Έγκριση συγκριτικού πίνακα της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου. Κουβαράς - Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, ένα πολύ σημαντικό οδικό έργο για το Ξηρόμερο.

Πρόχειρη αποτύπωση παράκαμψης Αρχοντοχωρίου, όπου τα 2,5 χιλιόμετρα θα γίνουν 320 μέτρα.
Σας ενημερώνουμε σήμερα, ότι προχωράει η ολοκλήρωση της εκπόνησης της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, κόστους 70.624,42 €, κατόπιν εγκρίσεως του συγκριτικού πίνακα από την Δ/νση Τεχνικών Έργων Π.Ε. Αιτ/νίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (δείτε εδώ).
Το Σεπτέμβριο του 2019 σας ενημερώσαμε για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας (προσωρινός ανάδοχος, δείτε εδώ), ο οποίος τον Νοέμβριο του 2019 ανακηρύχτηκε και οριστικός ανάδοχος της μελέτης: «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ, ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ, ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΗ, ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Ε.Ο ΚΟΥΒΑΡΑ - ΑΣΤΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Ο 30 ΜΠΑΜΠΙΝΗΣ - ΜΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΟΥ Π.Ε ΑΙΤ/ΝΙΑΣ», προϋπολογισμού 74.000 €.
Μετά την παράδοση τον Αύγουστο του 2018 του οδικού τμήματος 9,2 χιλιομέτρων Κουβαράς - Μπαμπίνη (δείτε εδώ), σας ενημερώσαμε ότι η πολιτική βούληση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ήταν να συνεχιστεί αυτός ο δρόμος προς Αετό, Αρχοντοχώρι και Μύτικα.
Μάλιστα αυτή η βούληση εκφράστηκε έμπρακτα τον Αύγουστο του 2018 από την προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή, με την έγκριση ένταξης στο Τεχνικό Πρόγραμμα, του έργου για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 € και της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, προϋπολογισμού 74.400 €.
Η νέα Περιφερειακή Αρχή σε αυτό το θέμα, ακολούθησε την ίδια πορεία και έτσι η υπόθεση προχώρησε. 
Με το πέρας αυτής της μελέτης, θα πρέπει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να χρηματοδοτήσει τα δύο αυτά έργα ΑΜΕΣΑ, εντάσσοντας τα στο Τεχνικό Πρόγραμμα.
Η οδική σύνδεση με την Ιόνια Οδό  είναι ένα έργο πνοής, που θα βγάλει επιτέλους τον Μύτικα και την Αλυζία από την απομόνωση και θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για την ανάπτυξη μίας περιοχής, πολύ προνομιούχας και με εξαιρετικές προοπτικές, που σήμερα δυστυχώς είναι απομονωμένη και καθόλου δεν έχει ωφεληθεί από την παράδοση της Ιόνιας Οδού.
Το συγκεκριμένο οδικό έργο Κουβαράς - Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η νέα δημοτική αρχή τα έχει βάλει σε απόλυτη και στην υψηλότερη προτεραιότητα και διεκδικεί να προχωρήσουν σε αγαστή συνεργασία με τα Υπουργεία και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν τον Δήμο Ξηρομέρου από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας.

Πρόχειρη αποτύπωση παράκαμψης Μπαμπίνης, όπου τα 5 χιλιόμετρα θα γίνουν 1,7 χιλιόμετρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.