Παναγιώτης Στάικος: H Συμπολιτεία -το νέο- οι Κοτζαμπάσηδες και ο Στάικος.


Κύριοι της Συμπολιτείας κάνατε την παρακάτω δήλωση:
Δήλωση στήριξης της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΩΝ στον υποψήφιο Δήμαρχο Ξηρομέρου ΓΙΑΝΝΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗ.
Ως εδώ καλά και ασφαλώς είναι δικαίωμα σας να στηρίξετε, όποιον θέλετε και δεν εξετάζω εγώ ποιος είναι αυτός που μιλάει για Συμπολιτεία, εάν αυτή είναι ζώσα ή τεθνεώσα, εάν υφίσταται στα μυαλά κάποιων, εάν είναι εν λαθροβιώσει, εάν λειτούργησαν τα όργανά της για την εν λόγω δήλωση και ποιος είναι εκείνος που υπογράφει το κείμενο, γιατί όταν βγάζει κάποια ανακοίνωση η παράταξή μας Αναζωογόνηση Ξηρομέρου, φέρει και το όνομα αυτού, ο οποίος την βγάζει. 
Αυτά όμως με αφήνουν αδιάφορο.
Όμως όταν μιλάτε όπως πάρα κάτω:
Στον τόπο μας, στον Δήμο μας, μετά και την εμπειρία διοίκησης όλα τα τελευταία χρόνια, προκύπτει επιτακτικά η ανάγκη μιας άλλης αυτοδιοικητικής λογικής. Μιας λογικής αυτονομίας, ανεξαρτησίας, άμεσης δημοκρατίας κόντρα στις αντιλήψεις περί Δημάρχων κοτζαμπάσηδων και πολιτών - πελατών.
Ασφαλώς είμαι υποχρεωμένος να σας ρωτήσω, όταν λέτε τα τελευταία χρόνια, σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και την περίοδο 2007 - 2010 κατά την οποία στον Δήμο Αστακού ήμουν Δήμαρχος εγώ (ή και την περίοδο 1987 - 1994 που ήμουν Πρόεδρος της Κοινότητας Αστακού), στην Αλυζία ο κύριος Τριποτσέρης και στις Φυτείες ο κύριος Τζαχρήστας, μας χαρακτηρίζετε και εμάς Κοτζαμπάσηδες με πολίτες πελάτες;;;;;
Τέτοιοι χαρακτηρισμοί αλήθεια συνιστούν το νέο και προάγουν τον δημόσιο διάλογο;;;
Δώσατε το δικαίωμα στον πάρα κάτω ανώνυμο σχολιαστή - συκοφάντη να κάνει άλλους χαρακτηρισμούς, οι οποίοι συνιστούν συκοφαντική δυσφήμηση και διώκονται ποινικά, αλλά δεν σκοπεύω να τον βρω μέσα από την δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και να τον καθίσω στο σκαμνί του κατηγορουμένου και να υποστεί τις συνέπειες, αλλά θα τον παραδώσω στην χλεύη των συμπολιτών μας και θα ζητήσω από τον συνυποψήφιο μου, συνάδελφο και φίλο Γιάννη Τριανταφυλλάκη, να τοποθετηθεί εάν επιδοκιμάζει ή αποδοκιμάζει τους χαρακτηρισμούς της Συμπολιτείας Ξηρομεριτών και του αναφερθέντος σχολιαστή, όπως επίσης θα ρωτήσω τους φίλους μου Κώστα Μπαμπούρη και Αποστόλη Ντίνο, αν συμφωνούν με αυτά, οι οποίοι συνδιαχειρίστηκαν μαζί μου δημόσιο χρήμα, από μια τετραετία ο καθένας, αν συμμετείχαν σε λαμογιές, ρεμούλες, εξαγορές και καταστροφές παντού, όταν η διαχείριση μου ήταν για 12 χρόνια και όχι για 40, όπως γράφει ο πάρα κάτω συκοφάντης;;;;

ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑΙΚΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΛΟΥΝΗΣ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ .ΡΕΜΟΥΛΕΣ - ΛΑΜΟΓΙΕΣ-ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΕΞΑΓΟΡΕΣ - ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥ.

Εγώ πάντως δεσμεύτηκα στον καλό μου συνάδελφο Γιάννη, πως ο προεκλογικός αγώνας για εμένα, όχι μόνο δεν θα έχει προσωπικούς χαρακτηρισμούς, τους οποίους δεν σκοπεύω να ανταποδώσω, αν μου αποδοθούν, αλλά δεν θα υπάρξει μεταξύ μας από πλευράς μου ούτε καν πολιτική αντιπαράθεση, αλλά θα είναι ένας αγώνας ευγενούς άμιλλας με κατάθεση θέσεων και προτάσεων, γιατί σε διαφορετική περίπτωση, εάν δει η κοινωνία δυο Γιατρούς να κάνουν κοκορομαχίες, τότε θα μας οικτίρει.!!!! 

Αστακός 30/1/2019

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.