Πηγή: http://meganisinews.eu
Συνέντευξη στα τοπικά μέσα της Λευκάδας παραχώρησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κ. Αλέκος Δεσύλλας, Όπως μας πληροφόρησε ο καλός φίλος από το Meganisinews Γιώργος Γαβρίλης, ρωτήθηκε και για την συγκοινωνία των νησιών Καλάμου και Καστού καθώς και για τις ιχθυοκαλλιέργειες.
Η οικονομική κρίση και η άμεση ανάγκη να ξεφύγουμε από αυτή έχει κάνει την λέξη επενδύω να ακούγεται μαγική. Επένδυση λοιπόν θέλουμε, τώρα την θέλουμε και για όλα τα άλλα βλέπουμε. Αυτό έχει ανοίξει τις ορέξεις πολλών «επενδυτών», που ετοιμάζονται σαν αρπακτικά να πλιατσικολογήσουν στον θαλάσσιο χώρο της πανέμορφης περιοχής μας και να καταστρέψουν το μέλλον του στον θαλάσσιο τουρισμό που προβλέπεται λαμπρό. Σαν να μην υπάρχει άλλος θαλάσσιος χώρος... θέλουν αυτό το κομμάτι με τα μέσα τους και τον τσαμπουκά τους. Αυτές τις κοινές ανησυχίες μοιραζόμαστε με τον φίλο Γιώργο από το Μεγανήσι.
Αν ω μη γένητο τα πράγματα οδηγηθούν εκεί, δηλαδή να βρεθούμε προ τετελεσμένων αποφάσεων για εγκατάσταση γιγάντιων ιχθυοκαλλιεργειών προς Μύτικα και σε Κάλαμο και Καστό, εμείς πιστεύουμε ότι το Μεγανήσι και οι Μεγανησιώτες παλαιότερα δείξανε τον δρόμο. Τα αντανακλαστικά των κατοίκων ή θα λειτουργήσουν και θα αντιδράσουμε αν έρθει αυτή η στιγμή, ή θα δεχτούμε αδιαμαρτύρητα την τύχη που θα προδιαγράψουν κάποιοι για τον τόπο μας.
Να τι είπε ο κ. Δεσύλλας.
Είπε για την συγκοινωνιακή σύνδεση των νησιών της ΠΙΝ, επιρρίπτοντας ευθύνες σε βουλευτές και αυτοδιοικητικούς που εγκατέλειψαν την προσπάθεια που ο ίδιος ξεκίνησε ως Βουλευτής, ενώ τάχθηκε υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας για την ανάπτυξη των συγκοινωνιών, αφού με ανάπτυξη θα είναι κερδοφόρες, ενώ κληθείς να σχολιάσει την προβληματική εφαρμογή στην σύνδεση των μικρών νησιών, όπως ο Κάλαμος και ο Καστός, παραδέχθηκε ότι εκεί χρειάζεται επιδοτούμενη γραμμή με την παρέμβαση του κράτους, που όμως ως γνωστόν δεν διαθέτει τους απαραίτητους πόρους
Είπε για την συγκοινωνιακή σύνδεση των νησιών της ΠΙΝ, επιρρίπτοντας ευθύνες σε βουλευτές και αυτοδιοικητικούς που εγκατέλειψαν την προσπάθεια που ο ίδιος ξεκίνησε ως Βουλευτής, ενώ τάχθηκε υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας για την ανάπτυξη των συγκοινωνιών, αφού με ανάπτυξη θα είναι κερδοφόρες, ενώ κληθείς να σχολιάσει την προβληματική εφαρμογή στην σύνδεση των μικρών νησιών, όπως ο Κάλαμος και ο Καστός, παραδέχθηκε ότι εκεί χρειάζεται επιδοτούμενη γραμμή με την παρέμβαση του κράτους, που όμως ως γνωστόν δεν διαθέτει τους απαραίτητους πόρους
Είπε για τις ιχθυοκαλλιέργειες και το χωροταξικό όπως έχει καθοριστεί σήμερα, απέφυγε να πάρει θέση, τονίζοντας ότι στις μέρες μας θα μπορούσε να γίνει αρεστός παίρνοντας μια αποδεκτή θέση από τους κατοίκους, όμως όταν θα έρθει ο κατάλληλος χρόνος, θα εξετάσει τα δεδομένα και θ’ απαντήσει. Δείτε το σχετικό βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.