Απάντηση κ. Νίκου Τζογάνη προς τον Δήμαρχο κ. Ερωτόκριτο Γαλούνη για όσα αναληθή, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, είπε απαντώντας στην ερώτηση του κ. Μάντζαρη στο Δημοτικό Συμβούλιο για το κατασχετήριο των 13.346,23 €.


Λάβαμε με e-mail και δημοσιεύουμε ως έχουμε υποχρέωση, απάντηση κ. Νίκου Τζογάνη προς τον Δήμαρχο κ. Ερωτόκριτο Γαλούνη για όσα αναληθή, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, είπε απαντώντας στην ερώτηση του κ. Μάντζαρη στο Δημοτικό Συμβούλιο για το κατασχετήριο των 13.346,23 €.
Το θέμα το είχαμε δημοσιεύσει εμείς (δείτε εδώ) και ακούστε και το σχετικό ηχητικό εδώ, από όσα είπε πει ο Δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο για την υπόθεση. Ακολουθεί το κείμενο του κ. Νίκου Τζογάνη.
------------------
Όσα είπε ο Δήμαρχος στην ομιλία του σχετικά με την υπόθεσή μου και την κατάσχεση που έκανα στα χέρια της τράπεζας είναι ψέμματα και τον διαψεύδουν τα έγγραφα που έχω μαζί μου και είναι στην διάθεσή σας και θα σας το αποδείξω αμέσως.
Η υπ' αριθμ. 42/2016 απόφαση του Ειρηνοδικείου μου επιδίκασε ποσό 20.000 € με τους νόμιμους τόκους και την δικαστική δαπάνη. Η απόφαση αυτή κηρύχθηκε προσωρινά εκτελεστή για το ποσό των 11.500 € και δημοσιεύθηκε την 10 Νοεμβρίου 2016. Δείτε την ημερομηνία δημοσιεύσεως πάνω στην απόφαση. Το προσωρινώς εκτελεστό ποσό των 11.500 € ήταν άμεσα απαιτητό, διαφορετικά για το ποσό αυτό θα μπορούσα αμέσως να κάνω κατάσχεση μέσα στο Νοέμβριο 2016 στο λογαριασμό της τράπεζας, ανεξάρτητα αν ο Δήμος θα έκανε έφεση ή όχι και γι αυτό το λόγο ζήτησα να μου καταβληθεί προκειμένου να μη κοινοποιήσω και κάνω κατάσχεση, γι αυτό το ποσό που δεν έκανα τότε κατάσχεση.
Αυτά που λέει ο Δήμαρχος ότι δήθεν παρακαλούσα γονυπετώς να μου δώσει τα λεφτά μου και να μη κάνει έφεση είναι ψέματα. Αντίθετα δια μέσου του Δικηγόρου του ο Δήμος, με παρακάλεσε να περιμένω, να μη πάρω απόγραφο και μη κάνω κατάσχεση από το Νοέμβριο 2016 για το ποσό των 11.500 €, που ήταν απαιτητό και επιβαρυνθεί ο Δήμος με έξοδα και περίμενα μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου 2017 περίπου, όπως μου είπε ο Δήμος, για να παραιτηθώ από το 50% των τόκων και της δικαστικής δαπάνης, με τον όρο να μου καταβάλλει ο Δήμος ολόκληρο το υπόλοιπο ποσό της απόφασης.
Αρχές Φεβρουαρίου 2017 η Οικονομική Επιτροπή πήρε απόφαση να μου καταβάλλει ο Δήμος ολόκληρο το ποσό της απόφασης όπως συμφωνήσαμε, γιατί με τον όρο αυτό συμφώνησα, με δήλωση που έκανε ο Δικηγόρος μου στο Δήμο, δηλαδή να παραιτηθώ από τους μισούς τόκους και τη δικαστική δαπάνη, με τον όρο να μου καταβάλλουν όλο το υπόλοιπο ποσό αμέσως, γιατί διαφορετικά δεν είχα κανένα λόγο να χαρίσω τους μισούς τόκους και την δικαστική δαπάνη.
Και ενώ περίμενα να μου καταβληθεί το ποσό της απόφασης, αμέσως μετά την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής όπως συμφωνήσαμε, ο Δήμαρχος ήταν αυτός που δεν τήρησε την απόφαση και την συμφωνία μας και πέρασαν 5 μήνες χωρίς να μου δώσουν ούτε ένα ευρώ και με εμπαίζανε με το σήμερα και αύριο και με παρακαλούσαν να περιμένω και να περιμένω μέχρι που και οι Δικηγόροι του Δήμου απελπίστηκαν και μου είπαν τον Ιούλιο, κάνε ότι καταλαβαίνεις.
Αρχές Ιουνίου κοινοποίησα την απόφαση στο Δήμο και πάλι δεν έκαναν τίποτε.
Μετά από αυτά, επειδή είχαν περάσει 8 μήνες από την απόφαση και δεν είχα πάρει ούτε ένα ευρώ μέχρι 10 Ιουλίου 2017, έβγαλα απόγραφο και πάλι κοινοποίησα εκ νέου. Την 17-8-2017 για πρώτη φορά και ενώ είχαν περάσει 9 μήνες περίπου από την δημοσίευση της απόφασης, μου έγινε έμβασμα από το Παρακαταθηκών και Δανείων στο βιβλιάριο 10.700 € από το συνολικό ποσό των 24.000 € περίπου.
Στις 18 Σεπτεμβρίου 2017 έκανα κατάσχεση στα χέρια της τράπεζας για το υπόλοιπο ποσό, δηλαδή 10 μήνες μετά την απόφαση, για να πάρω τα χρήματα που έπρεπε να μου έχουν καταβληθεί όπως συμφωνήσαμε, αμέσως με την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής τον Φεβρουάριο και δεν την τήρησε ο Δήμος.
Απ' αυτά αποδεικνύεται ότι εγώ φοράω παντελόνια και ας με κατηγορεί ο Δήμαρχος ότι δεν φοράω. Μέχρι 17 Αυγούστου δεν είχα πάρει ούτε ένα ευρώ, ενώ ο Δήμαρχος είπε ότι μου έδωσε δύο φορές λεφτά στην ομιλία του και σας είπε ψέμματα. Εάν δε έχει απόδειξη ότι μέχρι τότε μου έδωσε έστω και ένα ευρώ, εγώ θα σας χαρίσω όλο το υπόλοιπο ποσό των 13.350 € που έκανα κατάσχεση, γιατί δεν είχα τι άλλο να κάνω για να πάρω τα λεφτά μου, εάν όμως δεν έχει τέτοιες αποδείξεις και σας είπε ψέμματα ότι μου έδωσε δύο φορές λεφτά, τότε να ζητήσει από όλους συγνώμη και από εμένα για τα ψέμματα που είπε, γιατί εγώ όλα αυτά που σας λέω τα αποδεικνύω με έγγραφα και όχι με λόγια και αυτά που είπε ότι τάχα με λυπήθηκε, γιατί τον εκλιπαρούσα και έδειξε μεγαλοψυχία, δεν ισχύουν γιατί αν δεν ήθελε να με ταλαιπωρήσει, θα μου έδινε τα λεφτά της απόφασης εδώ και ένα χρόνο περίπου και δεν θα με ταλαιπωρούσε με έξοδα και ακόμη αν και πέρασαν 11 μήνες δεν έχω εξοφληθεί.

Όλα τα αποδεικτικά στοιχεία στη διάθεση των δημοτών, όποτε και από όποιον μας ζητηθούν.

Νίκος Τζογάνης

2 σχόλια:

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.