Η εκπληκτική και δυστυχώς αναξιοποίητη παραλία μήκους 3,5 χιλιομέτρων της Δ.Ε. Αλυζίας (βίντεο από drone).
Ένα πολύ ωραίο βίντεο από drone υπάρχει στο YouTube, με την υπέροχη παραλία μήκους 3,5 χιλιομέτρων που έχουμε την τύχη να διαθέτουμε στην Δ.Ε. Αλυζίας, την «Παλιόβαρκα - Λύσσιμος». Το βίντεο φαίνεται να έχει αναρτηθεί από τον κ. Σπύρο Γερογιώργο και σας το παρουσιάζουμε παρακάτω.
Για αυτή την παραλία τα έχουμε πει πολλές φορές μέσα από το βήμα αυτού εδώ του Blog. Έχουμε την τύχη να διαθέτουμε αυτήν την μοναδική και τεράστια παραλία, που ουσιαστικά παραμένει αναξιοποίητη.
Εγκλήματα με παρεμβάσεις του παρελθόντος, ανθρώπων άσχετων και με κουλτούρα ρίξε μπάζα και μπετό και όλα καλά, με τοιχία, με άσφαλτο και με επιχωματώσεις, έχουν δημιουργήσει ήδη μία ασχήμια και έχουν προσπαθήσει αρκετά ώστε να καταστρέψουν αυτό το σπάνιο δώρο, παγιώνοντας εκεί μία κατάσταση που τραβά σαν μαγνήτης και ανάλογες συμπεριφορές επισκεπτών.
Προσωπική μας άποψη είναι ότι το συγκεκριμένο κομμάτι είναι ότι καλύτερο διαθέτει η περιοχή μας και αν αξιοποιηθεί σωστά και με σχέδιο, μπορεί να αλλάξει την μοίρα του τουρισμού σε όλη την Δ.Ε. Αλυζίας. Υπενθυμίζουμε ότι σε αυτή ακριβώς την περιοχή ανεγείρεται και το νέο πεντάστερο Ξενοδοχείο, του οποίου η πρόοδος εργασιών είναι πλέον εντυπωσιακή.
Σε αυτή την θαυμάσια παραλία χρειάζεται μία ήπια παρέμβαση, σαν αυτή που έχει προτείνει και περιγράψει δημόσια στο πρόσφατο παρελθόν ο συντοπίτης μας Μυτικιώτης Πολιτικός Μηχανικός κ. Γιώργος Πουρνάρας, με τον οποίο συμφωνούμε απόλυτα.
Παραλιακός δρόμος με πεζόδρομο - ποδηλατόδρομο εκατέρωθεν και στο κέντρο διάζωμα πλάτους 3 - 3,5 μέτρων για κυκλοφορία οχημάτων με χαμηλή ταχύτητα. Κατασκευή με υλικό που να δένει με το περιβάλλον, κατά την γνώμη μας λευκή πέτρα, υποδομές με κατάλληλο υλικό (ξύλο) για εξυπηρέτηση των λουομένων.
Τι ενέργειες έχει κάνει ο Δήμος Ξηρομέρου και ειδικότερα το Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου 3,5 χρόνια τώρα γι αυτή την παραλία; Μην κουραστείτε να ψάξετε. Η απάντηση είναι ΤΙΠΟΤΑ.
Για την περιοχή της Δ.Ε. Αλυζίας, τα λίγα χρήματα (ψίχουλα) που προβλέπονται για έργα από το Λιμενικό Ταμείο, είναι έργα για αόμματους.
Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα. Αυτο ειναι προταση για να παμε μπροστα η πισω. Απο τη μια θα εχουμε μοναδα υψους κοντα στα 20 εκατ.ευρω και απο την αλλη.....παρτε κυριες μου πατατες και γκαζια οχηματων-μηχανων. Το περιβαλλον θελει ΣΕΒΑΣΜΟ. Τι να κανουμε;Καθετους δρομους προς την παραλια με χωρους -P- Καθαριοτητα και απαγορευση κυκλοφοριας. Για φαντασου αυτοκινητα-μηχανες απο το Μυτικα μεχρι Θεσμο παραλιακα..........ο κακος χαμος.......αυτο θα ειναι αναπτυξη; Το θεμα ειναι πολυ σοβαρο και χρειαζεται παρα πολυ σοβαρη μελετη.......Ας πεσουν στο τραπεζι κι αλλες προτασεις και η επιλογη να ειναι προς οφελος της περιοχης και οχι να λεμε καποτε ΤΙ Μ...... ΚΑΝΑΜΕ. Στην Ελλαδα του σεβασμου των νομων ζουμε.
Εγινε ποτέ απο τους πολιτικούς αρχοντες του δήμου, καμία συζητηση για το εάν και πώς μπορει να αναπτυχθει η παραλιακή περιφέρεια με ακτογραμμή μήκους 50 χιλιομέτρων ? ποτέ.
Υπάρχει κάπου το σχέδιο -πρόταση του Γιώργου για την ανάπτυξη της παραλίας , να ενημερωθούμε ?? να το διαβάσουμε ? ...Γιατί όπως το -εν συντομία αναφέρεις - 3,5 χιλιόμετρα δρόμος πλάτους 5 μετρων μινιμουμ, με αποζημειώσεις και κόστος εργασιών, δεν ειναι μικρό ποσό...Εδω δυό ρέματα κόβουν τη παραλία το χειμώνα στη μέση και δεν την επισκευάζουν σε μονιμη αποκατάσταση , παρα με Μαγιάτικα μερεμέτια να αμπόξουμε την Καλοκαιρινή περίοδο !!!Βέβαια να μην λησμονούμε ότι το χειμώνα το κύμα σκάει πολυ ψηλά και κάνει την όποια μονιμη κατασκευή εντος του γυαλού, αδύνατη !!!
Ευχαριστώ πολύ....Ομορφη προοπτική , αλλά δεν είναι απλή..Αντίθετα είναι πολυδάπανη..ιδιαίτερα απ το τέλος του Μυτικα έως μετα την Αγια Σοφιά που ο χώρος είναι περιορισμένος , και αποζημειώσεις πολλές ...Οφείλουμε όμως να αποδεχτούμε το δεδικασμένο ιστορικό ανάλογου σχεδίου παραλιακής ανάπτυξης, της Ψάθας του Δήμου Βιλλίων , πού παρ όλη την μακρόχρονη αντίθεση αρκετών, τελικά επιτεύθη και απογείωσε την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής Μακάρι να προχωρήσει η σκέψη σε έργο....Οι εκλογές της Αυτοδιοίκησης έπονται εν συντόμω ...
Ανάπτυξη με τροχόσπιτα σκηνές πρόβατα και ότι άλλο θέλει ο κάθε Ελληνάρας δεν γίνεται. μόνο με σεβασμό στο περιβάλλον, κίνητρα, επέκταση οικιστικού σχεδίου και τήρηση των νόμων μπορεί αυτή η πανέμορφη περιοχή να αναδειχθεί δυστυχώς πρώτα οι Μυτικιώτες μετά το Αρχοντοχώρι και τέλος οι τοπικοί άρχοντες δεν θέλουν να αναπτυχθεί η περιοχή, πρέπει να ξεφύγουμε από τις παθογένειες της περιοχής αν θέλουμε αναπτυχθούμε
Αν ήξερα με ποιόν ομιλώ, βεβαίως και θα απαντήσω με απόλυτες λεπτομέρειες , τις οποίες είχε την τύχη να μάθω συμπτωματικα !!! Πάντως στις αρχές της δεκαετίας του 80 όταν κανείς δεν έκανε μπάνιο στο Ζαφτσάνικο, εκτός απο μερικούς Ζαφτσάνους , έτσι και στη Ψάθα πηγαίνανε μόνο όσοι ήταν καλοί στην εκτός δρόμου ειδική διαδρομή απ το Αλεποχώρι...
Ενα τετοιο θέμα που αφορά την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας, θα ηταν καλύτερο να συζητηθεί στις λεπτομέρειές του, με συμπολιτες μας που γνωριζουν εξ' αντικειμένου σχετικά θεματα ή με συνδημοτες μας της αυτοδιοικησης. και συμφωνω με την αποψη σου οτι υπαρχουν δυνατοτητες αναβαθμισης της παραλιακης περιφερειας του δημου μας.
1 νομιζω δεν υφισταται θεμα αποζημιωσεων και 2 συμφωνω απολυτα με την προοπτικη των καθετων δρομων. Ο παραλιακος για οχηματα θα ειναι καταστροφη. Ολικη καταστροφη. Πρεπει να κανουμε κατι που να εχει εφαρμογη και οχι να περιμενουμε απο την κοινωνια να το εφαρμοσει και να το σεβαστει. Η κοινωνια ειναι ικανη να βγαλει και την πετρα για να φτιαξει τη μαντρα της αυλης της.
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου. Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται. Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν. Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται. Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.
Τόσα χρήματα επεσαν απ' εδώ κι' απο κεί απο το λιμενικο ταμείο του δημου
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι γι' αυτη την παραλια δέν διέθεσε το λιμενικο ταμειο ουτε ενα ευρω.
Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο ειναι προταση για να παμε μπροστα η πισω.
Απο τη μια θα εχουμε μοναδα υψους κοντα στα 20 εκατ.ευρω
και απο την αλλη.....παρτε κυριες μου πατατες και γκαζια
οχηματων-μηχανων.
Το περιβαλλον θελει ΣΕΒΑΣΜΟ.
Τι να κανουμε;Καθετους δρομους προς την παραλια με χωρους
-P- Καθαριοτητα και απαγορευση κυκλοφοριας.
Για φαντασου αυτοκινητα-μηχανες απο το Μυτικα μεχρι Θεσμο
παραλιακα..........ο κακος χαμος.......αυτο θα ειναι
αναπτυξη; Το θεμα ειναι πολυ σοβαρο και χρειαζεται παρα
πολυ σοβαρη μελετη.......Ας πεσουν στο τραπεζι κι αλλες
προτασεις και η επιλογη να ειναι προς οφελος της περιοχης
και οχι να λεμε καποτε ΤΙ Μ...... ΚΑΝΑΜΕ.
Στην Ελλαδα του σεβασμου των νομων ζουμε.
Εγινε ποτέ απο τους πολιτικούς αρχοντες του δήμου,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαμία συζητηση για το εάν και πώς μπορει να αναπτυχθει η παραλιακή περιφέρεια με ακτογραμμή μήκους 50 χιλιομέτρων ?
ποτέ.
Υπάρχει κάπου το σχέδιο -πρόταση του Γιώργου για την ανάπτυξη της παραλίας , να ενημερωθούμε ?? να το διαβάσουμε ? ...Γιατί όπως το -εν συντομία αναφέρεις - 3,5 χιλιόμετρα δρόμος πλάτους 5 μετρων μινιμουμ, με αποζημειώσεις και κόστος εργασιών, δεν ειναι μικρό ποσό...Εδω δυό ρέματα κόβουν τη παραλία το χειμώνα στη μέση και δεν την επισκευάζουν σε μονιμη αποκατάσταση , παρα με Μαγιάτικα μερεμέτια να αμπόξουμε την Καλοκαιρινή περίοδο !!!Βέβαια να μην λησμονούμε ότι το χειμώνα το κύμα σκάει πολυ ψηλά και κάνει την όποια μονιμη κατασκευή εντος του γυαλού, αδύνατη !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://mytikaspress.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9562.html
ΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ
Ευχαριστώ πολύ....Ομορφη προοπτική , αλλά δεν είναι απλή..Αντίθετα είναι πολυδάπανη..ιδιαίτερα απ το τέλος του Μυτικα έως μετα την Αγια Σοφιά που ο χώρος είναι περιορισμένος , και αποζημειώσεις πολλές ...Οφείλουμε όμως να αποδεχτούμε το δεδικασμένο ιστορικό ανάλογου σχεδίου παραλιακής ανάπτυξης, της Ψάθας του Δήμου Βιλλίων , πού παρ όλη την μακρόχρονη αντίθεση αρκετών, τελικά επιτεύθη και απογείωσε την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής Μακάρι να προχωρήσει η σκέψη σε έργο....Οι εκλογές της Αυτοδιοίκησης έπονται εν συντόμω ...
ΔιαγραφήΑνάπτυξη με τροχόσπιτα σκηνές πρόβατα και ότι άλλο θέλει ο κάθε Ελληνάρας δεν γίνεται. μόνο με σεβασμό στο περιβάλλον, κίνητρα, επέκταση οικιστικού σχεδίου και τήρηση των νόμων μπορεί αυτή η πανέμορφη περιοχή να αναδειχθεί δυστυχώς πρώτα οι Μυτικιώτες μετά το Αρχοντοχώρι και τέλος οι τοπικοί άρχοντες δεν θέλουν να αναπτυχθεί η περιοχή, πρέπει να ξεφύγουμε από τις παθογένειες της περιοχής αν θέλουμε αναπτυχθούμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιες αποζημιωσεις???? Δεν υπαρχει καμμια αποζημιωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή θα σου δώσω τμήμα απ το παραθαλάσσιο οικόπεδό μου τσάμπα ??... Εκτός κι αν γράφει ο καθείς ότι του κατέβει ανώνυμα , για εντυπώσεις και μόνο...
ΔιαγραφήΦίλε Γιάννη
Διαγραφήεάν μπορούσες να μας έλεγες με δυό λόγια πώς ξεκίνησε η τουριστική ανάπτυξη στην περιοχη Ψάθα του δήμου Βιλλίων.
Αν ήξερα με ποιόν ομιλώ, βεβαίως και θα απαντήσω με απόλυτες λεπτομέρειες , τις οποίες είχε την τύχη να μάθω συμπτωματικα !!! Πάντως στις αρχές της δεκαετίας του 80 όταν κανείς δεν έκανε μπάνιο στο Ζαφτσάνικο, εκτός απο μερικούς Ζαφτσάνους , έτσι και στη Ψάθα πηγαίνανε μόνο όσοι ήταν καλοί στην εκτός δρόμου ειδική διαδρομή απ το Αλεποχώρι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα τετοιο θέμα που αφορά την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας, θα ηταν καλύτερο να συζητηθεί στις λεπτομέρειές του, με συμπολιτες μας που γνωριζουν εξ' αντικειμένου σχετικά θεματα ή με συνδημοτες μας της αυτοδιοικησης.
Διαγραφήκαι συμφωνω με την αποψη σου οτι υπαρχουν δυνατοτητες αναβαθμισης της παραλιακης περιφερειας του δημου μας.
1 νομιζω δεν υφισταται θεμα αποζημιωσεων και 2 συμφωνω απολυτα με την προοπτικη των καθετων δρομων. Ο παραλιακος για οχηματα θα ειναι καταστροφη. Ολικη καταστροφη. Πρεπει να κανουμε κατι που να εχει εφαρμογη και οχι να περιμενουμε απο την κοινωνια να το εφαρμοσει και να το σεβαστει. Η κοινωνια ειναι ικανη να βγαλει και την πετρα για να φτιαξει τη μαντρα της αυλης της.
ΑπάντησηΔιαγραφή