Τροποποίηση της πράξης ένταξης του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, για το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της μαρίνας Αστακού. Οι τροποποιήσεις αφορούν κάποια σημεία του φυσικού αντικειμένου του έργου.


Αναρτήθηκε στις 13/10 στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ του Υπουργείου Τουρισμού και το εντοπίσαμε, επίσημο έγγραφο (ΑΔΑ: 9ΓΑΡ465ΧΘΟ-0ΙΞ), που υπογράφεται από την Υπουργό κα Όλγα Κεφαλογιάννη, με το οποίο έχουμε τροποποίηση της πράξης ένταξης του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, για το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της μαρίνας Αστακού. Οι τροποποιήσεις αφορούν κάποια σημεία του φυσικού αντικειμένου του έργου.
Πρόκειται για τη μεγάλη τουριστική υποδομή της μαρίνας του Αστακού, που σύντομα θα ξεκινήσει η υλοποίηση της, προϋπολογισμού 1,8 εκατομμυρίων ευρώ με ΦΠΑ.
Πρόσφατα την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, είχαμε την παρουσίαση του έργου, με το Δήμο Ξηρομέρου να είναι μαζί με το Δήμο Μεγανησίου, οι δύο μοναδικοί Δήμοι που μπήκαν στο χρηματοδοτικό εργαλείο του Υπουργείου Τουρισμού. Μόνο ιδιωτικές μαρίνες μπήκαν στη δράση και μόνο δύο Δήμοι έκαναν τη διαφορά ανταγωνιστικά από τους πολλούς που αιτήθηκαν. Ο Δήμος Ξηρομέρου ένας από αυτούς που τα κατάφεραν.
Στη διαβούλευση για αυτή τη σημαντική υπόθεση για το Αστακό, για το αναπτυξιακό έργο της τουριστικής μαρίνας Αστακού προϋπολογισμού 1,8 εκατομμυρίων ευρώ, ένα οραματικό έργο που έρχεται από το μακρινό 2006 επί Δημαρχίας του αείμνηστου Πυθαγόρα Σαμαρά, η αντιπολίτευση του Δήμου παντελώς απών..., δεν παρουσιάστηκε ΚΑΝΕΝΑΣ δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης.....
Η χρηματοδότηση της μαρίνας Αστακού με 1.498.200 € (χωρίς ΦΠΑ), είναι μια τεράστια επιτυχία της δημοτικής αρχής Τριανταφυλλάκη για την αναπτυξιακή προοπτική του Αστακού και του Δήμου Ξηρομέρου.
Πρόκειται για μία τεράστια τουριστική επένδυση, ρεκόρ για τον Αστακό και τον Δήμο Ξηρομέρου, που ποτέ στο παρελθόν δεν είχε επιτύχει ο Δήμος, μία καθαρά τουριστική μαρίνα με «έξυπνες» και «πράσινες» υποδομές, που θα την καθιστούν φιλική στο χρήστη και στο περιβάλλον.

Δείτε παρακάτω λεπτομέρειες από το φυσικό αντικείμενο του έργου και τους αντίστοιχους προϋπολογισμούς:
1.1 Κατασκευή, επέκταση, εκσυγχρονισμός κτηριακών εγκαταστάσεων και ειδικών και βοηθητικών εγκαταστάσεων των κτηρίων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του τουριστικού λιμένα καθώς και είτε της αθλητικής ή της πολυλειτουργικής υποδομής, στα οποία περιλαμβάνονται και οι δαπάνες έκδοσης οικοδομικής αδείας.
  • Λιμενικά Έργα
  • Κατασκευή, επέκταση ή εκσυγχρονισμός κτιριακών εγκαταστάσεων
1.4 Δαπάνες πάγιου εξοπλισμού μηχανοργάνωσης των υποδομών της επιχείρησης (όπως αγορά τηλεφωνικών εγκαταστάσεων, δικτύων ενδοεπικοινωνίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακών μηχανημάτων, φωτοτυπικών) καθώς και Δράσεις Ψηφιοποίησης (ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης μαρίνας, ενοποίηση συστημάτων διαχείρισης, ανάπτυξη web site, κλπ., συστήματα ασφαλείας εγκαταστάσεων, συστήματα πυροσβεστικής προστασίας εγκαταστάσεων, Συστήματα λειτουργίας, κυκλοφορίας θαλάσσιας και χερσαία, αυτοματισμοί λειτουργείας χώρων στάθμευσης, συστήματα προστασίας περιβάλλοντος, συστήματα διαχείρισης ποιότητας υδάτων κλπ.) καθώς και που συνοδεύονται από τα αντίστοιχα πιστοποιητικά για την προστασία του περιβάλλοντος.
  • Κουτιά πυρόσβεσης
  • Ανάπτυξη του σύγχρονου Ψηφιακού Διδύμου
  • Σταθμός μέτρησης μετεωρολογικών παραμέτρων
  • Σταθμός μέτρησης ποιότητας υδάτων
  • Σταθμός μέτρησης κυμάτων και ρευμάτων
  • Σταθμός μέτρησης στάθμης θάλασσας
  • Σταθμός ψηφιακού παραχόμετρου
  • Έξυπνο σύστημα δομικής υγείας τουριστικού λιμένα
  • Χρήση αυτόνομων οχημάτων
  • Κεντρικό σύστημα διαχείρισης ψηφιακού διδύμου
1.5 Άυλα στοιχεία ενεργητικού, όπως απόκτηση λογισμικού (π.χ. ERP) και αποκτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, αδειών εκμετάλλευσης δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας, εμπορικών σημάτων (συμπεριλαμβάνονται και επενδύσεις σε ψηφιακή αναβάθμιση των λιμένων) / Τεχνικές προδιαγραφές και σχεδιασμός προϊόντων / Έρευνες αγοράς / Εταιρική ταυτότητα & branding (logos, εταιρικές παρουσιάσεις κ.λπ.), απόκτηση πιστοποιητικών διασφάλισης ποιότητας από αρμόδιους οργανισμούς.
  • Σύστημα ελέγχου παρακολούθησης θέσεων ελλιμενισμού
  • Βελτιστοποίηση λειτουργία τουριστικού λιμένα
  • Σημεία πληροφόρησης πραγματικού χρόνου με οθόνη αφής εξωτερικού χώρου
  • Εφαρμογή σημείων πληροφόρησης πραγματικού χρόνου
  • Υπηρεσίες εκπαίδευσης, τεχνικής υποστήριξης και υποστήριξης πελατών
  • Περιβαλλοντική πιστοποίηση
1.6 Κτηριακές εγκαταστάσεις για την επίτευξη υψηλότερου συντελεστή ενεργειακής απόδοσης (βιοκλιματικά κτίρια με έξυπνα συστήματα παρακολούθησης ενεργειακής απόδοσης, Διαμόρφωση δαπέδων, ανωδομών, εσωτερικών οδών με υλικά φιλικά στο περιβάλλον που ανακλούν χαμηλότερη θερμότητα από το μπετόν, απορροφούν τα όμβρια και βοηθούν στη συγκράτηση ρύπων, Διαμόρφωση ζωνών πρασίνου φυτεύσεων καθώς και επεξεργασίας αποβλήτων από το πράσινο).
  • Ηλιακά φωτιστικά led
1.7 Δίκτυα ηλεκτροκίνησης οχημάτων που σχετίζονται με αθλητική ή πολυλειτουργική υποδομή (εγκατάσταση δικτύου / σταθμού ηλεκτροφόρτισης οχημάτων στον χερσαίο χώρο, στους χώρους στάθμευσης και στους προβλήτες, εγκατάσταση σταθμών ταχυφόρτισης ηλεκτρικών σκαφών στους προβλήτες).
  • Σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών ποδηλάτων με ενσωματωμένα φωτοβολταϊκο πάνελ και ανεμογεννήτρια
  • Ηλεκτρικά ποδήλατα
  • Σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών σκαφών
1.10 Δαπάνες που συνίστανται στο κόστος των συμβουλευτικών υπηρεσιών που παρέχονται από εξωτερικούς συμβούλους.
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες

ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ.
1.1 Κατασκευή, επέκταση, εκσυγχρονισμός κτηριακών εγκαταστάσεων και ειδικών και βοηθητικών εγκαταστάσεων των κτηρίων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του τουριστικού λιμένα καθώς και είτε της αθλητικής ή της πολυλειτουργικής υποδομής, στα οποία περιλαμβάνονται και οι δαπάνες έκδοσης οικοδομικής αδείας.
  • Λιμενικά Έργα [Υπο-Σύνολο: 702.000 €]
-Πλωτή προβλήτα μήκους 120 m: 365.000 €
-Δύο πλωτές προβλήτες μήκους 24 m: 174.800 €
-Τρείς γέφυρες πρόσβασης: 46.200 €
-20 Κουτιά παροχών: 116.000 €
  • Κατασκευή, επέκταση ή εκσυγχρονισμός κτιριακών εγκαταστάσεων [Υπο-Σύνολο: 162.000 €]
-Διαμόρφωση δαπέδων προβλήτας: 162.000 €

Σύνολα: 864.000 €

1.4 Δαπάνες πάγιου εξοπλισμού μηχανοργάνωσης των υποδομών της επιχείρησης (όπως αγορά τηλεφωνικών εγκαταστάσεων, δικτύων ενδοεπικοινωνίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακών μηχανημάτων, φωτοτυπικών) καθώς και Δράσεις Ψηφιοποίησης (ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης μαρίνας, ενοποίηση συστημάτων διαχείρισης, ανάπτυξη web site, κλπ., συστήματα ασφαλείας εγκαταστάσεων, συστήματα πυροσβεστικής προστασίας εγκαταστάσεων, Συστήματα λειτουργίας, κυκλοφορίας θαλάσσιας και χερσαία, αυτοματισμοί λειτουργείας χώρων στάθμευσης, συστήματα προστασίας περιβάλλοντος, συστήματα προστασίας περιβάλλοντος, συστήματα διαχείρισης ποιότητας υδάτων κλπ.) καθώς και που συνοδεύονται από τα αντίστοιχα πιστοποιητικά για την προστασία του περιβάλλοντος.

-Κουτιά πυρόσβεσης: 4.000 €
-Ανάπτυξη του σύγχρονου Ψηφιακού Διδύμου: 80.000 €
-Σταθμός μέτρησης μετεωρολογικών παραμέτρων: 20.000 €
-Σταθμός μέτρησης ποιότητας υδάτων: 30.000 €
-Σταθμός μέτρησης κυμάτων και ρευμάτων: 65.000 €
-Σταθμός μέτρησης στάθμης θάλασσας: 15.000 €
-Σταθμός ψηφιακού παραχόμετρου: 15.000 €
-Έξυπνο σύστημα δομικής υγείας τουριστικού λιμένα: 20.000 €
-Χρήση αυτόνομων οχημάτων: 20.000 €
-Κεντρικό σύστημα διαχείρισης ψηφιακού διδύμου: 50.000 €

Σύνολα: 319.000 €

1.5 Άυλα στοιχεία ενεργητικού, όπως απόκτηση λογισμικού (π.χ. ERP) και αποκτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, αδειών εκμετάλλευσης δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας, εμπορικών σημάτων (συμπεριλαμβάνονται και επενδύσεις σε ψηφιακή αναβάθμιση των λιμένων) / Τεχνικές προδιαγραφές και σχεδιασμός προϊόντων / Έρευνες αγοράς / Εταιρική ταυτότητα & branding (logos, εταιρικές παρουσιάσεις κ.λπ.), απόκτηση πιστοποιητικών διασφάλισης ποιότητας από αρμόδιους οργανισμούς.

-Σύστημα ελέγχου παρακολούθησης θέσεων ελλιμενισμού: 40.000 €
-Βελτιστοποίηση λειτουργία τουριστικού λιμένα: 21.000 €
-Σημεία πληροφόρησης πραγματικού χρόνου με οθόνη αφής εξωτερικού χώρου: 12.000 €
-Εφαρμογή σημείων πληροφόρησης πραγματικού χρόνου: 12.000 €
-Υπηρεσίες εκπαίδευσης, τεχνικής υποστήριξης και υποστήριξης πελατών: 5.500 €
-Περιβαλλοντική πιστοποίηση: 30.000 €

Σύνολα: 120.500 €

1.6 Κτιριακές εγκαταστάσεις για την επίτευξη υψηλότερου συντελεστή ενεργειακής απόδοσης (βιοκλιματικά κτίρια με έξυπνα συστήματα παρακολούθησης ενεργειακής απόδοσης, Διαμόρφωση δαπέδων, ανωδομών, εσωτερικών οδών με υλικά φιλικά στο περιβάλλον που ανακλούν χαμηλότερη θερμότητα από το μπετόν, απορροφούν τα όμβρια και βοηθούν στη συγκράτηση ρύπων, Διαμόρφωση ζωνών πρασίνου φυτεύσεων καθώς και επεξεργασίας αποβλήτων από το πράσινο).

-Ηλιακά φωτιστικά led: 31.200 €

Σύνολα: 31.200 €

1.7 Δίκτυα ηλεκτροκίνησης οχημάτων που σχετίζονται με αθλητική ή πολυλειτουργική υποδομή (εγκατάσταση δικτύου / σταθμού ηλεκτροφόρτισης οχημάτων στον χερσαίο χώρο, στους χώρους στάθμευσης και στους προβλήτες, εγκατάσταση σταθμών ταχυφόρτισης ηλεκτρικών σκαφών στους προβλήτες).

-Σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών ποδηλάτων με ενσωματωμένα φωτοβολταϊκό πάνελ και ανεμογεννήτρια: 55.000 €
-Ηλεκτρικά ποδήλατα: 8.500 €
-Σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών σκαφών: 50.000 €

Σύνολα: 113.500 €
  • ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 1.448.200 € χωρίς ΦΠΑ
  • Δημόσια Δαπάνη 1.158.560 €
  • Ιδιωτική Δαπάνη 289.640 €
Ο Φ.Π.Α. του Επενδυτικού Σχεδίου αποτελεί ενισχυόμενο κόστος, ανέρχεται στο ποσό των 347.568,00 €, και θα καλυφθεί από το ΠΔΕ.
Η Δημόσια Δαπάνη του έργου θα καλυφθεί από την ΣΑΤΑ 011 2021ΤΑ01100005.

Δείτε εδώ το επίσημο έγγραφο.

1 σχόλιο:

  1. την δουλεια σας
    καντε αυτα που δεν εγιναν ποτε
    ο κοσμος ειδε τι σημαινει να εχεις πραγματικη δημοτικη αρχη και ξυπνησε
    αυτοι που αφησαν μονο χρεη στο δημο σκουζουν για δικους τους λογους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.