Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019.


Στα πλαίσια του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019, ο οποίος διοργανώνεται για 5η συνεχή χρονιά από τον WRO Hellas, με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE, πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου ο προκριματικός για τον τελικό, Περιφερειακός Διαγωνισμός της Δυτικής Ελλάδας, όπου συμμετείχαν μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, στον χώρο του νέου λιμανιού της Πάτρας, κτίριο Β1.
Για το σχολικό έτος 2018-2019, ο Διαγωνισμός τελεί υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλοπούλου.
Τα φετινά θέματα του διαγωνισμού ήταν:
Κατηγορία Δημοτικού: Α) Η Ανοικτή Κατηγορία του Δημοτικού φέτος προσκαλεί τους μαθητές να φανταστούν τα ελληνικά «έξυπνα νησιά», κατασκευάζοντας μοντέλα με αυτοματισμούς σύμφωνα με το θέμα «Αρχιπέλαγος Αιγαίο: Η τεχνολογία βοηθά να αναπτυχθούν τα νησιά». Β) Στο παιχνίδι «Ποδόσφαιρο 2×2» για μαθητές Δημοτικού, 2 αντίπαλες συμμαχίες που αποτελούνται από 2 τηλεχειριζόμενα ρομπότ, κυνηγούν μία μπάλα επάνω σε ένα ειδικά διαμορφωμένο τραπέζι (γήπεδο ποδοσφαίρου).
Κατηγορία Γυμνασίου: Η διαγωνιστική πίστα του Γυμνασίου προσκαλεί τους μαθητές να κατασκευάσουν γρήγορα ρομπότ, τα οποία θα φέρουν εις πέρας προκλήσεις που σχετίζονται με το πολιτιστικό θέμα «Οι δρόμοι του κρασιού στη βόρεια Ελλάδα».
Κατηγορία Λυκείου: Οι μαθητές του Λυκείου θα κληθούν να σχεδιάσουν έξυπνες και βιώσιμες πόλεις, δημιουργώντας μία κατασκευή ελεύθερης έμπνευσης με αυτοματισμούς που λύνουν προβλήματα στην καθημερινή ζωή, σύμφωνα με το θέμα «Smart Cities».
Πραγματικά η διοργάνωση του Περιφερειακού Διαγωνισμού ήταν άψογη, με ρεκόρ συμμετοχής σχολείων και επισκεπτών.
Είναι μία εμπειρία που θα συνιστούσαμε όλα τα σχολεία να την δοκιμάσουν, έστω και μία φορά, και αυτό το λέμε και από την προσωπική πείρα που έχουμε αποκομίσει από συμμετοχές μας.
Από τον Δήμο Ξηρομέρου, μόνο το Δημοτικό Σχολείο Αστακού έχει συμμετάσχει παλαιότερα και πριν 2 χρόνια μάλιστα, είχε άριστη παρουσία, μιας και προκρίθηκε στον τελικό που έγινε στην Αθήνα (δείτε εδώ).
Η δραστηριότητα της εκπαιδευτικής ρομποτικής, πραγματεύεται την λύση προβλημάτων και σεναρίων, η οποία θα προκύψει μέσα από την συναρμολόγηση και προγραμματισμό ενός ρομποτικού μηχανισμού, από ομάδα παιδιών, η οποία πρέπει να δουλέψει συνεργατικά ώστε να πετύχει τον στόχο της, που είναι να δώσει μία εφαρμόσιμη λύση στο αρχικό πρόβλημα.
Αναπτύσσει πολλαπλές δεξιότητες και καλλιεργεί την απλή σκέψη για γρήγορες και εφαρμόσιμες λύσεις, ενθουσιάζοντας τα παιδιά όταν βλέπουν αυτό που σκέφτηκαν, να έχει άμεση πρακτική εφαρμογή και αποτέλεσμα.








































 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.