Ευκαιρία ασφαλτόστρωσης των 720 μέτρων της εισόδου του Μύτικα.


Τον Αύγουστο του 2020 σας ενημερώσαμε για την υπογραφή της σύμβασης του έργου «Συντήρηση της 48ης Επαρχιακής Οδού: Αστακός – Μύτικας, της 32ης Επαρχιακής Οδού: Βόνιτσα – Πάλαιρος – Μύτικας και της 31ης Επαρχιακής Οδού: Αστακός – Βασιλόπουλο – Βέλλα», συνολικού προϋπολογισμού 4.000.000 ευρώ, που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (δείτε εδώ).
Μαθαίνουμε το ευχάριστο νέο ότι με τη συγκεκριμένη εργολαβία της συντήρησης της 48ης Επαρχιακής Οδού: Αστακός – Μύτικας, θα διαγραμμιστεί η μεγάλη ευθεία από την κεντρική διασταύρωση του Αστακού - Μύτικα - Κανδήλας - Παλαίρου, έως και το γεφύρι του χειμάρρου του Βάρνακα.
Νομίζουμε ότι στα πλαίσια και με την ευκαιρία της συγκεκριμένης εργολαβίας, θα πρέπει απαραιτήτως να ασφαλτοστρωθούν τα 720 μέτρα από την διασταύρωση Αστακού - Μύτικα - Κανδήλας - Παλαίρου, έως την εκκλησία του Αη Νικόλα του Μύτικα.
Είναι η είσοδος του Μύτικα, που είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση και δεν συνάδει με ένα μέρος που δέχεται πολλούς επισκέπτες το Καλοκαίρι.
Όλοι διαπιστώσαμε πως άλλαξε η εικόνα με τις πολύ σωστές ασφαλτοστρώσεις στην Κανδήλα, στον Βάρνακα και στο Αρχοντοχώρι, όπου νομίζεις περνώντας ότι πρόκειται για άλλα χωριά και πως κακώς αδικήθηκαν το Βασιλόπουλο και η Μπαμπίνη, που θα έπρεπε και σε αυτά να ασφαλτοστρωθεί ο κεντρικός δρόμος τους.
Ας το δουν με προσοχή στην Περιφέρεια, η οποία φαίνεται εμπράκτως ότι έχει την θέληση και την διάθεση να παρέμβει ουσιαστικά στο κομμάτι αυτό που αφορά το σε πολύ κακή κατάσταση οδικό δίκτυο του Ξηρομέρου, με τα αποτελέσματα να φαίνονται απτά στους πολίτες, αλλά θέλει πολλές παρεμβάσεις ακόμα, γιατί μιλάμε ίσως για το πιο παρατημένο κομμάτι στην Αιτ/νία.

3 σχόλια:

  1. Αν σε συνδυασμο με την ασφαλτοστρωση,κλαδεψουν και καποιοι τα δεντρα τους,ωστε να χωρανε τα διερχομενα αυτοκινητα,θα ειναι ακομα καλυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σωστά. να βγει μια ανακοίνωση
    και να κλαδεφτούν και γιατι οχι
    και στις στροφές να κοπούν και δένδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.