Ένα “μικρό Ελληνικό” ετοιμάζεται στο Πλατυγιάλι Αιτωλοακαρνανίας.


Αρχική πηγή: https://www.mononews.gr
Του Σάββα Αθανασίου.
4 Ιανουαρίου 2022 16:21


Μεγαλεπήβολα είναι τα σχέδια της επενδυτικής ομάδας που, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα αναλάβει τη διαχείριση των 108 στρεμμάτων που πωλήθηκαν σήμερα στην “Αστακός Τέρμιναλ ΑΕ” από την Εταιρεία Τουριστικών Ακινήτων.
Το επενδυτικό σχήμα, που ασχολείται επί τριετίας με τον σχεδιασμό της ανάπτυξης ολόκληρης της περιοχής στο Πλατυγιάλι Αιτωλοακαρνανίας, συμπεριλαμβανομένης και της ΝΑΒΙΠΕ, λέγεται ότι αποτελείται από δύο στελέχη της “Αρχιρόδον” – και διευκρινίζεται ότι δεν έχει καμία σχέση η εταιρεία – από την Α1 Yachting, του Ανδρέα και της Τζίνας Πολέμη, καθώς και από επενδυτές από το Ντουμπάι.
Η “Αστακός Τέρμιναλ ΑΕ” ελέγχεται κατά 71% από την Alpha Bank και κατά 29% από την Τράπεζα Πειραιώς. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι επενδυτές που θα έχουν στην διαχείριση τους, τα 108 στρέμματα και την ΝΑΒΙΠΕ, σχεδιάζουν να κατασκευάσουν τουριστική μαρίνα για Mega Yachts, πολυτελείς κατοικίες, ξενοδοχείο και χώρους και καταστήματα υποστήριξης της γενικότερης επένδυσης.
Όπως, ανέφερε οικονομικός παράγοντας που παρακολουθεί τις εξελίξεις μας διαβεβαίωσε ότι ο σχεδιασμός της ευρύτερης περιοχής ακολουθεί ένα δοκιμασμένο οικονομικό μοντέλο και ανέφερε ότι “το Πλατυγιάλι θα γίνει ένα μικρό Ελληνικό”.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΤΑΔ, τα 108 στρέμματα είναι “ένα ακίνητο με σπουδαία σημασία στη στρατηγική θέση της ναυτιλιακής ζώνης και της βιομηχανικής περιοχής στην Αιτωλοακαρνανία, το οποίο προσφέρει στον επενδυτή σημαντικές δυνατότητες αξιοποίησης, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και δημιουργώντας πολλαπλά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες”.
Επίσης να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη ΝΑΒΙΠΕ διαθέτει Ελεύθερη Ζώνη και αποτελεί λειτουργικά ένα ενιαίο και αδιάσπαστο σύνολο με τις υποδομές της ΝΑΒΙΠΕ και των λιμενικών εγκαταστάσεων, που παλαιότερα λειτούργησε υπό τη διεύθυνση της ΑΚΑΡΠΟΡΤ και διευθύνων σύμβουλος ήταν ο Βασίλης Κούτσης.
Στα μειονεκτήματα της περιοχής είναι ότι δεν διαθέτει οδικό δίκτυο, αλλά προφανώς στον γενικότερο σχεδιασμό θα προβλεφθεί η σύνδεση της περιοχής με το νέο δρόμο που συνδέει την Πάτρα με τα Ιωάννινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.