Τοποθετήθηκαν τα τέσσερα φωτιστικά από το Λιμενικό Ταμείο Αιτ/νίας.


Τοποθετήθηκαν από το Λιμενικό ταμείο Αιτ/νίας τα τέσσερα φωτιστικά από το μαγαζί του Παληογιάννη μέχρι του Αλέκου Λεκατσά. Ως γνωστό στο συγκεκριμένο κομμάτι επικρατούσε μαύρο σκοτάδι, αυτό ως σήμερα, γιατί αύριο θα γίνει η ηλεκτρική τους σύνδεση και θα ανάψουν. Επίσης αναμένονται αύριο 50 σημαδούρες θαλάσσης, οι οποίες θα ποντιστούν στη θάλασσα μπροστά από τις πολυσύχναστες παραλίες για την αποφυγή ατυχημάτων καθώς και καλαθάκια σκουπιδιών.

16 σχόλια:

  1. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΙΑ ΤΟΝ ΜΥΤΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΟΣ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε μπλογκερ διαμαρτυρωμαι προσωπικα σε σενα με τη προσπαθεια σου να προστατεβεις το αξιοτιμο πρωην συντροφο Παν.παπαδοπουλο.
    Εξηγουμαι. Οταν καποιοι γραφουν, επαινετικα ,(Ανωνυμα)οπως π.χ. ο ανωτερω φιλος 4 39 και τον δοξολογουν και τον γληφουν με το παραμικρο, το ανεβαζεις. Οταν ομως αλλοι του ασκουν κριτικη και ειναι επικριτικοι εστω και με μαλακες εκφρασεις το κοβεις και ζητας επωνυμια.
    Αν αμφιβαλεις λοιπον οτι με τις πραξεις του υπηρξε ο καταστροφεας του Μυτικα σου αναφερω δυο κορυφαια γεγονοτα που επιρεασαν καθοριστικα το χωριο και ειναι πασιγνωστα και καθημερινα αναφερονται στις συζητησεις του μυτικα.
    Πρωτον σε συνεργασια με το Λεφτερη κατασαουνη δεν προωθησαν την ενωση κοινοτητων Παναγουλας-μυτικα την εποχη της μετοικησιας της παναγουλας στο χωριο μας, οπως εγινε παντου σε παρομοιες περιπτωσεις ανα την ελλαδα.. Μια απλη αποφαση των κοινοτικων συμβουλιων ηταν αρκετη!!. και ξερεις πολυ καλα οτι δεν το εκαναν για να παραμενουν και οι δυο προεδροι στο αντιστοιχο χωριο και να νεμωνται τη εξουσια, και να συμπληρωσει χρονια για συνταξη.
    Ειναι απλως ο ορισμος της ιδιοτελειας.
    Ο μυτικας θα μιλαγε αλλιως αν ειχε γινει η συνενωση οπως ηταν και το σχεδιο και θα ειχε αλλη εξεληξη σε καποδιστρια και καλλικρατη.
    Δευτερον ειναι ο ιδιος, υπερηφανος τοτε και καμαρωνε που ζητησε και εφερε το Νατουρα μεσα στο χωριο και τωρα θα ζησωμε με το λιμανι βουλιαγμενο με οτι αυτο συνεπαγεται.
    Το ξερεις οτι αν ξυπνησουν καποιοι οπως αυτοι που σταματησαν το λιμανι δε θα ξαναγινει τιποτα στο περιθαλασσιο χωρο?
    Τοση εξυπναδα πια που οδηγησε στη αυτοχειρια δεν εγινε πουθενα αλλου στη ελλαδα.
    Παντως τα φωτιστικα που εστηλε ειναι θετικο. το ειπα και πριν μερες.
    Αυτα τα λιγα μεταξυ μας για μερος της κατστροφικης πολιτικης του δρασης.
    Ισοτιμια στην ανωνυμη κριτικη θετικη η αρνητικη -οχι υβριστικη- ειναι ο στοχος σου.
    Νασαι καλα και καλο καλοκαιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και τα φωτιστικά γιατι δεν τα έβαζε ο κ. Παπαδόπουλος όταν ήταν 8 χρόνια πρόεδρος του Μύτικα ; Ναι , τότε που στις Κοινότητες έτρεχαν τα πακέτα ΝΤΕΛΟΡ ... με τη σέσουλα... Σωστά διαμαρτύρεται ο κ.1:04μ.μ και ορθώς επισημαίνει το γεγονός οτι οι δυο αυτοί τ. Κοινοτάρχες , αν ήθελαν , ο Μύτικας , σήμερα θα είχε άλλη εξέλιξη...Μα και σήμερα , ενω σχεδον ΟΛΗ η Παναγούλα είναι στο Μύτικα ( οικισμός Μύτικα πέρα στο Γυμνάσιο ), εξακολουθεί να υπάρχει - τύποις - Κοινότητα και σφραγίδα Παναγούλας...Τοπικά Συμβούλια κ.λπ . Εχω και εγω μια απορία όπως ο κ.1:04μ.μ , αν και κατα πόσον θα μπει και η δική μου άποψη. Και το λέω αυτό γιατι ενω ο/οι διαχειριστής/τες του μπλόκ είχαν υιοθετήσει εξ αρχής την ανωνυμία στις λογικες επισημάνσεις και απόψεις των πολιτών , τον τελευταίο καιρό ηθελημένα ή άθελά τους ; συνοδοιπορούν με το πολιτικό κατεστημένο του ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ που είναι υπεύθυνο για την κατάσταση στο Μύτικα και γενικότερα στην Ελλάδα. Αλλοίμονο να έχουμε - ακόμη - σε υπόλλειψη τους πολιτικούς του γλυκού νερού που κατεστρεψαν την Ελλάδα και καθημερινά καταστρέφουν τις ελληνικές οικογένειες. Θα περιμένω κι εγω να δω αν θα αναρτηθεί η άποψή μου.Να το δω και να μην το πιστέψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα μείνω στη θετική προσφορά του Πάνου στο Μύτικα από το πόστο που έχει τώρα και νομίζω ότι θα κάνει και όσα άλλα μπορεί. Τώρα αναφορές στο παρελθόν και το τι έκανε σαν Πρόεδρος και για το τι έκανε έχουν χρησιμότητα αλλά να γίνουν και για τους επόμενους (Δημάρχους) που αυτοί διαχειρίστηκαν πακτωλό χρημάτων και όχι ο Πάνος που ήταν Κοινοτάρχης. Διαχειρίστηκαν χρήματα και άφησαν κάτι χρέη μέχρι την Καμπελαύκα!!!!! Η κριτική στους πρώην δεν είναι κακή αλλά να γίνεται χωρίς χαρακτηρισμούς και κοσμητικά επίθετα και όταν υπάρχουν προσωπικές αναφορές επώνυμα φίλε 2:40. Μπορεί και εγώ να συμφωνώ με αυτά που λες αλλά το να τα λες ανώνυμα δεν είναι ότι καλύτερο γιατί ο άλλος δεν μπορεί να σου απαντήσει και να υπερασπίσει τον εαυτό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΠΕΙΡΑΞΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΧΩΡΙΑΝΟΥΣ? Ο Π.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΟΗΘΑΕΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΜΥΤΙΚΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΥΤΙΚΑ . ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΣΑΝ ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΗΣ -ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ-ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ. ΤΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και γιατι απευθήνεσθε κ. διαχειριστή του μπλόκερς στον 2:40 κι οχι και στον 1:04 ? Αφου τα ιδια λένε και οι δύο... Συμφωνώ κι εγω μαζί σου φίλε mytikapress oτι o k. Παπαδόπουλος ( κι όχι ο Πάνος που λές , άρα είσαι φίλος του , άρα μεροληπτείς ) έκανε έργο 8 χρόνια στο χωριό μας . Οπως συμφωνώ με την συντρηπτική πλειοψηφία των κατοίκων του τόπου μας , οτι ο Μύτικας δεν έγινε Δήμος με την εθελουσία συννένωση των Κοινοτήτων με το Νόμο του Γεννηματά , που ως γνωστόν έγιναν δήμοι η Πάλαιρος , η Κατούνα και η Βόνιτσα και γιαυτό η κοινωνία επιρρίπτει ευθύνες ή στην καλύτερη περίπτωση κάνει κριτική στον κ. Παπαδόπουλο. Αφήστε λοιπόν την υπεράσπιση του κ. Παπαδόπουλου . Εφόσον ο κ. Παπαδόπουλος εξακολουθεί να είναι πολιτικό πρόσωπο ( 6ος σε ψήφους στις εκλογές του Μαίου 2012 ) και κριτική θα επιδέχεται και θα ακούει και διαφορετικές απόψεις.Προσωπικά πιστεύω οτι ο κ. Παπαδόπουλος είναι ικανός να απαντήσει μόνος του σε ότι πιστεύει οτι τον θίγει και σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελε "συνηγόρους" .Στο δια ταύτα όμως.Μπαίνουν κάποια ερωτήματα και όχι κακοπροαίρετες κριτικές όπως λέτε εσείς. Και φυσικά αν θέλετε παίρνετε ή όχι θέση στο ερώτημα που τίθετε ευθέως : Εχουν ή δεν έχουν ευθύνες οι τ.πρόεδροι των χωριών μας (Μύτικας και Παναγούλα) που ενω στην ουσία είμαστε ένα χωριό , όχι μόνον δεν ενωθήκαμε , τότε , να κερδίσουμε πολλά ευεργετήματα που εδινε ο νόμος των εθελουσίων συνενώσεων των Κοινοτήτων , αλλά και σήμερα το 2012 είμαστε 2 ξεχωριστές Κοινότητες. Και ο Γεώργιος Γεννηματάς - ο καλύτερος πολιτικός που έχει περάσει στην Ελλάδα απ το 1974 και μετά - αγωνίζονταν να πείσει την κοινωνία για εθελουσίες ενώσεις , έως ότου μας έφεραν τον "ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ" και το χωριό μας βούλιαξε... Δεν κατηγορούμε αγαπητέ κ.μπλόκερς κανέναν κ. Παπαδόπουλο. Τις απόψεις μας λέμε. Ο κ. Παπαδόπουλος έχει προ πολλού κριθεί , αλλά και προσφάτως απ τον αδέκαστο κριτή , την κοινωνία της ΑΛΥΖΙΑΣ και της ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ . Ελπίζω να μην λογοκριθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο χαρακτηρισμός " πολιτικοί του γλυκού νερού" σε καμία περίπτωση δεν αφορά τον Πάνο τον Παπαδόπουλο, αλλά τους έχοντες ασκήσει διοίκηση εκ των 2 κομμάτων που κατέστρεψαν την Ελλάδα.Κατα τα άλλα ισχύουν ότι γράφω.
    Με εκτιμηση ,ο 2:40μ.μ που εγραψα τα παραπάνω.
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά αγαπητέ 3:56μ.μ δεν εχεις καταλάβει , όπως φαίνεται , ΈΝΑ τραγικό λάθος του Πάνου του Παπαδόπουλου του Ευθυμίου , που ήταν η μή ένωση του Μύτικα το 1996 με την Παναγούλα ,για ένα βιώσιμο και δυνατό κεφαλοχώρι ,που με τον Καποδίστρια θα ήταν σίγουρα έδρα ο Μύτικας , και ο Μύτικας τότε θα είχε άλλη εξέλιξη. Σε κατανοώ για την " απορία " σου και σε "δικαιολογώ" εν μέρει , καθότι το νεαρό της ηλικίας σου τόσο τώρα όσο κυρίως το 1996 χρόνος που γίνονταν πανελλαδικά οι ενώσεις χωριών σε Δήμους και που το πιθανότερον να ήσουν και μαθητής Λυκείου , δεν σε " αφήνει" να καταλάβεις , γιατί οι Μυτικιώτες θα του χρεώνουν εσαεί αυτό το μοιραίο για το Μύτικα λάθος.Δηλαδή την μη ένωση με την Παναγούλα σε μια δυνατή και βιώσιμη Κοινότητα. Και φυσικά το ίδιο λένε και για τον έτερο τ.Κοινοτάρχη της Παναγούλας τον κ. Λευτέρη Κατσαούνη του Διονυσίου. Τελικά πως είναι δυνατόν ΟΛΟΙ στην ΑΛΥΖΙΑ να έχουν περί αυτου του΄θέματος ταυτόσημη άποψη , ενω εσείς ...Μήπως κάνετε οτι δεν καταλαβαίνετε ;
    Να ξέρετε οτι οι "πολιτικοί" και οι πολιτικοί ,είναι να τους επισημαίνουμε και να υπενθυμίζουμε προς πάσαν κατεύθυνση τα λάθη τους όπως και να έγιναν αυτά , ηθελημένα ή άθελά τους. Και φυσικά αυτό το κρίνουν οι πολίτες και μόνον αυτοί.
    Ύ.Γ : Αφήστε επιτέλους να ανθίζουν τα λουλούδια στους αγρούς ( όπως έλεγε και ο Μάο ) και δεν χρειάζεται να λογοκρίνετε τα κείμενα των συμπατριωτών μας. Γιαυτό το ρόλο ( κρίση - σχόλια )είπαμε, είναι μονον ο αδέκαστος λαός κι όχι ο έχων το πλεονέκτημα στη σημερινη τεχνογνωσία/τεχνολογία να έχει ένα μπλόκ- σάϊτ ή δεν ξέρω κι εγω πως αλλιώς το λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το παράδειγμα με το Μαο για τη λογοκρισία πολύ πετυχημένο. Έγραψες 7:51

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. για μετά τον Πάνο Παπαδόπουλο όλα ήταν καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οχι βέβαια κ.8:57. Και μετα τον κ.Π.Παπαδόπουλο τα πολιτικά "εγκλήματα" για το χωριό μας δεν έχουν σταματιμό.. Και γιαυτό, αυτοί που κατέστρεψαν το Μύτικα ( Λιμάνι της κακιάς ώρας επιδικασμένο και απ΄το Συμβούλιο της Επικρατείας ως άχρηστο και μάλιστα η απόφαση λέει να ρθεί στην πρωτεραία του θέση , για τη στασιμότητα τουριστικής ανάπτυξης κ.λπ) , δεν είδαν ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ άσπρη μέρα στο Μύτικα( εννοώ ψήφους ) .Ναι αυτοί που ηγούνταν στον Καποδιστριακό δήμο της ΑΛΥΖΙΑΣ και αυτοί που συνέβαλλαν τα μέγιστα , δηλ. γνωστά τοπικά πολιτικά πρόσωπα με διασυνδέσεις εκείνη την εποχή με τον Τσουκάτο ( αλήθεια σας λέει τίποτα σήμερα αυτό το όνομα ; Δεν είναι αυτός που πήρε τις μίζες του 1.000.000 ευρω απο τη Ζήμενσ για το κόμμα του ;) να πάει η έδρα του Δήμου Αλυζίας απ την πρωταρχική θέση που είχε πρωτείνει η ΤΕΔΚ Αιτ/νίας, στην Καντήλα , με όλα τα γνωστα σε όλους μας επακόλουθα. Και αυτά πρέπει να λέγονται κι όχι να λογοκρίνονται για ένα και μοναδικό λόγο . Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι ,δηλαδή οι σημερινοί 30άρηδες που τότε ήταν δεν ήταν 14-15 ετών και φυσικά δεν θυμούνται καθόλου τους τότε ΤΣΟΥΚΑΤΟΥΣ και ΣΙΑ , γνωστούς παροικούντας στην "ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ" ήτοι τους "καταστροφείς" του Μύτικα και μονίμως υποψήφιοι για υποψήφιοι σε όποιο πόστο προκύπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο 9 53 ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΚΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΤΑΜΠΕΛΩΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΠΑΝΩ ΣΑΝ ΑΝΕΠΗΘΥΜΗΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΥΤΙΚΑ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ΟΙ ΜΥΤΙΚΙΩΤΕΣ.
    ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.
    ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΤΟ ΜΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
    ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΜΥΤΙΚΙΩΤΕΣ ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΗΣΑΝ ΜΥΤΙΚΙΩΤΕΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΣΑΝ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΧΗΡΟΤΕΡΟ)ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΧΑΡΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΩΝ?
    ΑΦΟΡΑ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΚΑΘ ΕΞΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΚΛΟΓΕς ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΕς, ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ, ΕΘΝΙΚΕς, ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ .... Ως ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΝΤΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΓΗΡΕΨΕ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΣΤΡΩΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΗ.
    ΦΙΛΕ ΜΠΛΟΓΚΕΡ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ. ΑΝ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΤΩΝ ΠΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΜΥΤΙΚΙΩΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είστε σίγουρος αγαπητέ 9:39 μ.μ οτι , οι παλιοί κάτοικοι του χωριου μας τα θυμούνται ΟΛΑ και γιαυτό , σαυτούς που κατέστρεψαν το Μύτικα αλλά και τα υπόλοιπα χωριά μας ( π.χ Βάρνακας, Παναγούλα , Αρχοντοχώρι ) [ εξαιρώ την Καντήλα γιατί αυτη φτιαχτηκε σε σύγκριση με αυτό που ήταν ],τους έχουν ήδη γυρίσει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ την πλάτη. Οσες φορές και να βάζουν υποψήφιότητες... ακόμα και για Καντηλαναύτες στον Αγιο Αντρέα Καντήλας ή στον Αη Σπυρίδωνα Αρχοντοχωρίου αν προκυρηχτούν θέσεις και , οι γνωστοί κατοικούντες στο βασίλειο της "Δανυμαρκίας " , βάλουν υποψηφιότητα , να είστε σίγουροι οτι ο λαός μας πάλι θα τους μαυρίσει.Ναι αυτούς που το Σαββάτο βρίζονταν και την Κυριακή ομονοησαν και κατέβηκαν υποψήφιοι ...να σώσουν το ΞΗΡΟΜΕΡΟ ! Οσο για τις φωτογραφίες με τα πανό που αναφέρετε και τις νοοτροπίες ΤΣΟΥΚΑΤΩΝ και ΣΙΑ , είναι καιρός νομίζουμε η σημερινή γενιά που είναι άριστος γνώστης του διαδικτύου και τότε ήταν δεν ήταν 15 χρονών πάνω κάτω , να μάθουν για τα έργα και τις ημέρες αυτών των αιώνιων " ΣΩΤΗΡΩΝ " του τόπου μας και να εξάγουν τα όποια συμπεράσματά τους. Είμαι βέβαιος οτι η σημερινή νεολαία 20-30 ετών θα πρέπει να ενημερωθεί έστω και με μια μορφή ημερίδας για όλη την αμαρτολή ιστορία αυτών των "κυρίων " που σήμερα μέμφονται τη σημερινή δημοτική αρχή για τις κατατμήσεις και τις απευθείας αναθέσεις , παραγνωρίζοντας οτι χρόνια ήταν οι πρώτοι διδάξαντες στο Δήμο Αλυζίας με αποτέλεσμα να χρεώσουν το δήμο κοντά στα 1.000.000 ευρώ και φυσικα αυτό το χρέος να το κληρονομήσει η σημερινη δημοτικη αρχή και αύριο αυτή που θα ακολουθήσει και πάει λέγοντας... Μιλάνε για " σχοινί" στο σπίτι του κρεμασμένου( εννοώ για τις κατατμήσεις και τις απευθείας αναθέσεις που αναφέρουν στην πρόσκληση που δημοσιεύεται σήμερα στο μπλοκ και δεν ασχολείται μαζί τους κανείς , μα κανείς !). Δεν έχουν τσίπα και ντροπή οι αθεόφοβοι . Ε αυτούς τους ανθρώπους που την σήμερον ημέρα κατέστρεψαν το Δήμο Αλυζίας και κατ΄ επέκταση την πατρίδα μας , εμείς πως πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε ; Με το να τους προσφέρουμε γλαδιώλες και τριαντάφυλλα ; Οχι βέβαια . Να υπενθυμίζουμε στον κόσμο τα ανομήματά τους και να δίνεται η δυνατότητα οι νέοι μας να τα μαθαίνουν και να είστε σίγουροι οτι αυτοί θα κρίνουν. Μια αναφορά μόνο σας λέω . Πληροφορήθηκα οτι στο Αρχοντοχώρι ( το κάστρο του ΠΑΣΟΚ ) το ΠΑΣΟΚ πήρε μόλις 156 ψήφους και ήλθε δεύτερο μετά απο τόσα χρόνια που έπαιρνε πάντα πάνω απο 600 ψήφους. Γιατί ; Απλούστατα οι νεολαίοι ΠΛΕΟΝ δεν τρώνε κουτόχορτο και κουράστηκαν να τρέφουν φρούδες ελπίδες απο τους τοπικούς Κοτζαμπάσηδες που νέμονταν την εξουσία επι μια 30νταετία. Ελεύθερο λοιπόν διαδίκτυο για να μπουν στην μπάντα και για πάντα οι αιώνια "Σωτήρες " μας.
    Α.Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΒΓΑΛΤΕ ΡΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ. Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στην Ελλαδα ζουμε αφτη την εποχη μια μεταβατικη κατασταση οπου παει να γενηθει με πονο το καινουργιο , το ΝΕΟ.
    Για να γινει αφτο ΠΡΕΠΕΙ να πεθανει το παλιο.
    Ειναι νομος της φυσης και των ανθρωπινων κοινωνιων.
    Δυστηχως ομως στο χωριο μας και αλλου ζουμε το φαινομενο διαφορα ΖΟΜΠΙ του παρελθοντος να προσπαθουν με καθε τροπο να επιζησουν να κρατηθουν στην επικαιροτητα, και να γινουν παλι νεοι.
    Αυτο γινεται με διαφορε μεθοδους οπως π.χ. μεσω της εφημεριδας ΑΛΥΖΙΑς, του μπλογκ,συνδηκατων, δημου κλπ.
    Αρκετα ζησατε καλα πουλοντας φουφαρα.
    Καταλαβεται το πια σας ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ...Οπως γράφεις και συ φίλε 5:01 μ.μ επώνυμα ...; Δεν εχεις καταλάβει το νόημα του διαδικτύου και σε δικαιολογώ . ΄Ηδη μόνος σου γελοιοποιήσε που ενω ζητάς επώνυμη τοποθέτηση το ονοματάκι σου δεν το αναφέρεις ; Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το όνομά σου. Απλά ή έχεις άγνοια των πολιτικών "εγκλημάτων " που έχουν γίνει στο χωριό μας το Μύτικα ή ήσουν "τρόφιμος" των τοπικών Κοτζαπάσηδων και τώρα που πήραν την κάτω βόλτα χάνεις τα " κεκτημένα " σου... Απάντησε τι από αυτα που γράφονται δεν είναι αληθή ; Γιατί ενοχλήσθε τόσο για τα π." αφεντικά " σας και τον ΤΣΟΥΚΑΤΟ; Σε ενοχλει η αναφορά για τον ΤΣΟΥΚΑΤΟ και τους ντόπιους γνωστούς σέ όλους μας συνεργάτες του ; Κάνε και σύ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ επί των αναφερομένων και άσε τις ρουκέτες κατά μέρος. Απάντησε και συ εφόσον ενοχλήσε επώνυμα και θα δεις αν θα έχεις ή όχι επι της απαντήσεως σου επώνυμη απάντηση.Και φυσικά δεν απαντάω ανώνυμα (αλλά με τα αρχικά μου )και πολύ περισσότερο δεν βρίζω κανέναν. Και αν έκανα κάτι τέτοιο - δεν είναι πάντως του ήθους μου - είμαι βέβαιος οτι δεν θα το αναρτούσε και προς τιμήν του το καθ΄ όλα αξιόπιστο μπλόκ του MYTIKASPRESS . Και μην στεναχωριέσε βρε αδελφέ τόσο για τ΄αφεντικά σου...
    Α.Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.