Του Βασίλη Σούλα.
Τακτικό μέλος Δ.Σ. Λιμενικού Ταμείου.
Για άλλη μία φορά τα φώτα ασφαλείας στο σταματημένο από το ΣτΕ λιμάνι του Μύτικα δεν ανάβουν και παρουσιάζουν βλάβη. Είναι μία κατάσταση που κρατάει πάρα πολλά χρόνια, παρά τα πολλά χρήματα που έχουν πέσει για ηλεκτρολογικά στο λιμάνι του Μύτικα από την προηγούμενη διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου, η οποία δεν κατάφερε να λύσει το πρόβλημα.
Για χρόνια ολόκληρα δεν άναβαν αυτά τα φώτα, χωρίς το αυτί κανενός να ιδρώνει, εμείς συνεχώς το αναδεικνύαμε, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρονταν να δώσει λύση στο πρόβλημα που θέτει σοβαρό ζήτημα ασφάλειας. Αυτή την κατάσταση παραλαμβάνει η νέα διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου, στα φώτα ασφαλείας του βουλιαγμένου λιμανιού του Μύτικα. Η νέα διοίκηση συστάθηκε σε σώμα στις 18 Οκτωβρίου, δηλαδή έχει την ευθύνη διοίκησης λιγότερο από ένα μήνα.
Ως τακτικό μέλος του Λιμενικού Ταμείου από την πλευρά της αντιπολίτευσης τον τελευταίο 1 χρόνο, πρότεινα ότι για να λυθεί το θέμα θα πρέπει να σταματήσουμε να ρίχνουμε χρήματα για να βάζουμε καλώδια μέσα στην θάλασσα ή να τα επισκευάζουμε, κάτι που δεν έχει αποτέλεσμα και να πάμε στην δοκιμασμένη λύση του φανού ασφαλείας με μπαταρία και φωτοβολταϊκό πάνελ, όπως στην πλωτή σκαλωσιά του πάνω Μύτικα (μπροστά στην Σταθούλα του Καρναβά), το οποίο από το 2011 που τοποθετήθηκε ανάβει αδιάλειπτα χωρίς καμία βλάβη (δείτε εδώ).
Για χρόνια ολόκληρα δεν άναβαν αυτά τα φώτα, χωρίς το αυτί κανενός να ιδρώνει, εμείς συνεχώς το αναδεικνύαμε, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρονταν να δώσει λύση στο πρόβλημα που θέτει σοβαρό ζήτημα ασφάλειας. Αυτή την κατάσταση παραλαμβάνει η νέα διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου, στα φώτα ασφαλείας του βουλιαγμένου λιμανιού του Μύτικα. Η νέα διοίκηση συστάθηκε σε σώμα στις 18 Οκτωβρίου, δηλαδή έχει την ευθύνη διοίκησης λιγότερο από ένα μήνα.
Ως τακτικό μέλος του Λιμενικού Ταμείου από την πλευρά της αντιπολίτευσης τον τελευταίο 1 χρόνο, πρότεινα ότι για να λυθεί το θέμα θα πρέπει να σταματήσουμε να ρίχνουμε χρήματα για να βάζουμε καλώδια μέσα στην θάλασσα ή να τα επισκευάζουμε, κάτι που δεν έχει αποτέλεσμα και να πάμε στην δοκιμασμένη λύση του φανού ασφαλείας με μπαταρία και φωτοβολταϊκό πάνελ, όπως στην πλωτή σκαλωσιά του πάνω Μύτικα (μπροστά στην Σταθούλα του Καρναβά), το οποίο από το 2011 που τοποθετήθηκε ανάβει αδιάλειπτα χωρίς καμία βλάβη (δείτε εδώ).
Αυτή είναι η πρόταση που θα κάνω στο αυριανό Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, ως τακτικό μέλος της συμπολίτευσης πλέον, άρα έχοντας ευθύνη και θα απαιτήσω να μπει στο Τεχνικό Πρόγραμμα και στον νέο Προϋπολογισμό το συγκεκριμένο μικροέργο, ώστε με μία σειρά από 5-6 τέτοιους φανούς ασφαλείας, να λύσουμε το πρόβλημα οριστικά και όχι να κάνουμε μία τρύπα στο νερό, όπως έκαναν οι προηγούμενοι, πετώντας χιλιάρικα ευρώ στον πάτο της θάλασσας χωρίς να δίνουμε λύση.
Αυτό το πρόβλημα πρέπει επιτέλους να λυθεί οριστικά και με τον σωστό τρόπο, γιατί κανενός η συνείδηση δεν θα είναι ήσυχη, αν ω μη γένοιτο συμβεί κάτι δυσάρεστο εκεί πάνω και δεν υπάρχουν φανοί ασφαλείας εν λειτουργία. Τουλάχιστον να πράξουμε ως Λιμενικό Ταμείο το καθήκον μας και να πάρουμε τα ελάχιστα μέτρα που χρειάζονται, δηλαδή να υπάρχουν εκεί πάνω λειτουργικοί φανοί ασφαλείας.
Αυτό το πρόβλημα πρέπει επιτέλους να λυθεί οριστικά και με τον σωστό τρόπο, γιατί κανενός η συνείδηση δεν θα είναι ήσυχη, αν ω μη γένοιτο συμβεί κάτι δυσάρεστο εκεί πάνω και δεν υπάρχουν φανοί ασφαλείας εν λειτουργία. Τουλάχιστον να πράξουμε ως Λιμενικό Ταμείο το καθήκον μας και να πάρουμε τα ελάχιστα μέτρα που χρειάζονται, δηλαδή να υπάρχουν εκεί πάνω λειτουργικοί φανοί ασφαλείας.
Δείτε παρακάτω με τα μάτια σας και επίσημα έγγραφα, πόσα πολλά χρήματα ξοδεύτηκαν από την προηγούμενη διοίκηση για ηλεκτρολογικά στο λιμάνι του Μύτικα και αξιολογήστε μόνοι σας το σημερινό αποτέλεσμα:
- Το 2015 έγινε επισκευή φώτων με 4.950 €, (δείτε εδώ το ένταλμα πληρωμής).
- Το 2016 έγινε επισκευή φώτων 4.600 € (δείτε εδώ το ένταλμα πληρωμής).
- Το 2017 έγινε επισκευή φώτων με 3.856,77 € (δείτε εδώ το ένταλμα πληρωμής), συν 4.960 € για κατασκευή ηλεκτρολογικής εγκατάστασης (δείτε εδώ το ένταλμα πληρωμής).
- Το 2017 έγινε προμήθεια φωτιστικών σωμάτων με 3.906 € (δείτε εδώ το ένταλμα πληρωμής, περιλαμβάνονται και του Αστακού).
- Το 2018 έγινε επισκευή φώτων με 2.940 € (δείτε εδώ το ένταλμα πληρωμής, περιλαμβάνονται και του Αστακού).
- Το 2019 έγινε επισκευή φώτων με 1.996,40 € (δείτε εδώ το ένταλμα πληρωμής β' δόση, περιλαμβάνονται και του Αστακού).
- Το 2019 έγινε επισκευή φώτων με 1.996,40 € (δείτε εδώ το ένταλμα πληρωμής α' δόση, περιλαμβάνονται και του Αστακού).
Σύνολο για ηλεκτρολογικά: 29.205,57 €.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.