Αυτοαναιρούνται και πάλι ρίχνουν τη μπάλα στην εξέδρα με την κακιά προηγούμενη δημοτική αρχή (2014-2019), κύριοι η προηγούμενη δημοτική αρχή ήταν η δική σας, ήταν αυτή που δεν κατέθεσε στα χρονικά περιθώρια που προβλέπει ο νόμος, τον προϋπολογισμό και την επιστροφή από το παρατηρητήριο.
Συγκεκριμένα, και για να μην κουράσω, θα σας απαντήσω με τα στοιχεία από τις δικές σας αναθέσεις, βάσει των διατάξεων του άρθ. 160 του (Κ.Δ.Κ.), αλλά και με την απευθείας ανάθεση με τη διαδικασία του ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ, οι οποίες έγιναν, όχι στο μακρινό παρελθόν, που ακόμη όπως φαίνεται ζείτε, αλλά πριν λίγους μήνες το 2024.
Σύμφωνα με τις πληρωμές ΧΕΠ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ-ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ.
ΔΕ ΑΛΥΖΙΑΣ
ΑΔΑ: 62ΡΠΩΚΖ-Μ29 1396,36 ευρώ
ΑΔΑ: ΨΖ0ΞΩΚΖ-3ΩΙ 869,08 ευρώ
ΑΔΑ: 9ΕΒΑΩΚΖ-ΖΞΚ 5900,99 ευρώ
ΑΔΑ: ΨΒΞΛΩΚΖ-02Ι 2624,92 ευρώ
ΔΕ ΑΣΤΑΚΟΥ
ΑΔΑ: 9ΙΩΠΩΚΖ-ΕΙ6 7282,00 ευρώ
ΑΔΑ: 9ΡΙΤΩΚΖ-43Σ 10327,39 ευρώ
ΑΔΑ: 6ΙΤΨΩΚΖ-ΚΘΔ 6039,98 ευρώ
ΑΔΑ: 669ΙΩΚΖ-ΑΚΨ 841,88 ευρώ
Δ.Ε. ΦΥΤΕΙΩΝ
ΑΔΑ: ΨΟΥΓΩΚΖ-5ΟΗ 5941,53 ευρώ
ΑΔΑ: ΨΤΦΤΩΚΖ-ΓΜΑ 2831,86 ευρώ
ΑΔΑ: 9ΤΗΧΩΚΖ-365 3628,29 ευρώ
Το γενικό σύνολο για το Δήμο Ξηρομέρου είναι 47.684,28 ευρώ δια τους μήνες από Ιανουάριο 2024 έως και Απρίλιο 2024 προκύπτει ως αποτέλεσμα τα 11.921,07 ευρώ το μήνα. Τα χρήματα αυτά είναι για την κίνηση των οχημάτων, μέχρι το ποσό των 28.322 ευρώ το μήνα που ζητάτε στη σύμβαση δεν είναι αρκετά μεγάλη η διαφορά!!!!!!
Περαιτέρω να επισημάνω και την παρατήρηση, στον πίνακα που δώσατε στη δημοσιότητα με τα ενδεικτικά στοιχεία, τα οχήματα που υπήρχαν στη Δημοτική Αρχή του κ. Γαλούνη ήταν 24 οχήματα, 15 μηχανήματα πρασίνου και ύδρευσης, με το μετακινούμενο προσωπικό να αποτελείται από 22 άτομα.
Σύμφωνα με τη δική σας δημοσιευθείσα κατάσταση σήμερα υπάρχουν 34 οχήματα, 43 μηχανήματα πρασίνου και ύδρευσης, και το μετακινούμενο προσωπικό αποτελείται από 74 άτομα. Από τα νούμερα προκύπτει ότι σε κάθε Δημοτική Ενότητα θα πρέπει να υπάρχουν μόνιμα κάποια από τα οχήματα ώστε να μην απαιτείται η άσκοπη μετακίνηση τους από την έδρα του Δήμου άρα θα πρέπει να υπάρχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Ως συμπεράσματα τα εξής:
Η μη σωστή κατανομή τόσο του προσωπικού όσο και των οχημάτων, μηχανημάτων.
Με 34 οχήματα, 43 μηχανήματα πρασίνου και ύδρευσης θα πρέπει να μην υπάρχουν ακαθάριστα σημεία(κλαριά που εξέχουν σε δρόμους, σκουπίδια, χόρτα, κλπ) στο Δήμο, ας κοιτάξουν οι δημότες γύρω τους στα χωριά και στους αγροτικούς δρόμους είναι όλα καθαρά.
Κλείνοντας, να σας επισημάνω όπως είπα και στην προηγούμενη ανακοίνωσή μου, ότι με αυτή την οικονομική διαχείριση, σας ενημερώνω ότι το καράβι εδώ και πολύ καιρό έχει πάρει λάθος ρότα, τα έξοδα που γίνονται είναι πολλά με απευθείας αναθέσεις και κατεπείγουσες διαδικασίες.
Σας τα επισημαίνω, ώστε η άγνοια να μην δικαιολογείται και ο κάθε ένας από όσους συναποφασίζουν, να φέρει και αυτός αντικειμενικά βαρύτατες ευθύνες, για την πορεία του Δήμου Ξηρομέρου.
Υ.Γ.1 ΕΡΓΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ 67% αύξηση στα τέλη ύδρευσης και 50% αύξηση στα τέλη φωτισμού.
Υ.Γ.1 Σχετικά με το γερασμένο mini bus που προμηθευτήκατε, να σας προτείνω να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά του κόσμου στα πανηγύρια.
Απόστολος Ν. Πανταζής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.