Κλείσιμο κεντρικού πεζόδρομου του Μύτικα τα Σαββατοκύριακα του Αυγούστου.
2 σχόλια:
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.
Καλό θα ήταν και τις καθημερινές τον Αύγουστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό θα ήταν να σοβαρευτούμε γενικώς και να συζητάμε αυτά τα θέματα από το χειμώνα. Και επίσης καλό θα ήταν να γίνει κάτι με τον πίσω δρόμο που παρκάρουν όλοι δεξιά και αριστερά, που είναι διπλής διέλευσης, που βάζουν καρέκλες για να κρατάνε θέσεις για το μπάνιο τους και που τέλος πάντων σήμερα το λεωφορείο έκανε σχεδόν μισή ώρα για να περάσει το δρόμο. Κι αυτό επειδή ο εξυπνάκιας συνάνθρωπός μας παρκάρισε όπως ήθελε και όπου ήθελε αρκεί να βολευτεί. Και επειδή όποιοι έρχονταν από την πλατεία και ενώ έβλεπαν το λεωφορείο να έχει κολλήσει, συνέχιζαν την πορεία τους προς την εκκλησία με αποτέλεσμα να γίνει κόλαση για περίπου μισή ώρα ο πίσω δρόμος. Αθλιότητα και κοινωνική και οργανωτική.
ΑπάντησηΔιαγραφή