Ολοκληρώθηκε σήμερα Τρίτη στις 06:00 μ.μ., μέσω της πλατφόρμας Webex, η τρίτη θεματική διαβούλευση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για τον Δήμο Ξηρομέρου.


Ολοκληρώθηκε σήμερα Τρίτη στις 06:00 μ.μ., μέσω διαδικτύου και χρήση της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης Webex, η τρίτη θεματική διαβούλευση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για τον Δήμο Ξηρομέρου, όπως με δημόσια ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Δήμου Ξηρομέρου (δείτε εδώ) είχαμε ενημερωθεί και από όλα τα τοπικά Blogs επίσης.
Στο πλαίσιο της 3ης θεματικής διαβούλευσης, συζητήθηκαν πολύ σοβαρά θέματα που αφορούν κυρίως τους τέσσερις οικισμούς του Δήμου Ξηρομέρου, που εκεί εστιάζει τις περισσότερες παρεμβάσεις το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) και μιλάμε για τον Αστακό, την Κανδήλα, τον Μύτικα και τις Φυτείες.
Αφορούν την κίνηση των πεζών και των οχημάτων, το παρκάρισμα, τις πεζοδρομήσεις, τις μονοδρομήσεις, την δημιουργία ποδηλατοδρόμων, την δημιουργία κόμβων, την οδική ασφάλεια, τις κυκλοφοριακές μελέτες, την κάθετη και οριζόντια σήμανση και γενικά θέματα που μας απασχολούν πλιστάκεις στις συζητήσεις μας και άπτονται της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής μας.
Παρουσιάστηκαν από τον μελετητή του ΣΒΑΚ, τα προτεινόμενα μέτρα που θα ληφθούν στον τομέα της συγκοινωνίας / κινητικότητας, κυρίως στους προαναφερθέντες τέσσερις οικισμούς του Δήμου μας, τα επόμενα δέκα χρόνια.
Τα ΣΒΑΚ ως Ευρωπαϊκά Προγράμματα, ακολουθούν τις γενικές κατευθύνσεις και προτεραιότητες στον τομέα της συγκοινωνίας / κινητικότητας, οι οποίες σε κατάταξη σημασίας είναι:

1. Πεζός,
2. Ποδήλατο,
3. Δημόσιες συγκοινωνίες και
4. Αυτοκίνητο.

Όπως αναφέρθηκε πολύ καθαρά στην ενδιαφέρουσα παρουσίαση, το αυτοκίνητο είναι υπό διωγμό από τα κέντρα των πόλεων και δίνεται έμφαση στη κίνηση των πεζών και των ποδηλάτων, με δημιουργία πεζοδρόμων και ποδήλατοδρόμων.
Τα πάρκινγκ των αυτοκινήτων πλέον χωροθετούνται αποκλειστικά περιφερεικά των κέντρων, για να μην ενθαρύνεται η χρήση του αυτοκινήτου σε κεντρικά σημεία.


Τα μέτρα και οι παρεμβάσεις του ΣΒΑΚ του Δήμου Ξηρομέρου περιλαμβάνουν:
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
  • Αναπλάσεις / επεκτάσεις πεζοδρομίων
  • Προστασία σχολείων
  • Στάθμευση
  • Ποδήλατο
  • Μέσα μαζικής μεταφοράς
  • Ήπια κυκλοφορία
  • Παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας
Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) είναι στο τελικό του στάδιο και σε περίπου 2 μήνες θα είναι στη διάθεση και ιδιοκτησία του Δήμου και θα αποτελεί τον μπούσουλα για τις παρεμβάσεις του Δήμου και για την διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων από τα ανάλογα χρηματοδοτικά εργαλεία, με επιλεξιμότητα σε αυτού του είδους τις παρεμβάσεις.
Όπως τονίστηκε, μαζί με το ΣΒΑΚ πρέπει να εκπονηθούν και παράλληλα οι ανάλογες κυκλοφοριακές μελέτες για τους οικισμούς, προσαρμοσμένες στις κατευθύνσεις και στις αναφορές του ΣΒΑΚ..
Παρόν στην διαβούλευση εκ μέρους της δημοτικής αρχής ο Αντιδήμαρχος Έργων Βασίλης Πολύζος και ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Σωτήρης Γερόλυμος. Από την αντιπολίτευση δεν ήταν παρόν κανένας.


















1 σχόλιο:

  1. Η πολιτική του ανοιχτού και δημοκρατικού διαλόγου όπως και και ο σωστός τρόπος που πολιτεύεται και για όλα τα θέματα, χρονίζοντα και σύγχρονα θέματα, που απασχολούν την κοινωνία του δήμου μας, αναμφίβολα είναι στα θετικά σημεία που διέπει συνολικά,, την πολιτική αντίληψη της δημοτικής αρχής του δημου μας, διότι μόνο έτσι μπορεί νσ λύνοντσι καλύτερσ προβλήματα και να προοδεύει ο τόπος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.