Οδικό δίκτυο Δήμου Ξηρομέρου: Ελπίδα και απαίτηση να δούμε να βελτιώνεται η άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
3 σχόλια:
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.
ΕΠΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΚΟΥΒΑΡΑ ΠΡΟΣ ΑΣΤΑΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΑΕΤΟΥ ΠΡΟΣ ΜΥΤΙΚΑ( 2003-2004).ΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΣΤΑΚΟΥ ΗΤΑΝ Ο Κ ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ Ο Κ ΓΑΖΕΤΑΣ. ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΚΕΙΝΗ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟ Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΗΜΟΙ.(ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΥΖΙΑ).ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΑΡΕΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟ 2007. ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΑΣΤΑΚΟΥ (κ ΣΤΑΙΚΟΣ) ΚΑΙ ΦΥΤΕΙΩΝ (κ ΤΖΑΧΡΗΣΤΑΣ) ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ ...ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2010. (ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΚΑΙ Ο Κ ΜΑΚΡΥΠΙΔΗΣ ΚΑΙ Κ ΣΩΚΟΣ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΗΚΕ.
ΟΧΙ ΤΑ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ 9,2 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΚΟΥΒΑΡΑ ΜΕΧΡΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΙΝΗ (ΠΕΡΙΠΟΥ 13.000.000 €). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΩΡΟΜΕΤΡΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΙΝΗ ΠΡΟΣ ΑΣΤΑΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΥΤΕΙΕΣΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΑΕΤΟ- ΜΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΠΑ. ΕΧΩ ΣΤΟ ΑΡΧΕΕΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΕΥΘΥΜΙΑ ΚΟΛΟΒΟΥ . ΤΟ ΕΣΠΑ 2007 -2013 ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΕΧΡΙ ΑΣΤΑΚΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΜΥΤΙΚΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΠΡΟΤΑΘΗΚΑΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2013 ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΣΠΑ 2014-2020 ΜΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΦΥΤΕΙΩΝ ΕΥΘΥΜΙΑΣ ΚΟΛΟΒΟΥ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΟΥ).
Στοιχεία για το έργο βλέπουμε εδώ:
http://www.chorometria.gr/index.php?option=com_content&view=article&catid=4%3Atopografikes&id=14%3A2010-04-30-16-47-23&Itemid=11&lang=el
Η ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΑ ΚΟΛΟΒΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΠΙ ΔΙΕΤΙΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ (πχ Ανοικτές επιστολές στο διαδίκτυο προς κ Κατσιφαρα), ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΠΡΩΤΟΝ: ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΊ ΠΡΟΣ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΕΙΕΣ- ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ 4,2 ΧΛΜ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ ΩΡΙΜΗ ΜΕΛΕΤΗ (περιπου 6.000.000 €) ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ:ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΟΤΕΛΕΙΩΜΕΝΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΙΝΗ ΓΙΑ ΑΣΤΑΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΥΤΕΙΕΣ- ΚΑΤΟΥΝΑ-ΑΕΤΟ- ΜΥΤΙΚΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ -ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ κ ΓΑΛΟΥΝΗ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ 80 ΧΛΜ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΛΕΙΨΟ ΤΩΝ 9,2 ΧΙΛ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ). ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΡΘΕΙ Η ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ. ΤΑ 9,2 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ. ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕ ΦΥΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΗΚΕ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ 4,2 ΧΛΜ. ΠΙΕΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΣΠΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ 4,2 ΧΙΛ που εχουμε τη μελετη ετοιμη. ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΜΑΧΗ ΠΛΕΟΝ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο κ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΙΟΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ- ΑΣΤΑΚΟ.
ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ Ε.Α ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΟΒΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΔΕ ΦΥΤΕΙΩΝ.
Ταξίαρχε !
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασες να μας πείς , ότι τα τελευταία χρόνια οι Δήμοι , υπο-χρηματοδοτούνται και πού ωφείλεται αυτό Ταξίαρχε και πατριώτη.
'' το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν ''
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλάτων