Ενημερώνω τους συμπατριώτες μου...


Του κ. Βασίλειου Σούλα.

Ενημερώνω τους συμπατριώτες μου, ότι με πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που έγινε στις 16 Φεβρουαρίου, κατόπιν προτάσεως εκ μέρους της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης (η αρχική πρόταση μου έγινε παλαιότερα από τον κ. Λευτέρη Μάντζαρη, σε συνεννόηση με την επικεφαλής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κα Ντίνα Σαμαρά) και στήριξη και ψήφιση μου ομόφωνα από ολόκληρη την Αντιπολίτευση (τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη τους), ορίστηκα τακτικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου.
Πηγαίνω λοιπόν στο Διοικητικό Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου, με εποικοδομητική διάθεση, ώστε να βοηθήσω και εγώ με τις μικρές μου δυνάμεις, με τις γνώσεις μου και τις προτάσεις μου, ώστε αυτός ο σημαντικός θεσμός για τον Δήμο μας να πάει μπροστά.
Με πνεύμα συνεργασίας θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να είμαι χρήσιμος και αρωγός στην πρόοδο του Λιμενικού μας Ταμείου, χωρίς όμως να κλείνω τα μάτια στα συμβαίνοντα κάνοντας τον ανήξερο και χωρίς επ' ουδενί να μπω σε διαδικασία δημοσίων σχέσεων, ξεσκονίσματος και συμβιβασμών, κάτι το οποίο απεχθάνομαι.
Ξέρω πολύ καλά που πάω, τι έχω να αντιμετωπίσω και τι ακριβώς συμβαίνει στο Λιμενικό Ταμείο και υπόσχομαι να πράξω τα ανάλογα - δέοντα, σύμφωνα με την συνείδηση μου και πάντα λογοδοτώντας στους συμπατριώτες μου, από τους οποίους ζητώ να με «ενοχλούν» χωρίς δισταγμό, για οποιοδήποτε θέμα άπτεται των καθηκόντων μου.

4 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία βασίλη καί μήν ξεχνάς Αρχή άνδρα δείκνυσι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού σου ευχηθώ καλή επιτυχία,για την οποία δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία,θέλω να κάνω δυο σχόλια,το πρώτο είναι οτι η εκλογή σου είναι μια επικράτηση της νομιμότητας απέναντι στον αυταρχισμό και τη συναλλαγή και το δεύτερο είναι ότι με δεδομένα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής καλό είναι στις πάσης φύσεως επιτροπές να συμμετέχουν πολίτες με γνώση,έφεση και παιδεία έτσι ώστε το προσδοκώμενο αποτέλεσμα και εξασφαλισμένο και πολλαπλάσιο να είναι.
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λευτέρη, που ήσουν και ο μόνος που βρήκε το σθένος να καυτηριάσεις την αυταρχική, αντιδημοκρατική και εκτός νομιμότητας συμπεριφορά του Δημάρχου, όχι επειδή αφορούσε εμένα, αλλα για οποιονδήποτε αν αφορούσε.
      Λυπάμαι για κάποιους, που είναι και έμπειροι στη Αυτοδιοίκηση, που δεν βρήκαν να πουν κουβέντα όταν αυταρχικά κάποιος, ετσιθελικά έλεγε δεν σε αφήνω, αλλα μου παραπονέθηκαν δημόσια ότι δεν ευχαρίστησα και την Συμπολίτευση που ομόφωνα με στήριξε.
      Σας ευχαριστώ όλους τους επώνυμους σχολιαστές.

      Διαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.