Παναγιώτης Στάϊκος: Όλα στο φως. Η απάντησή μου στις Λαζοπουλιάδες.


Με την ανάρτησή μου για τον κύριο Λαζόπουλο φαίνεται πως έθιξα τα ιερά και τα όσια κάποιων. Έτσι λοιπόν μια Λαζοπουλιάδα (εάν είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι έχουν ως πρότυπο τον Λαζόπουλο), μου την έπεσε και δείτε τι μου ζήτησε με σχόλιο στο ΞΗΡΟΜΕΡΟ NEWS:
Κύριε Στάϊκε 
Θυμίστε μου σε ποιο πολιτικό χώρο είσθε να θυμηθώ να ΜΗΝ σας ψηφίσω.
Τέτοια ανοησία ΔΕΝ έχω ξαναδεί.
1) Έχουν ανοιχθεί οι λίστες Λαγκάρντ και δεν το ξέρουμε και είναι μέσα ο Λαζόπουλος;;
2) Σας ενοχλεί η προπαγάνδα του Λαζόπουλου που γίνεται μια φορά το μήνα σε ΕΝΑ κανάλι αλλά δεν σας η ενοχλεί η προπαγάνδα ΟΛΩΝ των καναλιών 24 ώρες το 24ωρο ότι ζούμε ένα succes storry;;
3) Πως είστε σίγουρος ότι αυτά τα λεφτά είναι παράνομα και δεν φορολογήθηκαν;; Eάν δεν φορολογήθηκαν γιατί η ΝΔ που είναι κυβερνών κόμμα δεν τον καταγγέλλει για φοροδιαφυγή;;
4) O ίδιος είπε ότι τα λεφτά βγήκαν για χρηματοδότηση ταινίας. Ακόμα και εάν δεν λέει αλήθεια γιατί εγώ θα πρέπει να δεχθώ την αλήθεια της πρώην δημοσιογράφου του Μεga, η οποία ήξερε για τα αεροπλάνα που ξεφόρτωναν χρήμα στην Ελευσίνα για το ενδεχόμενο Bank Run και δεν είπε ποτέ τίποτε;;
Tι θα λέγατε να μας φωτοτυπήσετε τους λογαριασμούς των καταθέσεων σας και τις φορολογικές δηλώσεις σας για να δούμε εάν κάνετε φοροδιαφυγή;; 
Εκεί μετρώ εγώ την περηφάνια και ΟΧΙ στα πτυχία.
Εξάλλου μια χαρά πτυχία είχε και ο Σημίτης με την παρέα του και μας κατάστρεψε σαν χώρα!!
Λοιπόν περιμένω στην επόμενη ανάρτηση σας φωτοτυπίες βιβλιαρίων καταθέσεων και φορολογικές δηλώσεις για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Θα έπρεπε όμως να ήξερε, ότι όταν μου πετάνε το γάντι εγώ το σηκώνω. Επειδή δεν έχω την φωλιά μου χεσμένη. Επειδή έχω κάψει την καλύβα μου για να μην με τρώνε οι ψύλλοι και επειδή πίστευα πάντα ότι τα Δημόσια Πρόσωπα και πολύ περισσότερο εκείνοι που διαχειρίστηκαν δημόσιο χρήμα, δεν μπορεί να επικαλούνται προσωπικά δεδομένα, του λέω ρέστα, όπως λένε και οι ποκαδόροι.
Όλα στο φως. Αλήθεια τολμούν πολλοί;
Να το εκκαθαριστικό της φορολογικής μου δήλωσης που ζήτησες 106.803,22 Ευρώ, πληρώνοντας κάθε χρόνο από 30.000 έως 40.000 Ευρώ. Αποτέλεσμα 12ωρης σκληρής καθημερινής δουλειάς. Δουλεύοντας με δέκα και δεκαπέντε Ευρώ επίσκεψη και πέντε Ευρώ για συνταγογράφηση και όποιος δεν έχει χρήματα δεν πληρώνει τίποτα και πολλές φορές επειδή αρκετοί ασθενείς τα θεωρούν λίγα, αφήνουν μόνοι τους πάρα πάνω!!!!!




Και γνωρίζεις πολύ καλά, πως με φορολογική δήλωση με δηλωθέν εισόδημα πάνω από 100.000 Ευρώ συγκαταλέγομαι στο 0,5% των πιο πλούσιων Ελλήνων. Αλήθεια φαίνομαι για πλουσιόφατσα;




Έχω βίλες στην Μύκονο ή σαλέ στον Παρνασσό; Και η τραγωδία αυτής της Χώρας είναι ότι υπάρχουν πολλές οικογένειες που δεν έχουν ούτε 5.000 Ευρώ εισόδημα, για τις οποίες αισθάνομαι πολύ άσχημα, την ώρα μάλιστα που κάποιοι έχουν βίλες στην Μύκονο ή σαλέ στον Παρνασσό και δηλώνουν εισόδημα 5.000 Ευρώ, πράγμα το οποίο δεν είναι απλά εγκληματικό, αλλά είναι και η τραγωδία αυτής της χώρας.
Γι’ αυτό δείχνω και το Ε9 μου, το οποίο είναι η ουσία και είναι μηδενικό.!!! Όπως και τα τέσσερα τραπεζικά βιβλιάρια (τα οποία δεν λένε πολλά πράγματα, αφού κάποιος μπορεί να έχει λίρες, αλλά αφού τα θέλεις στα δίνω, για να μην λες μετά ότι τα κρύβω) με συνολική κατάθεση 13.175,97 Ευρώ και εάν δεν είχανε μπει μέσα στον Δεκέμβριο από ληξιπρόθεσμες οφειλές από το 2011 του ΟΠΑΔ και του ΙΚΑ (ο ΕΟΠΥΥ μας εξόφλησε όλες τις οφειλές) και τα 8.000 Ευρώ που μου επέστρεψε η εφορία μετά από δικαστική μου προσφυγή, τα οποία μου είχαν δεσμεύσει παράνομα στις 14/2/2014, ως συνυπόλογο για φόρο στο Κληροδότημα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΕΤΑΛΙΑ, στο οποίο είχε επιβληθεί φόρος παράνομα, όπως είπε το Υπουργείο, δεν θα υπήρχε ούτε Ευρώ, ούτε θα είχα πληρώσει εφορία και ασφαλιστικές εισφορές, τα οποία θα πλήρωνα αργότερα και από αυτά τα 10.000 θα αναληφθούν μέχρι την Παρασκευή, για να πληρωθούν υποχρεώσεις και έτσι θα μείνουν κάτι πάρα πάνω από 3.000 Ευρώ.



Και αυτό συμβαίνει επειδή τα παιδιά μου σπουδάζουν ακόμη και κάνουν πολύ καλές σπουδές, πολύ καλύτερες από τις δικές μου, με αποτέλεσμα από αυτό το ιατρείο να ζούμε τρία σπίτια και ακόμη περισσότερο είναι βαθιά μου επιθυμία, να κάνουν τα εγγόνια μου μπαλέτο, πιάνο, ρυθμική και κολύμβηση, πράγματα τα οποία δεν είχα εγώ σαν παιδί. Αυτές είναι οι δικές μου επενδύσεις και οι σπατάλες μου.
Η φωτογραφία της μεγάλης μου εγγονής της οποίας καλύπτω τα χαρακτηριστικά για προστασία του παιδιού και είναι ένας πραγματικός άγγελος, δείχνει πως από τα (5,5) πεντέμισι χρόνια της έχει μυηθεί στην αρμονία του μπαλέτου και αυτό για μένα είναι όλα μου τα πλούτη και ο παράδεισος μου. Ενώ ο παράδεισος του πρότυπου σου του Λαζόπουλου, εκεί στην θαλαμηγό στην Νάξο και στη Πάρο είναι η κόλαση του.


Το τραγικό για την Χώρα όμως δεν είναι η κόλαση του Λαζόπουλου, αλλά ο χυδαίος Λαϊκισμός-Αυριανισμός, ο οποίος δεν είναι απλά ο κιτρινισμός κάποιων εφημερίδων, αλλά δυστυχώς ένα κοινωνικό ρεύμα, το οποίο εκφράζεται είτε με την Αυριανή ή με την KOTRANEWS ή με τον Λαζόπουλο και είναι αυτό που έφερε την Χώρα σε αυτό το χάλι και βλέπω αυτή την στιγμή να γιγαντώνεται. Ο λαός, τα λαϊκά συμφέροντα δεν κινδυνεύουν ουσιαστικά από την τρομοκρατία ή την ακροδεξιά, γιατί αυτά είναι περιχαρακωμένα, αλλά από τον λαϊκισμό, ο οποίος θέλει να έχει το πάνω χέρι στην διακυβέρνηση της χώρας. Θα πρέπει να ξέρουν τα κόμματα, ότι τα οφέλη από τον λαϊκισμό είναι πρόσκαιρα και πως εάν ενδώσουν, αργά η γρήγορα θα οδηγηθούν στην διάλυση!!!!
Μετά από αυτά που εσύ έχεις ως πρότυπό σου τον Λαζόπουλο, έχεις δύο επιλογές ή να μου ζητήσεις αντρίκια συγνώμη, γράφοντας και το όνομά σου ή να με αναγκάσεις να σου πω να κλείσεις το στοματάκι σου και να πας να κοιμηθείς, για να μην το πω όπως το λένε οι Ολυμπιακοί στο Καραϊσκάκη.!!! 
Αντιπαρέρχομαι τα περί ανοησίας κλπ και επειδή εγώ δεν έδειξα μόνο αυτά που ζήτησες, αλλά όλα στο φως, θα σου ζητήσω κάτι απλό. Μόνο να βάλεις το όνομά σου και τότε συζητάμε, ότι θέλεις. Θα περιμένω με αγωνία.!!!!!
Εκεί μετρώ και εγώ την περηφάνια και ΟΧΙ στα πτυχία. Όλα στο φως. (η περηφάνια δεν γράφεται, όπως την έγραψες, γιατί σου είναι άγνωστη). Στην πρόκλησή σου η απάντηση είναι μόνο ο αριθμός 106.803,22 Ευρώ. Ικανοποιήθηκες; Γι’ αυτό σιωπή... Εγώ δεν νοιώθω καμιά ικανοποίηση γι’ αυτό, αλλά για το τι προσφέρω κάθε μέρα στην κοινωνία, από την οποία εισπράττω πολύ αγάπη.!!!!! Η λέξη φθόνος σε μένα είναι άγνωστη, ενώ σε κάποιους είναι το οξυγόνο τους.!!!!
Αγαπητό Blog θα σας παρακαλέσω να κατεβάσετε από το YouTube την La Traviata του Verdi με την μοναδική Anna Netrebko και τους Rolando Villazon και Carlo Rizzi, για να δουν κάποιοι τι σημαίνει πραγματική τέχνη και τι υποκουλτούρα Λαζόπουλου.



Ευχαριστώ για την φιλοξενία 

Αστακός 19/1/2015
Παναγιώτης Στάϊκος.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.