Ύστατο Χαίρε στον Πρόεδρο του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Αγραμπελιωτών «Η ΑΓΡΑΜΠΕΛΗ» ΜΠΟΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟ.


Του Δήμου Τάγκα.

Φίλε μου, εγώ και εσύ, οι δύο μας, σ' ένα ταξίδι που κράτησε πολύ λίγο, έτσι το ήθελε η μοίρα, να φύγεις και να με αφήσεις αδελφικέ μου φίλε.
Δεν διαμαρτύρομαι στον Θεό, είναι το θέλημα του, δεν γνωρίζω το γιατί αλλά το φαντάζομαι.
Φαντάζομαι, ότι,
«Ο Άνθρωπος είναι σαν ένα βάζο, μερικά είναι κρυστάλλινα όμορφα και πολύ ακριβά, άλλα βάζα είναι γυάλινα λιγότερο όμορφα με μικρότερη αξία. Ο καταστηματάρχης που τα πουλά θα διαλέξει το πιο όμορφο και ακριβό βάζο και θα το βάζει μπροστά στην βιτρίνα του μαγαζιού του, σε μια περίοπτη θέση, ώστε να το δούνε οι περαστικοί και να το αγοράσουν.
Στους περαστικούς θα τραβήξει την προσοχή το όμορφο βάζο, θα το αγοράσουν και θα το τοποθετήσουν σε μια όμορφη θέση έτσι ώστε να ομορφύνουν τον χώρο του σπιτιού τους. Έτσι και ο Θεός, διαλέγει τους καλύτερους τους πιο όμορφους ανθρώπους για να στολίσει το δικό του σπίτι, τον παράδεισο».
Έτσι έκανε και με εσένα φίλε μου, σε διάλεξε για να ομορφύνεις μια γωνιά του παραδείσου.
Πρόεδρε μας θα μας λείψεις, πολύ όμως, το Αγράμπελο από σήμερα είναι πιο φτωχό. Πάλεψες ανιδιοτελώς και με περηφάνια για το χωριό μας, ήσουν πάντα και παντού, ήσουν το ένα χέρι και ήμουν το άλλο, ήμασταν πάντα δίπλα ο ένας στον άλλον, για το καλό του χωριού μας.
Αδελφέ μου, σε ευχαριστώ που ομόρφυνες τα χρόνια της ζωής μου μέχρι σήμερα. Θα σε έχω για πάντα μέσα στην καρδιά μου και πάντα θα σε μνημονεύω. Για όλες τις τρέλες μας, για τις φίλαθλες και αγνές αντιπαραθέσεις μας γαυράκο μου, για την αγάπη που μου πρόσφερες και την αδελφική μας φιλία.
Μητσάκο μου κλαίω, στεναχωριέμαι, και ξέρω ότι στεναχωριέσαι κι εσύ που φεύγεις και αφήνεις πίσω μόνο τον φίλο σου, όπως την τελευταία φορά που έφυγες πριν από εμένα από το χωριό. Σου είπα περίμενε να φύγουμε σε δύο μέρες μαζί παρέα, δεν μπορώ μου είπες να καθίσω άλλο, έχω δουλειά.
Τίποτα δεν θα είναι στο χωριό για μένα πλέον το ίδιο. Τίποτα δεν θα είναι για όλους μας. Μητσάκο είμαι εδώ και ένα μήνα στο χωριό, δεν μπορώ να πάω στο στέκι μας κάτω στο σχολείο Μητσάκο, δεν αντέχω να μην σε βλέπω να είσαι εκεί. Δεν μπορώ. Περιμένω να έρθεις στο σπίτι Μητσάκο, κοιτάω όλο γύρω γύρω μήπως και σε δω να έρχεσαι να πιούμε καφέ.
Αφήνεις ένα τεράστιο κενό πίσω Αδελφέ μου, Φίλε μου, Πρόεδρε μας.
Καλό Ταξίδι στην γειτονιά των αγγέλων. Κάποτε θα ανταμώσουμε πάλι.
Ο Αδελφικός σου Φίλος Δήμος.

* Η ΚΗΔΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΑΓΡΑΜΠΕΛΟ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.