Με βάση επίσημο έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών, με ημερομηνία 2 Οκτωβρίου, είχαμε την ένταξη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, στο πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ, στα πλαίσια της πρόσκλησης VII, που αφορά: «Σύνταξη/Επικαιροποίηση Σχεδίων και Μελετών στο πλαίσιο της κατασκευής, βελτίωσης και συντήρησης των λιμενικών υποδομών των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων και των Δημοτικών Λιμενικών Γραφείων».
Η πολύ μεγάλη χρηματοδότηση για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, είναι ποσού 418.850,17 €, αποκλειστικά και μόνο για εκπόνηση και επικαιροποίηση μελετών και είναι κατόπιν σχετικής αίτησης που κατατέθηκε από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, με τον υπ' αριθμόν πρωτ. εξερχομένου εγγράφου 445/23.12.2019, το οποίο έλαβε τον υπ' αριθμόν πρωτ. εισερχομένου εγγράφου 91598/23.12.2019 στο Υπουργείο Εσωτερικών.
Το Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, θέλοντας να διεκδικήσει την ένταξη του στο Φιλόδημος ΙΙ, ώστε να πάρει στα έσοδα του ένα αρκετά μεγάλο ποσό, εξουσιοδότησε από τον περασμένο Οκτώβρη 2019 τον Πρόεδρο του κ. Αποστόλη Ντίνο, να πράξει ότι απαιτείται ώστε να συνταχθεί ένας πλήρης φάκελος με προτεινόμενες μελέτες για τον Αστακό και τον Μύτικα, με το αποτέλεσμα να δικαιώνει πλήρως την επιλογή και να είναι εξόχως θετικό, με τον κ. Ντίνο να κάνει όλες τις ενέργειες, με συχνές επισκέψεις στον Πειραιά και Αθήνα και έτσι ήρθε στα έσοδα του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, αλλά και γενικότερα στον Δήμο Ξηρομέρου, για πρώτη φορά ένα τόσο πολύ μεγάλο ενιαίο ποσό, στα πλαίσια του Φιλόδημος ΙΙ, το μεγαλύτερο που έχει έρθει ποτέ, της τάξης των 418.850,17 €, αποκλειστικά και μόνο για εκπόνηση και επικαιροποίηση μελετών, ένα κατεξοχήν αναπτυξιακό εργαλείο.
Από όλα τα Λιμενικά Ταμεία της Αιτωλοακαρνανίας (Μεσολογγίου, Ναυπάκτου, Ακτίου - Βόνιτσας, Αμφιλοχίας), το Λιμενικό Ταμείο του Δήμου Ξηρομέρου, παρότι το μικρότερο σε μέγεθος, κινούμενο μεθοδικά, με σωστά βήματα, με σοβαρότητα και αθόρυβη δουλειά επί της ουσίας και όχι με αυτοσχεδιασμούς, κατάφερε και πήρε το μεγαλύτερο ποσό για σημαντικές προτάσεις μελετών για Αστακό και Μύτικα, προς όφελος της ανάπτυξης όλου του Δήμου Ξηρομέρου.
Ο Μύτικας για όσους δεν γνωρίζουν, υστερεί δραματικά σε ύπαρξη μελετών ή για να το πούμε ωμά, σήμερα δεν υπάρχει καμία μελέτη για τον Μύτικα για εκτέλεση κάποιου έργου που άπτεται λιμενικών εγκαταστάσεων ή αναπλάσεων παραλιακού μετώπου, αν εξαιρέσουμε μία επί Δημαρχίας κ. Δημήτρη Τριποτσέρη, για την ανάπλαση στο μώλο μπροστά στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου.
Η προηγούμενη διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου επέλεγε για τον Μύτικα αυτά τα 5 προηγούμενα χρόνια να καθαρίζει την ζώνη λιμένα με συνολικά περί τα 20 χιλιάδες ευρώ σε εργολάβους, με τους καθαρισμούς αόρατους και το λιμάνι να βρωμά, να φτιάχνει τα ηλεκτρολογικά με συνολικά περί τα 30 χιλιάδες ευρώ και τα ηλεκτρολογικά να είναι διαλυμένα σήμερα στο λιμάνι και σε όλο τον Μύτικα, να βάζει ηλεκτρονικές μπάρες πανάκριβες με πάνω από 10 χιλιάδες ευρώ και αυτές σήμερα να έχουν βλάβη κ.λπ. Επί νέας διοίκησης αυτά σταματήσανε δια παντός.
Η νέα κατεύθυνση είναι η πολύ και αθόρυβη δουλειά, σεβασμός στο δημόσιο χρήμα, απλώνουμε τα πόδια μας μέχρι εκεί που φτάνουμε προσπαθώντας να ανταποκριθούμε όσο μπορούμε με τα πενιχρά μέσα που διαθέτουμε, η εμπιστοσύνη στην ορθολογική και επιστημονική αντιμετώπιση των θεμάτων. Με εξωστρέφεια και άριστη συνεργασία με τα Υπουργεία, την Περιφέρεια, τις διαχειριστικές αρχές και τους γειτονικούς Δήμους, θα προχωρήσει μπροστά το Λιμενικό Ταμείο. Εδώ μιλάμε με την ιδιότητα του τακτικού μέλους του Λιμενικού Ταμείου, που για εμάς είναι θέση ευθύνης και ανιδιοτελούς προσφοράς στον αγαπημένο μας τόπο και τίποτα λιγότερο ή περισσότερο.
Μένει τώρα στο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, σε μελλοντική συνεδρίαση του, να εγγράψει το ποσό στα έσοδα του Προϋπολογισμού του.
Οι μελέτες είναι το ικανό και αναγκαίο πρώτο βήμα, για να μπορείς μετέπειτα να διεκδικήσεις να ενταχθείς σε δράσεις (ΕΣΠΑ, ΠΕΠ, ΠΔΕ), για να πάρεις χρηματοδότηση για εκτέλεση έργων και υποδομών που έχει ανάγκη ο τόπος. Είναι μεταφορικά το όργωμα του χωραφιού, για να έχεις την δυνατότητα να καλλιεργήσεις μελλοντικά.
Αν σήμερα δεν έχεις μελέτες, δεν πας πουθενά και θα βράζεις στο ζουμί σου με μικρά εργάκια από εδώ και από εκεί με τα πενιχρά οικονομικά σου, τα οποία δεν σε βγάζουν από την σημερινή μιζέρια, δεν σου δίνουν αναπτυξιακή προοπτική.
Σίγουρα λοιπόν μία πολύ καλή είδηση, που διαψεύδει αυτούς που αναληθώς τον Μάϊο έγραψαν δημόσια και ρωτώντας:
«Που είναι το Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου στο Φιλόδημος ΙΙ;», οι οποίοι θα μείνουν με τις εντυπώσεις και όχι με την αλήθεια, γιατί με μία απλή ματιά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών από τότε (δείτε
εδώ), το ψεύτικο ερώτημα θα απαντιόταν πάρα πολύ εύκολα. Το Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου ήταν εξαρχής ενταγμένο στο Φιλόδημος ΙΙ, απλά εκκρεμούσε η υπογραφή και το επίσημο έγγραφο, αλλά αυτοί δήθεν ρωτούσαν με απορία και δημιουργούσαν εντυπώσεις κρύβοντας την αλήθεια.
Τώρα που μπήκε και η υπογραφή του Υπουργού Εσωτερικών, μάθαμε ότι είναι ενταγμένο με το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 418.850,17 €, ποσό ρεκόρ για τον Δήμο Ξηρομέρου στο Φιλόδημος ΙΙ.
Δείτε
εδώ το επίσημο έγγραφο.
Συνεχιστε με εργο και οραμα για να αλλαξετε τον τοπο και αφηστε οσους βολευονταισβολευονται μικροπολιτικη στην κακια στην ιντριγγα στο καφενειο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνεξάρτητα εάν θα νομιμοποιηθεί ή εάν δέν νομιμοποιηθεί, το λιμάνι νότια του Μύτικα, ένα μέρος του ποσού της επιχορήγησης μπορεί να διατεθεί στην σύνταξη μελέτης για νέο τουριστικό αγκυροβόλιο δυτικά της κοινότητας προς το Μεγανήσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΟΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣΚΠΑΤΑΓΩΔΩΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΑΡΑΣΜΟ ΥΠΟΣΚΑΠΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ. Η ΤΩΡΙΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΑΘΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι νοήμονες πολιτικοί με αρετές παραδέχονται δημόσια τα τυχόν λάθη
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι διορθώνουν τα λάθη τους.
Πρωτη προτεραιοτητα ο καθορισμος χερσαιας ζωνης στο λιμανι που αδικαιολογητα καθυστερει . Στην Παλαιρο προσφατα καθορισθηκε σε 7 μηνες απο την υποβολη του φακελου , που ομως ηταν πληρης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης γιατι δεν υποβαλλεται ο φακελος για νομιμοποιηση του λιμανιου για να διαπιστωθει εαν εχει τυχη κατι τετοιο, και αναλογα να αποφασισθει η κατασκευη τουριστικου καταφυγιου σε αλλη θεση ;
Προσωπικα πιστευω και εχω εισηγηθει αναλογα οτι , με καταλληλες διευθετησεις στο υπαρχον λιμανι ( καταργηση μιας πλωτης εξεδρας , απαγορευση πλαγιοδετησης , απαγορευση μονιμου αγκυροβολιου για την κατοχυρωση θεσης απο το Μαιο μεχρι Σεπτεμβριο που καταντα το λιμανι παρκινγκ σκαφων , ορισμος θεσεων με αντιτιμο - υπαρχει απο το 2015 το καταλληλο νομικο πλαισιο , οι αρμοδιοι το γνωριζουν - , επιτηρηση με 2 εποχιακους υπαλληλους του χωρου του λιμανιου κλπ ),μπορει να εξυπηρετηθουν οι αναγκες αγκυροβολιας τουλαχιστον 20 ιστιοφορων , μεχρι να γινει καποτε ενα τουριστικο αγκυροβολιο , και παραλληλα να υπαρξει ευρυθμη λειτουργια του λιμανιου για ολους τους επισκεπτες αλλα και τους μονιμους κατοικους, κατοχους σκαφων.
Επισης πρεπει , ενοψει των μελετων που θα γινουν , να λυθει το προβλημα της " μπουκας " του λιμανιου (ημιτελης και απροστατευτη στο γαρμπη ),με κατασκευη του καταλληλου εργου .
Πολυ σημαντικη η χρηματοδοτηση μελετων που εξασφαλισθηκε . Μενει να δουμε αν θα αξιοποιηθει καταλληλα , σε αναγκαια εργα και οχι σε αλλα μπαζωματα των ακτων του Μυτικα .
Το θέμα δεν είναι να έρχονται και να είναι 20 ιστιοφόρα
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά να ερχονται 200 ιστιοφόρα και γιατί όχι και 2.000 ιστιφόρα.