Τα ηχητικά πρακτικά της συζήτησης του θέματος της ανάκλησης της απόφασης 146/2014.


Σας παρουσιάζουμε σήμερα τα επίσημα ηχητικά πρακτικά της ειδικής συνεδρίασης με θέμα την ανάκληση της απόφασης 146/2014 «Έγκριση απολογισμού - ισολογισμού και οικονομικών καταστάσεων Δήμου Ξηρομέρου οικ. έτους 2013», που δημιούργησε τόσο μεγάλη φασαρία, με αποτέλεσμα την διαγραφή του δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας κ. Αποστόλη Σόμπολου.
Περιλαμβάνουν την εισήγηση του κ. Γαλούνη, τις τοποθετήσεις των: κας Σαμαρά, κ. Γεωργαλή, κ. Κομπλίτση, κ. Τζαχρήστα, κ. Μουρκούση, δευτερολογία του κ. Γαλούνη, δευτερολογία της κας Σαμαρά, δευτερολογία του κ. Γεωργαλή, δευτερολογία του κ. Μουρκούση και στο τέλος η ψηφοφορία. 
Ακούστε τα με την χρήση ακουστικών, γιατί ο ήχος είναι λίγο προβληματικός. Παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρουν οι τοποθετήσεις που ακούγονται.
Το δικό μας επώνυμο σχόλιο σε αυτό που επαναλαμβάνει συνεχώς ο κ. Δήμαρχος «ότι πρέπει να παρθεί το δάνειο για να μπορέσει να λειτουργήσει ο Δήμος» είναι: Με ποιανού ευθύνη, παραλήψεις, ενέργειες 2,5 χρόνια τώρα έφτασε ο Δήμος σε αυτό το σημείο να χρειάζεται ένα τόσο μεγάλο δάνειο για να μπορεί να λειτουργήσει; Μάλλον για το κ. Δήμαρχο κανενός... Όλα καλά καμωμένα... Μην ψάχνετε, μη ρωτάτε πως και τι..... Επί 2,5 χρόνια τώρα καταστρέφεται ο Δήμος οικονομικά και δεν ξέρει τίποτα για το φόνο, απλά τώρα θέλουμε δάνειο για να αναστήσουμε το πτώμα... 
Ακούστε εδώ το ηχητικό.

5 σχόλια:

  1. καλο το αρχαιο γνωμικο αναγκη και οι θεοι πειθονται αλλα ειναι του δωδεκαθεου και δεν ταιριαζει αυτα να λεγονται απο παρουσιαζομενους ως ευσεβεις χριστιανους.
    Σε εμας τους χριστιανους ταιριαζει και το ο θεος βλεπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. που ειναι η προσβλητικη συμπεριφορα που αναφερεται στο δελτιο τυπου του δημαρχου?
    ψηφισε απλα οχι και δεν εκανε κωλοτουμπα οπως ολοι οι αλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκέψεις πάνω στις σκέψεις του Πάνου Χολή(φβ) και των ανώνυμων σχολιαστών των blogς για τη διαδικτυακή επιστολή του δημοτικού συμβούλου Απ. Πανταζή.

    Δεν προκάλεσε μόνο το εύλογο ενδιαφέρον των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδιαιτέρως των blogς η δεσποτική και συγχρόνως απαξιωτική προς το πρόσωπο του δημάρχου παρέμβαση του συμβούλου, πρώην αντιδημάρχου και ισχυρού παράγοντα κ. Απ. Πανταζή. Το επιθετικό και συνάμα πατρωνικό ύφος του λόγου του κου Πανταζή ερέθισε πολύ και τα αντανακλαστικά μερίδας πολιτών- σχολιαστών, οι οποίοι βρήκαν την ευκαιρία να υποστηρίξουν ότι το παραταξιακό σχήμα «Δυνατό Ξηρόμερο» καταρρέει.
    Είναι όμως έτσι; Αποτελεί ένδειξη διαλυτικών φαινομένων της δημοτικής παράταξης η απαξίωση του δημάρχου ή μήπως οι πολίτες-σχολιαστές διογκώνουν έναν υπαρκτό ούτως ή άλλως πρόβλημα(κακή σχέση) για να τεκμηριώσουν το αφήγημα του «ξηλώματος του πουλόβερ»;
    Όλα αυτά, όπως και το ανοιχτό ζήτημα της λειτουργίας των θεσμικών οργάνων και παρατάξεων, που αποτέλεσαν τον κορμό της παρέμβασης Πανταζή, δεν υπήρξε ούτε πολιτικός κεραυνός εν παραταξιακή-δημοτική αιθρία ούτε βόμβα απρόσμενη ούτε, πολύ περισσότερο, ένδειξη διάλυσης της παράταξης ή «ξηλώματος του πουλόβερ», όπως επείγονται να αποδείξουν όσοι επενδύουν στην αυτονόμηση του Γαλούνη ή την αυτονόμηση και κυριαρχία του Πανταζή…..
    Η παρέμβαση Πανταζή αποτελεί αντικείμενο ενός υπαρκτού προβληματισμού που αναπτύσσεται στην κοινωνία τους τελευταίους μήνες και συνοψίζεται στο ερώτημα: γιατί δεν κινείται τίποτα;…
    Σε κάθε περίπτωση, οι δημοτικές κινήσεις δεν είναι μαυσωλεία, αλλά ναοί δημοκρατίας. Το οξυγόνο για την ύπαρξή τους ήταν και παραμένει ο διάλογος, η διαφωνία και η εσωκομματική δημοκρατία. Στα προβλήματα των καιρών μας, οι αντίθετες απόψεις δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται ως εχθρικές κινήσεις, αλλά ως βασικός πυλώνας μιας νέας πολιτικής αρχιτεκτονικής, που αποδίδει το προβάδισμα στη σύνθεση των απόψεων(Θέση-Αντίθεση= Σύνθεση).
    Εν κατακλείδι, παρά τις αυστηρές προειδοποιήσεις και τις νουθεσίες «προς τους ναυτιλλόμενους»…. έχω τη γνώμη πως η συνύπαρξή τους στην ίδια παράταξη δεν θα διαταραχθεί. Άλλωστε τους ενώνουν πολλά και τους χωρίζουν λιγότερα. Έχω την αίσθηση πως εδώ ο Πανταζής δοκιμάζει τα όρια του Γαλούνη ή αλλιώς παίζει με τις αντοχές του. Με λίγα λόγια δεν τον αμφισβητεί, αλλά τον θέλει πιο υπάκουο και πιο υποτελή. Έτσι λέει έχει μάθει! Τρομερό! και συγχρόνως επικίνδυνο!
    Η θέση αυτή, αν συνδυαστεί και με την προεκλογική συμπεριφορά του ιδίου και των πολιτικών του αντιπάλων, νομίζω ότι θίγει θεμελιώδη αξιακά χαρακτηριστικά της κοινωνίας του Ξηρομέρου!
    Γι’ αυτό και πρέπει να αντιδράσουμε τώρα. Πριν είναι αργά. Τώρα, να επανασυνδέσουμε την κοινωνία με τις χαμένες αξίες που μας τις «αγόρασαν»….
    «Συρ.Ζς»-Αρχοντοχώρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ μου Αρχοντοχωρίτη !
    Η σωστή προσέγγιση και η λύση των πολιτικών και κοινωνικών μας θεμάτων, τοπικών και γενικών θεμάτων ,
    κατά την γνώμη μου επιτυνχάνεται καλύτερα μέσω της καλόπιστης κριτικής των πολιτικών αντιλήψεων και όχι μέσω της προσωποποίησης στην όποια πολιτική κριτική ασκείται.
    Δηλαδή δέν μας ενδιαφέρουν τα πρόσωπα των πολιτικών
    αλλά οι πολιτικές αντιληψεις των πολιτικών.
    Ευχαριστώ και καλημέρα σε όλους μας !
    Σπύρος Ν. Γιαννέλης
    Ζάβιτσα-Αρχοντοχώρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ως σχολιαστης θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Ο Πανταζής ήταν η αιτία και αφορμή της εκλογής γαλουνη. Ο γαλουνης από μόνος του ήταν αγραφο χαρτί. Το ξέρουν και οι πέτρες αυτό. Θα πρέπει λοιπόν ο Πανταζής, να επωμιστει μέρος, αν όχι όλη, την ευθύνη της καταντιας στην οποία έχει περιπεσει ο Δήμος. Απλά πράγματα. Ο Πανταζής είναι έξυπνος και το γνωρίζει αυτό πολύ καλά. Και σαν επιχειρηματιας έχει μάθει να διορθώνει λάθος κινήσεις και να μην προχωράει με αυτές. Ξέρει πολύ καλά ότι δεν διακυβευεται το μέλλον του Δήμου αλλά και η δική του αξιοπρέπεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.