Ένα σημαντικό έργο για την σχολική κοινότητα του Αστακού οδεύει προς το τέλος του και μιλάμε για το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου Αστακού προϋπολογισμού 566.680 €, ενταγμένο στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Ένα πολύ σύντομο ιστορικό για το έργο:
- Το έργο αυτό δεν κατέστη δυνατό να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό εργαλείο το 2018 επί διοίκησης κ. Γαλούνη (δείτε εδώ) και η αίτηση που υποβλήθηκε απορρίφθηκε, λόγω έλλειψης σχεδίων ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων, τα οποία δεν περιέχονταν στο φάκελο όπως απαιτούνταν.
- Εκπονήθηκε μελέτη και κατόπιν αίτησης εντάχθηκε σε χρηματοδοτικό εργαλείο τον Απρίλιο του 2021 επί διοίκησης κ. Τριανταφυλλάκη (δείτε εδώ).
- Δημοπρατήθηκε το Δεκέμβριο του 2021 επί διοίκησης κ. Τριανταφυλλάκη (δείτε εδώ).
- Τον Ιανουάριο του 2022 είχαμε τον προσωρινό ανάδοχο, με το 1ο πρακτικό και έκπτωση 36,63 %, με 7 συμμετέχοντες στο διαγωνισμό, ο οποίος έγινε αργότερα και οριστικός ανάδοχος (δείτε εδώ).
- Εκτελείται σήμερα επί διοίκησης κ. Τριανταφυλλάκη (δείτε εδώ), πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί όπως προβλέπει η μελέτη του, με τις αρχές της Τέχνης και της Επιστήμης και θα παραδοθεί στη Σχολική Κοινότητα και στη κοινωνία του Αστακού που το δικαιούται.
Οι εργασίες που έγιναν στα δύο κτίρια είναι ευρείας κλίμακας και μιλάμε ουσιαστικά για δύο νέα κτίρια.
* Συγκεκριμένα:
Δημοτικό Σχολείο Αστακού:
Το κτιριακό συγκρότηµα κατασκευάστηκε το 1967. Στο κτίριο του σχολείου διακρίνονται δύο επίπεδα, το ισόγειο και ο όροφος, εµβαδού 242m2 και 242m2 αντίστοιχα και ύψους 4,0m.
Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν είναι:
- Θερµοµόνωση της στέγης.
- Εξωτερική θερµοµόνωση τοιχοποιίας.
- Αντικατάσταση παραθύρων και θυρών.
- Ενεργειακή αναβάθµιση συστήµατος θέρµανσης.
- Ενεργειακή αναβάθµιση συστήµατος φωτισµού.
- Εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συλλεκτών µε τη µέθοδο του Net-metering.
Το φωτοβολταϊκό σύστημα περιλαμβάνει:
- 33 φωτοβολταϊκά πλαίσια ονοµαστικής ισχύος 300Wp.
- 33 διατάξεις βελτιστοποίησης ισχύος (power box).
- Βάσεις στήριξης των φ/β στοιχείων επί υφιστάµενης στέγης.
- Καλώδια σύνδεσης.
- 1 µετατροπέας ρεύµατος (inverter) ονοµαστικής ισχύος 12kW.
- Ηλεκτρικός πίνακας παραλληλισµού φάσεων.
- Διάταξη αντικεραυνικής προστασίας.
Γυμνάσιο Αστακού:
Το κτιριακό συγκρότηµα κατασκευάστηκε προ του 1980. Στο κτίριο του σχολείου διακρίνονται τρία επίπεδα, το υπόγειο, το ισόγειο και ο
όροφος, εµβαδού 93m2, 310m2
και 294m2
αντίστοιχα. Το ύψος των ορόφων κύριας
χρήσης είναι 4,0m, ενώ του υπογείου είναι 2,0m. Στο υπόγειο βρίσκονται µόνο
βοηθητικές χρήσεις, όπως αποθήκες και το λεβητοστάσιο.
Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν είναι:
- Θερµοµόνωση της στέγης.
- Εξωτερική θερµοµόνωση τοιχοποιίας.
- Αντικατάσταση παραθύρων και θυρών.
- Ενεργειακή αναβάθµιση συστήµατος θέρµανσης.
- Ενεργειακή αναβάθµιση συστήµατος φωτισµού.
- Εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συλλεκτών µε τη µέθοδο του Net-metering.
Το φωτοβολταϊκό σύστημα περιλαμβάνει:
- 44 φωτοβολταϊκά πλαίσια ονοµαστικής ισχύος 300Wp.
- 44 διατάξεις βελτιστοποίησης ισχύος (power box).
- Βάσεις στήριξης των φ/β στοιχείων επί υφιστάµενης στέγης.
- Καλώδια σύνδεσης.
- 1 µετατροπέας ρεύµατος (inverter) ονοµαστικής ισχύος 12kW.
- Ηλεκτρικός πίνακας παραλληλισµού φάσεων.
- Διάταξη αντικεραυνικής προστασίας.
* Τα τεχνικά στοιχεία του έργου που αναφέρουμε, προέρχονται από την συνοδευτική μελέτη των Μηχανικών: Στέφανου Δήμου (Μηχανολόγος Μηχανικός) και Ζαχαρούλας Ραλάτου (Πολιτικός Μηχανικός). Η μελέτη δημοσιεύτηκε μαζί με τα άλλα απαραίτητα έγγραφα του διαγωνισμού, στο site του Δήμου Ξηρομέρου.
Όσοι εκλεγμένοι της αντιπολίτευσης του δήμου μας,
ΑπάντησηΔιαγραφήεξακολουθούν να πολιτεύονται με πολιτική μικροπρέπεια και τρόπο δημαγωγικό και κατώτερο των αυτοδιοικητικών τους αξιωμάτων,
εκτός του ότι ζημιώνουν την κοινωνία του δήμου μας, ζημιώνουν και τον ίδιο τους το πολιτικό εαυτό.
Σπύρος Ν. Γιαννέλης
απλός υποστηρικτής της ανεξάρτητης δημοτικής παραταξης
του δήμου μας : 《 Συμπολιτεία Ξηρομεριτών 》
στο έργο δέν έγινε ακομα η παραλαβή
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι όπως γράφουν σκόπιμα στα τοπικά blog κάποιοι της προπαγάνδας
αν είχε ενταχθεί το 2018 εδώ και χρόνια τα παιδιά θα είχαν κανονικά σχολεία με κανονική θέρμανση.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτοί κουνάνε το δάκτυλο