Κώστα Σαρδελή, που μου τηλεφώνησε, επικροτώντας την επισήμανσή μου.
Με δικαιολογημένες ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ, επανέρχομαι σήμερα με το παρόν δημοσίευμά μου για να προλάβω « θού Κύριε φυλακήν τω στοματί μου» αυτοκινητιστικά ατυχήματα και δυστυχήματα, αν «ο μή γένοιτο» συμβούν, η οργή και η εξέγερση όλων μας θα ξεσπάσουν κατά των κεφαλών των Αρμοδίων, όποιοι και αν είναι αυτοί, τους οποίους από τη δημοσίευση του παρόντος, το οποίο θα κοινοποιήσω ενώπιον πάσης Αρμοδίας ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ και ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ Αρχής, ο ΛΑΟΣ τους καθιστά ΠΟΙΝΙΚΑ και ΑΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ, εάν συμβεί κάτι το δυσάρεστο, που βέβαια απευχόμαστε. Δεν πάει άλλο….. γιατί ΔΙΟΙΚΗΣΗ θα πεί να ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ τα γεγονότα και όχι να σε ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ αυτά.
Κρούομε λοιπόν τον κώδωνα του κινδύνου και με τον τίτλο ΄΄ΣΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΄΄ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ τα εξής:
Α) Στον έμπροσθεν του Αστυνομικού Σταθμού Μύτικα χώρο, βάσει του από του έτους 1936 ισχύοντος Σχεδίου Πόλης Μύτικα, καταλήγουν και διασταυρώνονται έξ (6) δρόμοι σε πλήρη κυκλοφορία χωρίς να υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΝΣΗ, που να ρυθμίζει την κυκλοφορία των οχημάτων.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, λόγω της θέσης της οικίας μου, ακριβώς έναντι του Αστυνομικού Σταθμού Μύτικα, γίνομαι ΜΑΡΤΥΡΑΣ συγκρούσεων διαφόρων τύπου οχημάτων με τραυματισμούς, ευτυχώς μέχρι σήμερα, μη θανατηφόρους. Οι έξ (6) αυτοί δρόμοι παρουσιάζουν μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση. Η θέση αυτή αποτελεί κυκλοφοριακό κόμβο, διότι αφ΄ ενός μεν ενώνει με τους δρόμους αυτούς τον οικισμό Παναγούλας με τον οικισμό του Μύτικα, αφ’ ετέρου δε οι δρόμοι αυτοί οδηγούν στο παρακείμενο Λύκειο, [που μας επιβάλλει να προστατέψουμε τους μαθητές και με ανισόπεδη διάβαση ακόμη], στις άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες, στον Επαρχιακό δρόμο, στο Λιμάνι, στο Κέντρο Υγείας κ.λ.π. και γενικά οι δρόμοι αυτοί αποτελούν πνευμονικές αρτηρίες κυκλοφοριακής αναπνοής, που εμφυσά ζωή σε όλη την πόλη του Μύτικα, για να ζήσει και να αναπτυχθεί από πάσης απόψεως.
Β) Στον Επαρχιακό δρόμο Μύτικα – Αστακού στο ύψος του οικισμού Παναγούλας, ενώ υπάρχει παρακαμπτήριος δρόμος, που οδηγεί στο Μύτικα και στο λιμάνι, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ με την ένδειξη προς ΜΥΤΙΚΑ και προς το ΛΙΜΑΝΙ ούτε ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ, που να απαγορεύει την προσπέραση, με αποτέλεσμα και στο σημείο αυτό να σημειώνονται ατυχήματα και δυστυχήματα, όπως πριν από δύο χρόνια, που ένας αγαπητός μας νέος, στο άνθος της ηλικίας του, άφησε την τελευταία του πνοή στο σημείο αυτό και ανεσύρθησαν από τα οχήματά τους, πολλοί τραυματίες. Ούτε και αυτό το θλιβερό γεγονός δεν συγκίνησε μέχρι σήμερα τους αρμοδίους.
Γ) Στον οικισμό Παναγούλας από την ελλιπή σήμανση έχουν σημειωθεί πολλά αυτοκινητιστικά ατυχήματα και εδώ.
Δ) Στον παράλληλο του παραλιακού δρόμο, δεν επιτρέπεται να έχουμε άνοδο και κάθοδο οχημάτων και συγχρόνως ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ - ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ οχημάτων στις ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ του δρόμου. Αποτέλεσμα ούτε τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ να μπαίνουν μέσα στο Μύτικα στο Σταθμό των Λεωφορείων και οι επιβάτες και τουρίστες να ταλαιπωρούνται. Επίσης στον έμπροσθεν του Ξενοδοχείου ΄΄ΣΙΜΟΣ΄΄ διερχόμενο δρόμο δεν πρέπει να επιτραπεί η κυκλοφορία οχημάτων. Το μήκος μεταξύ του παραλιακού δρόμου και του παράλληλου αυτού δρόμου είναι μικρό και μάλλον κυκλοφοριακή συμφόρηση προκαλεί στα οχήματα παρά κυκλοφοριακή διευκόλυνση. Άλλωστε ο δρόμος αυτός και ο δρόμος μεταξύ ΤΖΕΦΡΩΝΗ – ΣΙΔΕΡΩΜΕΝΟΥ είναι οι ΜΟΝΟΙ ΔΥΟ ΔΡΟΜΟΙ του σχεδίου πόλης διανοιγμένοι από τους εννιά (9) υπάρχοντες, για να επικοινωνούν οι πεζοί με τους ανωτέρω δύο δρόμους και να έχουν έξοδο προς την παραλία. Και οι δύο αυτοί δρόμοι έχουν διανοιχτεί με ιδιωτική πρωτοβουλία των παρόδιων και όχι της λεγόμενης Τοπικής αυτοδιοίκησης, ενώ οι εφτά (7) του Σχεδίου Πόλης, που οδηγούν από τον παράλληλο στον παραλιακό δρόμο και την παραλία, παραμένουν κλειστοί, από το έτος 1936 και
Ε) Στον ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΧΩΡΟ η κατάσταση είναι ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ «Λίθοι, πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως εριμμένα….». Παντός είδους οχήματα καταλαμβάνουν τον χώρο και η επικοινωνία των επιβατών με τα Επιβατικά σκάφη προς Κάλαμο και Καστό κ.λ.π. σκάφη, δυσχεραίνεται τα μέγιστα και οι πολίτες δεν έχουν την ευχέρεια να κυκλοφορούν στο λιμάνι και τα «παγκάκια», που έχουν τοποθετηθεί για τον κόσμο, δεν μπορεί να τα πλησιάσει κανένας. Έφτασαν μάλιστα στο σημείο να σπάσουν τα προστατευτικά του Λιμενικού Χώρου ΄΄Κολωνάκια΄΄, για να μπαίνουν ελεύθερα στον Λιμενικό Χώρο και να παρκάρουν τα αυτοκινητά τους, υπό τα όμματα και των Μυτικιωτών και ιδιαιτέρως της ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ, η οποία παραμένει ΑΠΑΘΗΣ, ενώ οφείλει να αναλάβει την σκυτάλη, γιατί ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ (λιμάνι, εφαρμογή και επέκταση του σχεδίου πόλης, βιολογικό καθαρισμό, Κέντρο Υγείας, Δημοτικό Σχολείο κ.λ.π.). Να οργανωθεί η νεολαία μας και να συστήσει νόμιμα με καταστατικό ΄΄ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ΄΄. Να πάρει την τύχη στα χέρια της και να μην επαναπαυτεί, για να διαφυλάξει την φυσική ομορφιά και το κάλλος του χαρισματικού αυτού τόπου μας, ο οποίος έπρεπε να είχε την ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ στην ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ και ΑΝΑΠΤΥΞΗ, αλλά έμεινε πίσω. Δυστυχώς! Από τους ανθρώπους εξαρτώνται όλα.
Λέμε λοιπόν: ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΕΣ, ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ ΝΤΟΠΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΩΝ. Κάποιος άγνωστος στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ, μου έγραψε τα εξής: «Κύριε Νίκο έχεις μείνει ΜΟΝΟΣ και φωνάζεις για τα διάφορα προβλήματα του τόπου». Εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι έχω ΚΑΘΗΚΟΝ και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ για τα τοπικά προβλήματα, όπως έχω πράξει για την ίδρυση του Υπ/καταστήματος της Αγροτικής Τράπεζας στον Μύτικα, του Κέντρου Υγείας Μύτικα, του εφοδιασμού του Κέντρου Υγείας Μύτικα με δύο Ασθενοφόρα κ.λ.π.. Δεν θα πάψω να είμαι ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.
Οι παραπάνω παραλείψεις των Αρμοδίων εγκυμονούν μεγάλους κινδύνους. Η αδιαφορία τους είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Οι κίνδυνοι επικρέμανται σαν ΄΄Δαμόκλειος Σπάθη΄΄. Και το λέμε και το εννοούμε.
«Ο θεός να βάλει το χέρι του», γιατί το χέρι των Αρμοδίων υποφέρει από υπερκόπωση…… Οι ΕΥΘΥΝΕΣ τους όμως, που τους ΕΠΑΠΕΙΛΟΥΝ και ΕΛΛΟΧΕΥΟΥΝ είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
Αυτό ας ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΟΥΝ… «ΜΕΜΝΗΣΟ…. ΤΩΝ ΑΛΥΖΙΩΝ…».
Μύτικας 20 Ιουλίου 2012
Νίκος Θωμά Νταής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.