Προβλήματα με τη συγκοινωνία του Καλάμου - Σε απόγνωση οι κάτοικοι του νησιού.
1 σχόλιο:
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.
Οι Καλαμισάνοι δικαιούνται πολλά περισσότερα από αυτά που διεκδικούν, με τον τρόπο που τα διεκδικούν. Όπως και οι Καστιώτες που είναι πολύ πιο απομακρυσμένοι. Για την ιστορία όμως θέλω να σχολιάσω ότι τον καιρό που διεκδικούσαν τη δεύτερη γραμμή, δεν διεκδίκησαν και ένα εξορθολογισμό των δρομολογίων. Δύο πλοία στη διάθεσή τους και τα δρομολόγια έπεφταν το ένα επάνω στο άλλο. Μπορούσες να έρθεις και να πας στο νησί, σχεδόν τις ίδιες ώρες. Και το καλοκαίρι!!!, αχ! αυτό το καλοκαίρι. Η απόλυτη παράνοια. Στις 2 ή 3 το μεσημέρι έπρεπε να μισθώσεις βάρκα. Με δύο επιδοτούμενα πλοία!!!! Η απόλυτη παράνοια. Εύχομαι γρήγορα να ξεπεραστεί το πρόβλημα και κάποιοι να ακούνε κάποιες καλοπροαίρετες συμβουλές. Ο Κάλαμος δεν είναι μόνος του και το διοικητικό του κέντρο είναι πολύ μακρυά για να συμφέρει να επιδοτηθεί συγκοινωνία απευθείας. Και δεν νομίζω να συμφέρει και κανέναν επιχειρηματικά να βάλει τόσο μεγάλο πλοίο για να εξυπηρετήσει τέτοια γραμμή. Εκτός και αν συμπεριληφθεί στάση σε Μύτικα, Μεγανήσι και φυσικά αναχώρηση από Καστό Οπότε δεν θα έχει διανυκτέρευση στον Κάλαμο το επιδοτούμενο πλοίο. Πλέον η εποχή θέλει λύσεις βιώσιμες και όχι κοντόφθαλμες με καθαρά τοπικιστικά κριτήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφή