Σήμερα, με αφορμή τον πρόσφατο αποκλεισμό των πέντε μαθητών στον Μύτικα (και την άλλη ημέρα μάθαμε ότι δόθηκε απαγορευτικό), επιλέγουμε να αναδείξουμε ένα θέμα που πολλά χρόνια τώρα δημιουργεί προβλήματα στην επικοινωνία του Καλάμου με τον Μύτικα (το έχουμε αναδείξει και παλαιότερα).
Μιλάμε για τα απαγορευτικά που πολύ συχνά δίνονται την χειμερινή περίοδο και καθηλώνουν το καΐκι που κάνει την γραμμή Μύτικας - Κάλαμος, απόστασης 3,5 ναυτικών μιλίων, με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό μαθητών και επιβατών, την αδυναμία ανεφοδιασμού του Καλάμου, εμπόδια σε ανθρώπους με προβλήματα υγείας, που θέλουν απλά να έρθουν Μύτικα να αγοράσουν τα φάρμακα τους ή να επισκεφτούν το γιατρό ή και ματαίωση απλών δουλειών που έχουν να κάνουν περνώντας απέναντι.
Μιλάμε για τα απαγορευτικά που πολύ συχνά δίνονται την χειμερινή περίοδο και καθηλώνουν το καΐκι που κάνει την γραμμή Μύτικας - Κάλαμος, απόστασης 3,5 ναυτικών μιλίων, με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό μαθητών και επιβατών, την αδυναμία ανεφοδιασμού του Καλάμου, εμπόδια σε ανθρώπους με προβλήματα υγείας, που θέλουν απλά να έρθουν Μύτικα να αγοράσουν τα φάρμακα τους ή να επισκεφτούν το γιατρό ή και ματαίωση απλών δουλειών που έχουν να κάνουν περνώντας απέναντι.
Αυτό που εμείς θα πούμε είναι ότι τα απαγορευτικά δίνονται για την ασφάλεια των ανθρώπων και καλώς δίνονται μιας και αυτό είναι που προέχει, η ασφάλεια των ανθρώπων. Όμως πρέπει λίγο να δούμε το θέμα πιο σοβαρά, γιατί πολλές φορές τυχαίνει, ένεκα της γεωγραφικής θέσης του Μύτικα και του Καλάμου (προστατεύονται αρκετά από ανέμους και μεγάλους κυματισμούς), ένα απαγορευτικό που έχει δοθεί επειδή έξω στο Ιόνιο έχει 6 - 7 - 8 μποφόρ, στην δική μας περιοχή να έχουμε καιρό που δεν ξεπερνά καν τα 4 μποφόρ ή ακόμα πιο κάτω και σας λέμε ότι αυτό δεν είναι η εξαίρεση, αλλά ο κανόνας, λόγω της γεωγραφίας της περιοχής και οι ντόπιοι καταλαβαίνουν πολύ καλά τι ακριβώς λέμε.
Φρονούμε λοιπόν ότι κάτι πρέπει να γίνει, ώστε σε τέτοιες περιπτώσεις να μην δίνεται απαγορευτικό για την συγκοινωνία του Καλάμου, γιατί πολύ απλά αυτό το απαγορευτικό δεν έχει κανένα απολύτως νόημα και καμία ασφάλεια δεν πετυχαίνει, παρά μόνο ταλαιπωρία προκαλεί και πολλά προβλήματα χωρίς κανένα λόγο.
Επιβάλλεται να βρεθεί ένας μηχανισμός που να εξασφαλίζει ότι τα απαγορευτικά που θα δίνονται θα είναι πραγματικά, γιατί όπως προείπαμε προέχει η ασφάλεια. Δεν ξέρουμε ποιος μπορεί να είναι αυτός ο μηχανισμός και πως θα διαχυθεί η ευθύνη εφαρμογής του, όμως είναι κάτι που πιστεύουμε ότι πρέπει και μπορεί να γίνει, γιατί σήμερα δυστυχώς, με το υπάρχον σύστημα των απαγορευτικών, δημιουργούνται πολλά προβλήματα χωρίς λόγο.
Τον πρώτο λόγο τον έχει το Λιμεναρχείο Λευκάδας, σε συνεργασία με τον Δήμο Λευκάδας και τον Καπετάνιο του πλοίου της γραμμής.
Ναι στην ασφάλεια της συγκοινωνίας Μύτικα - Καλάμου, όχι όμως στην χωρίς λόγο ταλαιπωρία των ανθρώπων.
Ναι στην ασφάλεια της συγκοινωνίας Μύτικα - Καλάμου, όχι όμως στην χωρίς λόγο ταλαιπωρία των ανθρώπων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.