Ναι και επίσημα πλέον, το νέο κτίριο του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Μύτικα εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ.


Πολύ σύντομα ήρθε η επιβεβαίωση αυτού που πριν λίγες ημέρες σας αναφέραμε (δείτε εδώ), ότι δηλαδή το νέο κτίριο του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Μύτικα εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ. Δείτε παρακάτω το επίσημο δελτίο τύπου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δελτίο Τύπου.

Τέσσερα νέα σχολεία ύψους πάνω από 13,3 εκατ. ευρώ εντάσσονται στο νέο ΕΣΠΑ «Δυτική Ελλάδα» 2014-2020 – Ικανοποιήθηκαν όλα τα αιτήματα που υπεβλήθησαν.
Σύγχρονα σχολικά κτίρια που θα μπορούν να προσφέρουν στους μαθητές μας τις καλύτερες δυνατές συνθήκες, ώστε να κάνουν καθημερινά μάθημα, απαντώντας στα αιτήματα και στις ανάγκες της κοινωνίας, συνεχίζει να κατασκευάζει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μέσω χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ.
Με απόφασή του ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας ενέταξε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» τις πράξεις κατασκευής τεσσάρων σχολείων συνολικού προϋπολογισμού πάνω από 13,3 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, πρόκειται για την «Ανέγερση Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας», συνολικού κόστους πράξης 3.336.911 ευρώ, την «Κατασκευή 3ου Γυμνασίου Πατρών» με συνολικό κόστος πράξης 4.971.780 ευρώ, την «Κατασκευή Λυκείου Θέρμου» ύψους 3.450.000 ευρώ και τέλος, την «Κατασκευή του Ειδικού Σχολείου Ναυπάκτου» με κόστος 1.626.000 ευρώ.
«Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας δίνει προτεραιότητα στην εκπαίδευση. Θέλουμε τα παιδιά μας να κάνουν μάθημα στα πιο σύγχρονα, πιο ασφαλή και καλύτερα εξοπλισμένα σχολεία, ανάμεσά τους και ένα σχολείο για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Πρόκειται για έργα που εντάσσονται και δρομολογούνται πλέον για κατασκευή με χρηματοδότηση από το νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα με καθαρά ευρωπαϊκούς πόρους για την Παιδεία» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας συμπληρώνοντας πως «προσπαθούμε συντονισμένα και μεθοδικά να αλλάξουμε τα δεδομένα και να δώσουμε νέα πνοή στην Περιφέρειά μας, να είμαστε χρήσιμοι στα κρίσιμα για τους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε ακόμη περισσότερα».

Υπεβλήθησαν τέσσερις προτάσεις.
Η σχολική στέγη είναι πολύ σημαντική για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ήδη έχουν υλοποιηθεί 27 έργα συνολικού προϋπολογισμού 60.428.113,20 ευρώ, ενώ πλέον έρχονται να προστεθούν και αυτά τα τέσσερα, για τα οποία έγιναν μόνο για αυτά προτάσεις από τους Δικαιούχους, μετά την πρόσκληση που εξέδωσε η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης στις 28 Ιουνίου 2016 για υποβολή και ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020». 
Να υπενθυμίσουμε πως, στην Π.Ε. Αχαΐας, έχουν ήδη γίνει εννέα (9) έργα ύψους 29.595.221,58 ευρώ, στην Π.Ε. Ηλείας πέντε (5) έργα ύψους 7.857.360,12 ευρώ και στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας 13 έργα προϋπολογισμού 22.975.531,50 ευρώ.

Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας.
Η πρόταση χρηματοδότησης υπεβλήθη από τον Δήμο Ξηρομέρου στις 2-9-2016 και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της Πράξης ορίζεται Απρίλιος 2017 έως Οκτώβριος 2018.
Πρόκειται για ένα διδακτήριο ολοήμερης λειτουργίας που περιλαμβάνει:
Το Δημοτικό με 6 αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσα πληροφορικής, εργαστήριο φυσικών επιστημών, βιβλιοθήκη, ξένης γλώσσας, εργαστήριο αισθητικής αγωγής, γραφείο δασκάλων και διευθυντού, γραμματείας και αρχείου, χώρος γυμναστού, συλλόγου γονέων, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, γυμναστήριο, χώροι φαγητού, ιατρείου, κυλικείου κ.α.
Το Νηπιαγωγείο με αίθουσες εργασίας, ανάπαυσης, πολλαπλών χρήσεων, γραφείο νηπιαγωγών, χώρο φαγητού, λοιπούς βοηθητικούς χώρους.
Το συνολικό εμβαδόν του κτιρίου είναι 1.754,28 μ2 μη συμπεριλαμβανομένων των 110,40 μ2 του υπόστεγου και του στεγάστρου της εισόδου του δημοτικού, των 41,25 μ2 του υπόστεγου του νηπιαγωγείου και του εξωτερικού κλιμακοστασίου. Συνολική στεγασμένη δόμηση 1.820,12 μ2.

3ο Γυμνάσιο Πατρών.
Η πρόταση χρηματοδότησης υπεβλήθη από τον Δήμο Πατρέων στις 21-7-2016 και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της Πράξης ορίζεται Δεκέμβριος 2016 έως Νοέμβριος 2020.
Αφορά στην ανέγερση του νέου κτιρίου για τη στέγαση του 3ου Γυμνασίου Πατρών για 270 μαθητές, στη θέση του παλαιού σεισμόπληκτου, το οποίο έχει κατεδαφιστεί στην περιοχή των Υψηλών Αλωνίων.
Το νέο κτίριο θα αποτελείται από ισόγειο, α’ και β’ κτίριο, περίπου 3.125 τ.μ. με υπόγειο 840 τ.μ.
Θα περιλαμβάνει αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, κυλικείο, wc, γραφεία, βιβλιοθήκη, 9 αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσα ξένων γλωσσών, εργαστήρια, κλιμακοστάσια, αποθηκευτικοί χώροι κ.α.
Τα δώματα θα διαμορφωθούν σε «πράσινες στέγες» γεγονός που θα συμβάλλει θετικά στην ενεργειακή απόδοση του κτιρίου.

Λύκειο Θέρμου.
Η πρόταση χρηματοδότησης υπεβλήθη από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στις 21-7-2016 και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της Πράξης ορίζεται Μάιος 2017 έως Ιανουάριος 2019.
Το έργο αναφέρεται στην κατασκευή νέου κτιρίου για τη στέγαση του σχολείου σε οικόπεδο ιδιοκτησίας του Δήμου Θέρμου και εμβαδού 8.124,99 τ.μ.
Αφορά κατασκευή κτιριακών υποδομών στέγασης για 120 μαθητές και περιλαμβάνει ισόγειο, α’ όροφο, στέγαστρο και υπόγειο (χώρους διοίκησης, κοινωνικούς χώρους, βοηθητικούς, χώρους άθλησης, αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια), διαμόρφωση του προαύλειου χώρου με γήπεδα αθλοπαιδιών και χώρους πρασίνου.

Ειδικό Σχολείο Ναυπάκτου.
Η πρόταση χρηματοδότησης υπεβλήθη από το Δήμο Ναυπακτίας στις 1-9-2016 και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της Πράξης ορίζεται Ιανουάριος 2017 έως Ιούλιος 2018.
Αφορά στην ολοκλήρωση των εργασιών ανέγερσης διδακτηρίου για την κάλυψη των στεγαστικών αναγκών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Ναυπάκτου. 
Περιλαμβάνει επτά αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια, βιβλιοθήκη, χώρους λογοθεραπευτή και ψυχολόγου, γραφεία δασκάλων και διεύθυνσης, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, αποθηκευτικούς και λοιπούς χώρους.
Το συνολικό εμβαδόν του κτιρίου είναι 1.154,69 μ2 ενώ προβλέπεται και μικρό υπόστεγο στον αύλειο χώρο.

13 σχόλια:

  1. 20 παιδιά έχει στο δημοτικό του σχολείο ο μυτικας και θα πετάξει τοσα λεφτά το κράτος να φτιάξει καινούργιο κτίριο για 20 παιδιά αν εναι δυνατόν. Αυτα τα λαθη κάνουν οι κυβερνήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά, γιατί να δώσουμε λεφτά για 20 παιδιά ; Στο τέλος θα μας πούνε ότι αυτά τα παιδιά πρέπει να μάθουν και γράμματα, ΓΡΑΜΜΑΤΑ !!! Που να το πούμε και να μη μας πιστεύουν. Αντί οι κυβερνήσεις να σταματήσουν τις χορηγίες στα σχολεία και να τα πάρουν από τους φτωχούς πολίτες και τους απλούς εργαζόμενους (που αυτοί έφαγαν τη χώρα μόνο και μόνο από την ύπαρξή τους) και να τα δωσουν στους σωτήρες μας τους Ευρωπαίους και τους μεγαλοεπιχειρηματίες (που ούτε καν τους έχει περάσει από το μυαλό) πετάνε τα λεφτά σε 20 παιδιά. Μα είναι δυνατόν ; Που ζούμε ; Τι θέατρο παραλόγου είναι αυτό ; Στο τέλος θα μας πουν ότι πρέπει να χτιστούν και άλλα σχολεία. Άκουσον, άκουσον. Γιατί να μη σπάσει ο σοβάς να πέσει στα κεφάλια τους να πάνε απο 20 παιδιά σε 0. Ή καλύτερα γιατί να μην κλείσουν το σχολείο του Μυτικα ; Ή μάλλον γιατί να μην κλείσουν όλα τα σχολεία της Ελλαδας μπας και δούμε σωτηρία. Για να βγάλουμε άτομα που δεν έχουν τι να κάνουν και πηγαίνουν σε μπλογκς και γράφουν να μη δοθούν λεφτά για τα σχολεία. Αν άξιζε να απαντήσω σοβαρα θα το έκανα.

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
    Καταρχήν: Δεν έχει 20 παιδιά (Δημοτικό+Νηπιαγωγείο).
    Δεύτερον: Ένα σχολείο γίνεται εξετάζοντας την παρούσα κατάσταση (λυόμενο Νηπιαγωγείο και ακατάλληλο κτίριο Δημοτικού, μην πούμε λεπτομέρειες) και περισσότερο το μέλλον. Ο Μύτικας θα γνωρίσει αύξηση του πληθυσμού του τα επόμενα χρόνια. Ήδη υπάρχει τάση επιστροφής.
    Φυσικά άμα μας πεις που κατοικείς εσύ θα γελάσουμε γιατί θα καταλάβουμε την σκοπιμότητα σου σε αυτό που γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΥΡΙΕ ΣΟΥΛΑ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ. ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΑΝΡΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΤΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΛΙΑΣ ΤΑΜΠΑΚΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝΑ ΧΑΜΕΝΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κύριε επαγγελματία ανώνυμε (όχι τυχαία, πάντα κρυπτόμενος ήσουν και είσαι για να μπορείς να είσαι παντός καιρού), σε ενημερώνω ότι αυτά που μας λες εσύ σήμερα 1 Νοεμβρίου 2016, εγώ τα έχω πει δημόσια με το ονοματάκι μου 23 Ιουνίου 2016, όταν σε μία σύσκεψη στην Κανδήλα ο κύριος Γαλούνης ανάφερε λανθασμένα ότι από αυτόν ξεκίνησε η συγκεκριμένη προσπάθεια.
    Δες λοιπόν το κείμενο παρακάτω και να διαβάζεις πριν σχολιάσεις και βγες και καμία φορά και στο φως. Δεν βαρέθηκες να στέλνεις μονίμως κρυφά και προβοκατόρικα σχόλια σε όλα τα άλλα τα Blogs.

    http://mytikaspress.blogspot.gr/2016/06/blog-post_42.html

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ1 Νοεμβρίου 2016 στις 2:19 μ.μ.

    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ , ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑΧΕ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980 (ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΘΗΚΕ ΤΟ 1985).ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ , ΦΥΣΙΚΗ , ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΛΠ).ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016 (ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ) ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΘΗΚΕ ΝΟΜΙΜΑ ΑΦΟΥ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ , ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΔΕΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ , ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ.
    ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΠΙΣΗΣ , ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΩΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΚΑΤ ΚΤΙΡΙΟ - ΑΠΟΘΗΚΗ , ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΣΕ ΞΕΝΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ . ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΙ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΤΙΡΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ-ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
    Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΥΛΟΓΟΣ . ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ - ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΡΙΘΜΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 55 ΜΑΘΗΤΕΣ (ΟΧΙ 20 ). ΔΥΣΤΥΧΩΣ , Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΥΠΟΘΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΛΥΖΙΑΣ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ , ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΣ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΥΖΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ , ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΘΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
    ΤΕΛΟΣ, ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ : ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ - ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ , ΑΦΟΥ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΝΑΠΤΥΞΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρετε σε ποιο σημείο του Μύτικα θα γίνει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην επώνυμη ερώτηση του παραπάνω τακτικού αναγνώστη και σχολιαστού μας, που ασθμαίνοντας έτρεξε να σβήσει ''Στα παναγουλιοτικα είναι?''
      απαντάμε ναι. Οικοδομικό τετράγωνο Γ 109 (το καταλαμβάνει όλο), σε οικόπεδο έκτασης 2.458 μ2, απέναντι από το Λύκειο Μύτικα, πλησίον του γηπέδου.
      Ελπίζουμε τώρα να ενημερώθηκε.

      Διαγραφή
  8. Κύριε Πουρνάρα,σαφώς θα θέλατε να πείτε "εθελούσια"συνένωση όμορων
    σχολείων.Ωστόσο ας αναρωτηθούμε όλοι πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη ακόμα και του πιο μικρού σχολείου σε αριθμό μαθητών ακόμα και στο πιο μικρό χωριό!Σχολειά έλεγε ο Πατροκοσμάς ακόμα και στις πιο απομονωμένες περιοχές,ακόμα και με ένα μαθητή!Να υπάρχει ζωή στον τόπο!Μια συνένωση τι μπορεί να φέρει;Κυρίως κούραση για τους πολλούς, χαμηλή απόδοση και επίδοση!Φτάνει ο συγκεντρωτισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To σχόλιο που αφορά στον Κύριο Πουρνάρα εχει να κάνει με παλιότερη αποψή του για το θέμα της ανέγερσης νεου σχολείου στο Μύτικα.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.