Όταν γίναμε γνώστες αυτής της πληροφορίας πραγματικά αδυνατούσαμε να το πιστέψουμε, μάλλον η ζέστη θα φταίει αναρωτηθήκαμε, μα είναι δυνατόν παράδειγμα κάποιος κάτοικος του Μύτικα, αλλά και οποιουδήποτε άλλου δημοτικού διαμερίσματος, να κάνει 35 και 35 δηλαδή 70 χιλιόμετρα για να πληρώσει το νερό του; Μα είναι δυνατόν σε αυτό το θέμα να μην υπάρχουν εφικτές λύσεις; Εμείς θα προτείνουμε μερικές, χωρίς αυτές που θα προτείνουμε να αποκλείει ότι μπορεί να υπάρχουν και άλλες.
- Συνεργασία του Δήμου με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο για πληρωμή των τελών ύδρευσης.
- Υπάλληλος του Δήμου να βρίσκεται για προκαθορισμένο χρονικό διάστημα (π.χ. τη τελευταία βδομάδα κάθε μήνα) στο κτίριο του Δήμου στην Κανδήλα και να εισπράττει τα τέλη ύδρευσης. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να γίνεται είσπραξη των τελών οποιαδήποτε χρονική στιγμή στη Κανδήλα.
- Αξιοποίηση της τεχνολογίας με εγκατάσταση κατάλληλου λογισμικού, που θα δουλεύει δικτυακά στη Κανδήλα.
Σοβαρευτείτε και μην μας δημιουργείτε και άλλα επιπλέον προβλήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοτε να παενομε και τα ζα για ποτισμα στον Αστακο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Διαχειριστα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ανάρτηση σας αυτή, η όποια καταπιάνεται με ένα θέμα σχετικό με την καθημερινότητα των πολιτών. Μέσα σ'αυτη την δύσκολη συγκυρία κυρίως από οικονομικής πλευράς οι πολίτες έχουν κάθε δίκιο να διαμαρτύρονται ότι θα πρέπει να κάνουν 70 χιλιόμετρα για να πληρώσουν έναν λογαριασμό ύδρευσης. Επίσης υπάρχουν και πολλοί άνθρωποι ηλικιωμένοι , η έχουν κάποια κινητικά προβλήματα που καθιστά ακόμη πιο δύσκολη την μετακίνηση τους. Πολύ ωραίες και λογικές επίσης είναι και οι λύσεις που προτείνεις , αρκεί στο στάδιο αυτό να μπορεί και ο Δήμος Ξηρομέρου να τις υλοποιήσει. Για να γνωρίζει ο κόσμος και να μην νομίζει ότι τους "βάρεσε" η ζέστη εκεί στον Δημο. θα πρέπει να πούμε και κάποιες παραμέτρους σχετικά με την πληρωμή των τελών ύδρευσης.
1.Οποιος καταναλωτής έχει λάβει το ειδοποιητήριο για την εξόφληση των τελών θα διαπιστώσει ότι στο τέλος αναγράφετε η έξης φράση "ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΤΕ ΤΟΝ Α.Φ.Μ ΚΑΙ ΤΟΝ Α.Δ.Τ" .Αυτό αφορά κυρίως στους λογαριασμούς των καταναλωτών του πρώην Δήμου Αλυζιας , γιατί πολύ απλά στο αρχείο του πρώην δήμου Αλυζιας δεν είχαν περαστεί τα στοιχειά ταυτοποίησης (Α.Φ.Μ ,ΑΔΤ) όπως γίνετε παντού με όλους τους οργανισμούς που συναλλάσετε ένας πολίτης (Δ.Ε.Η ,Ο.Τ.Ε κλπ). Αυτό κύριε Διαχειριστα όπως καταλαβαίνετε είναι ένας από τους λόγους που καθιστά αδύνατη την εξόφληση των λογαριασμών μέσου του ταχυδρομείου ,διότι θα πρέπει να γίνουν στον αρμόδιο υπάλληλο του Δήμου, ο οποίος θα περάσει και τα στοιχεία ταυτοποίησης!!
2.Σχετικα με ότι υπάλληλος του Δήμου θα μπορεί να βρίσκεται στο πρώην Δημοτικό κατάστημα της Αλυζιας και να εισπράττει λογαριασμούς ύδρευσης, αυτό πράγματι αποτελεί μια καλή λύση αλλά φαντάζομαι ότι σκοντάφτει στην έλλειψη υπαλλήλων του Δήμου Ξηρομέρου. Δυο(2) ταμίες έχει ο Δήμος Ξηρομέρου και σύμφωνα με την πρόταση σας ο ένας για κάποιες μέρες θα πρέπει να βρίσκεται στην Αλυζια. Αλλά είναι μόνο η Δημοτική ενότητα Αλυζιας??? δεν θα πρέπει να πάει κάποιος και στην Δημοτική ενότητα Φυτειών??? Αλλά δεν θα πρέπει τότε με την λογική των χιλιόμετρων να πάει κάποιος και στην Παλαιομανινα (ξέρετε πόσα χλμ είναι μακριά από τον Αστακό η Παλαιομανινα?) στον Πρόδρομο? στην Χρυσοβιτσα ? στην Μπαμπινη? όλα αυτά τα χωριά έχουν ίδιες και μεγαλύτερες χιλιομετρικές αποστάσεις από τα χωριά της Αλυζιας!!. Φαντάζομαι ότι και μόνος σας καταλαβαίνετε ότι υπάρχει πρόβλημα σε ανθρώπινο δυναμικό.
3.Συμφωνώ με την χρήση της τεχνολογίας, ίσως είναι η μονή λύση που μπορεί να δώσει άμεσα αποτελέσματα!!
Ελπίζω ο Δήμος , να βρει την λύση ώστε να μην ταλαιπωρείτε ο κόσμος. Ίσως από τους επόμενους λογαριασμούς να χρησιμοποιηθεί και το ταχυδρομείο. Πάντως όλα είναι θέμα καλής οργάνωσης και λειτουργίας.
Φιλικά (Α-Ω)