Κώστας Γεωργίου: Κατέκτησε Γη, Ουρανό και Θάλασσα με δικές του κατασκευές (Φωτογραφίες - Βίντεο).



Για όλους εμάς που μεγαλώσαμε με τα μυθιστορήματα του Ιουλίου Βέρν (Ροβύρος ο Κατακτητής, ο Κοσμοκράτωρ κλπ) ο Κώστας Γεωργίου θα μπορούσε άνετα να αποτελέσει την ενσάρκωση του κεντρικού ήρωα σε κάποιο από αυτά. Εφευρετικός, υπομονετικός, παθιασμένος με τις κατασκευές, σχολαστικός, έχει κατασκευάσει από πετομηχανές (όπως μηχανοκίνητο Parapente, MοτοΑιωρόπτερο, Αυτόγυρο) Πλεούμενα (Βάρκες, Hovercraft), Αυτοκίνητο και πολλές ακόμη κατασκευές καθημερινής χρήσεως.
Κατάγετε από την Σταμνά Μεσολογγίου, είναι μέλος της Αερολέσχης Αγρινίου και κινείται μεταξύ Πάτρας (λόγω εργασίας) Σταμνάς (λόγω εργαστηρίου και καταγωγής) και Αγρινίου (λόγω Αερολέσχης). Συναντηθήκαμε ένα βραδάκυ στο σπίτι του και εργαστηριό του, το οποίο σημειωτέον βρίσκεται στην ταράτσα του σπιτιού του στα Σταμνά, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να μάθουμε κάποια πράγματα για τις κατασκευές που έχει κάνει ή σκέπτεται να κάνει.

Συνέντευξη στη Χρύσα Σπαή για λογαριασμό του http://AgrinioBestOf.gr

Πότε κάνατε την πρώτη κατασκευή και τι ήταν;
Η πρώτη μου κατασκευή αφορούσε ένα μονοθέσιο ελικόπτερο, πριν 25 χρόνια, αλλά επειδή δεν γνώριζα πως πετάει, έβαλα πολλή φαντασία αλλά μάταια!!! Οπτικά ήταν υπέροχο. Και έμεινα στο να το βλέπω μόνο! Ετσι αποφάσισα να εισέλθω στον χώρο της πτήσης και ασχιλήθηκα με το parapente και στην συνέχεια με μηχανοκίνητη πτήση.

Κατά την διάρκεια της συνέντευξης στα Σταμνά.
Ποιο είναι το κύριο επάγγελμά σας και πως συνδέεται με τις κατασκευές;
Μηχανικός. Από μικρός λάτρευα τα σίδερα, τις βίδες, τις κατασκευές. Και επειδή τα γράμματα δεν ήταν το καλυτερό μου, αποφάσισα να εργαστώ σε μηχανουργείο. Η εμπειρία μου αυτή – που ήταν πολυετής – με οδήγησε στο σημερινό (εδώ και 26 έτη) επαγγελμά μου ως μηχανικός σε εργοστάσιο.

Ο κόσμος της εφεύρεσης και της κατασκευής είναι μαγικός και γιατί;
Τα σίδερα είναι άψυχα. Ενεργοποιώντας όμως την φαντασία μας – σχεδιάζοντάς τα και τοποθετώντας τα, μπορούμε να κατασκευάσουμε απίστευτα πράγματα και τι ποιο μαγικό! Όταν από ένα μάτσο σίδηρα δημιουργούμε πράγματα κ’ κατασκευές που σφύζουν από ζωή.

Ποιες οι σπουδές σας και ποια τα χόμπι σας;
Όπως είπαμε δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα τα γράμματα!!! Μέχρι την 3η γυμνασίου εχω πάει! Τα χόμπι μου είναι οι πτήσεις με τις κατασκευές που κάνω, το ψάρεμα και γενικά οι κατασκευές.

Τι σημαίνει για έναν άνθρωπο να είναι ωφέλιμος σε μια βιομηχανία κατασκευών;
Ωφέλιμος σημαίνει είμαι παραγωγικός, εξαλείφω προβλήματα δίνοντας οριστικές λύσεις και ακόμα βελτιώνοντας την μηχανική εφαρμόζοντας πατέντες και καινοτόμες ιδέες.

Θα θέλατε να εκπαιδεύσετε μια ομάδα με σκοπό την συνεχή έρευνα και την προσδοκία;
Αν βρεθεί μια ομάδα ανθρώπων με όραμα και διάθεση να «ρουφήξει» τις πληροφορίες που θα πάρουν από εμάς φυσικά. Ο σκοπός είναι οι πληροφορίες και οι εμπειρίες οι δικές μας να κληροδοτηθούν σε νέους ανθρώπους με όραμα και ελπίδα, για ένα καλύτερο αύριο στο χώρο της κατασκευής και εν συνεχεία της βιομηχανίας.

Η τεχνολογία βοηθάει τον άνθρωπο και ποιοι είναι οι ωφελιμιστικοί παράμετροι που την κάνουν σημαντική;
Μα φυσικά. Η εξέλιξη της τεχνολογίας όταν πρόκειται για το καλό της ανθρωπότητας δεν μπορεί να είναι παρα μόνο ωφέλιμη. Διότι υπάρχει και η κακή πλευρά – οπλα, πύραυλοι – που είναι καταστροφή.

Με την δημοσιογράφο Χρύσα Σπαή στο ασανσέρ που κατασκεύσε ο ίδιος για να ανεβαίνει στην ταράτσα του σπιτιού του (όπου έχει στήσει το εργαστήριο).
Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα από τον ΟΑΕΔ ή άλλο φορέα που να επιδοτεί τέτοιες προσπάθειες;
Δεν γνωρίζω. Εγώ λειτουργώ εντελώς για μένα, ότι κάνω προέρχεται από τήν αγάπη μου γα τις κατασκευές. Δεν ψάχνομαι για κάτι διαφορετικό.

Έχετε οικογένεια;
Εχω μια υπέροχη οικογένεια. Εχω δυο υπέροχα παιδιά από τον πρώτο μου γάμο και μια εξαιρετική σύντροφο - συνοδοιπόρο – και σύζυγο την Δέσποινα που έχει επίσης μια κόρη.

Με την συντροφό του Δέσποινα.
Ποια είναι η τελευταία κατασκευή που κάνατε;
Το byggy!!! (Αυτοκίνητο).

Η Χρύσα Σπαή δοκιμάζει το BAGGY.
Στο βίντεο που ακολουθεί μιλάει ο ίδιος και μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για τις κατασκευές που έκανε.



ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟ PARAPENTE.
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 1994
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 4 μήνες
ΙΣΧΥΣ ΜΗΧΑΝΗΣ : 32 hp (Rotax 277)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ : 2,5 ώρες
ΤΑΧΥΤΗΤΑ : 30 χλμ/ώρα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ : 1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ : Ιδιοκατασκευή με παρατήρηση άλλων μοντέλων και καινοτόμο σύστημα πλοήγησης. Για την ακρίβεια οδηγείται με ΣΤΙΚ όπως τα αεροπλάνα. 

ΑΜΒΙΒΙΟ ΜΟΤΟΑΙΩΡΟΠΤΕΡΟ.
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 1998
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 6 μήνες
ΙΣΧΥΣ ΜΗΧΑΝΗΣ : 52 hp (Rotax 503)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ : 2,5 ώρες
ΤΑΧΥΤΗΤΑ : 80 χλμ/ώρα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ : 2
ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ : Ιδιοκατασκευή με παρατήρηση υφιστάμενων μοντέλων απο διάφορες χώρες. 

ΑΥΤΟΓΥΡΟ.
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 2008
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 6 μήνες
ΙΣΧΥΣ ΜΗΧΑΝΗΣ : 65 hp (Rotax 582)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ : 2,5 ώρες
ΤΑΧΥΤΗΤΑ : 120 χλμ/ώρα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ : 1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Βασίστηκε στα σχέδια του Αμερικάνικου μοντέλου "DOMINATOR" 

HOVERCRAFT.
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 1997
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 8 μήνες
ΙΣΧΥΣ ΜΗΧΑΝΗΣ : 32 hp (Rotax 277)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ : 4 ώρες
ΤΑΧΥΤΗΤΑ : 45 μίλια /ώρα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ : 2
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Πρωτότυπη κατασκευή δικής του σχεδίασης. 

ΒΑΡΚΑ/ΤΑΧΥΠΛΟΟ.
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 2002
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 8 μήνες
ΙΣΧΥΣ ΜΗΧΑΝΗΣ : 40 hp (Yamaha)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ : 3 ώρες
ΤΑΧΥΤΗΤΑ : 30 μίλια/ώρα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ : 4
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Πρωτότυπη κατασκευή δικής του σχεδίασης. 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ BAGGY.
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 2015
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : 1 ετος
ΙΣΧΥΣ ΜΗΧΑΝΗΣ : 80 hp (Suzuki Samurai)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ : 3 ώρες
ΤΑΧΥΤΗΤΑ : 140 χλμ/ώρα
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ : 2
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Πρωτότυπη κατασκευή δικής του σχεδίασης.







Φωτογραφίες - Βιντεοληψία - Επεξεργασία : Κωνσταντίνος Σαμψών
Τμήμα Ειδήσεων και Ενημέρωσης του http://AgrinioBestOf.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Υβριστικά σχόλια, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά, θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.