Απροσπέλαστες οι παραλίες της Βελάς. Αγανάκτηση λουομένων.


Απαγορευτικό εισόδου έβαλε στις παραλίες τις ΒΕΛΑΣ η Δημοτική Αρχή.
Οι χωμάτινοι, εδώ και δεκαετίες, κάθετοι δρόμοι, της επαρχιακής οδού Αστακού - Μύτικα, που οδηγούν στις πανέμορφες παραλίες τις ευρύτερης περιοχής της Βελάς, διαλύθηκαν από τα νερά του χειμώνα και σε ορισμένα σημεία έχουν δημιουργηθεί ολόκληρα αυλάκια.
Το γεγονός αυτό καθιστά αδύνατη την διέλευση Ι.Χ αυτοκινήτων και φυσικά την αποτροπή εκατοντάδων επισκεπτών ντόπιων και ξένων να επισκεφτούν τις παραλίες.
Η Δημοτική Αρχή ως υπεύθυνη να επισκευάσει τους δρόμους, δεν υπάρχει. Κλαίει ακόμα για την αποτυχία της να επανεκλεγεί και αποφάσισε να τιμωρήσει τους Δημότες της για την επιλογή τους. Πρώτα μας γέμισε με σκουπίδια και τώρα διώχνει και τους ντόπιους και ξένους παραθεριστές από την περιοχή μας.
Το Ξηρόμερο πραγματικά αλλάζει, αλλά προς το χειρότερο.
Αύριο κιόλας θα πρέπει να στείλει τα μηχανήματα να επισκευάσουν τους δρόμους, ώστε να αποκατασταθεί η πρόσβαση με Ι.Χ αυτοκίνητο και να επανέλθουν οι παραθεριστές στις κατά τα άλλα όμορφες παραλίες της Βελάς.
Αν δεν το πράξει το λόγο θα έχουν οι ανώτερες υπηρεσίας του κράτους και γιατί όχι και ο εισαγγελέας.
Υ.Γ 1. Μήπως οι λαλίστατοι νεοεκλεγμένοι και μη εκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι με την παράταξη της απερχόμενης Δημοτικής Αρχής έχουν κάτι να πουν, ή είπαν κάτι και για τα σκουπίδια και δεν έπεσε στην αντίληψη μου;
Υ.Γ. 2. Στις παραλίες της Βελάς δεν παραθερίζουν πάμπλουτοι συνάνθρωποι μας, ούτω ιδιοκτήτες σκαφών. Φτωχοί και μεροκαματιάρηδες συμπολίτες μας παραθερίζουν, δηλαδή εμείς, μόνιμοι κάτοικοι και ετεροδημότες. Αυτούς τιμωρείται κύριοι και κυρίες της ανίκανης, απερχόμενης, Δημοτικής Αρχης. 

Παναγιώτης Ηλ. Χολής.

13 σχόλια:

  1. Έχουμε καταλάβει ότι στον ΣΥΡΙΖΑ μαζι με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ μετακόμισε και ο λαικισμός και η δημαγωγία. Στην φωτογραφία φαίνεται και ένα παράπηγμα και ένας φράκτης. Για αυτό και για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή με παραπήγματα, φραξίματα και για τις νταβατζίδηκες συμπεριφορές υποτίθεται ιδιοκτητών θα μας πείτε τίποτα;
    Ξέρω κωλύεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αύριο κιόλας θα πρέπει να στείλει τα μηχανήματα να επισκευάσουν τους δρόμους, ώστε να αποκατασταθεί η πρόσβαση με Ι.Χ αυτοκίνητο.

    Από πότε τα αυτοκίνητα κατεβαίνουν στις παραλίες; Μονοπάτια υπήρχαν εκεί. Τους δρόμους τους κάνανε αυτοί στους οποίους αναφέρεται ο παραπάνω σχολιαστής. Είναι οι εσωτερικοί δρόμοι της παραγκούπολης για την οποία ο αρθρογράφος δεν μας λέει τίποτα εσκεμμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ase pay I katapatisi paei synefo. Tzoglanistan eixan katadisei tin period I oi "paratheristes"

      Διαγραφή
  3. το αυτοκινητο σας να το αφησετε διπλα στον κεντρικο δρομο κυριε Χολη και να κατεβειτε με τα ποδια σας. Αυτό είναι το σωστό . Δεν εχει καμιά δουλεια ο δήμος ν'ανοιξει δρομους και να πηγαινουν πιο ευκολα οι καταπατητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στη συγκεκριμένη παραλία έχουν γίνει ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ. Καταστάσεις, λογικές και πρακτικές οι οποίες εξευτελίζουν τον τόπο μας και μας γυρνάνε στη δεκαετία του 1950. Και μερικοί εξακολουθούν να θέλουν να βαφτίσουν το μαύρο σε άσπρο. Ήμαρτον. Είτε η απερχόμενη, είτε η νέα Δημοτική αρχή καλό είναι να βάλει μια μπουλντόζα (η Κτηματική Υπηρεσία τέλος πάντων) και να τελειώνουμε με αυτή την ΚΑΤΑΝΤΙΑ του Βελά. Έχουμε γίνει ΝΟΥΜΕΡΑ σε όλη την Ελλάδα και στη μισή Ευρώπη με αυτή την περιοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες της Βελάς σημαίνει αφήνω το αμαξάκι μου στον δρόμο, κατεβαίνω με τα πόδια μου στην παραλία με μία ομπρέλα και πετσετούλα, παίρνω το μπάνιο μου και φεύγω. Το τι συμβαίνει στην περιοχή εκεί κάθε νοήμων άνθρωπος που έχει πάει γνωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παναγιώτης χολής23 Ιουλίου 2014 στις 6:59 μ.μ.

    Έχετε άγνοια της Περιοχής και του θέματος εκτός αν το κάνετε σκόπιμα. Άλλο οι καταπατήσεις και άλλο οι δρόμοι πρόσβασης. Στις καταπατήσεις υπεύθυνοι είναι :ο Δήμος Ξηρομέρου, το Δασαρχείο ,η Κτηματική Υπηρεσία και το λιμενικό. Τις ανέχτηκαν όλα αυτά τα χρόνια και τις συντήρησαν με την σιωπή τους και το κλείσιμό των ματιών. Τελεία. Όλα τα άλλα είναι για να περνάμε την ώρα μας.
    Οι δρόμοι πάλι είναι άλλο πράγμα .Κάθε πολίτης εχει δικαιωμα στην ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες και τις ακτές. Για να επιτευχθεί αυτό και να διευκολυνθεί η πρόσβαση τους πρέπει να υπάρχει δρόμος, όπου αυτό είναι εφικτό. Έχετε πάει πιστεύω στο γειτονικό μας Κάθισμα της Λευκάδας. Εκει ο Δήμος άνοιξε δρόμο μέχρι την αμμουδιά και έτσι δεν αφήνετε αγαπητοί μου το αυτοκίνητο σας στο δρόμο για να κατεβείτε το βουνό σε απόσταση 2 χλμ ώς την θάλασσα και να ξανανεβείτε φορτωμένοι τα μπαγάζια σας και τα παιδιά σας .Αν συνέβενε αυτό ούτε που θα τολμούσατε να το σκεφθείτε να πατε στο κάθισμα. Επίσης στη διπλανή ,παλιόβαρκα, που την επισκέπτομε συχνά δεν έχω δει κανένα αυτοκίνητο στο δημόσιο δρόμο όλα εινα παρκαρισμένα μπροστά στη θάλασσα και αν ήταν εφικτό και στο τραπέζι που θα πιούμε τον καφε. Στον Αη Γιώργη Αστακού συμβαίνει το ιδιο ,στο ασπρογυάλλι και στην καμπλάφκα επίσης το ιδιο,στο Μαραθιά το ιδιο και σε όλες της παραλίες τις χώρας μας που οι διοικούντες σέβονται το τόπο τους και του πολίτες -παραθεριστές .Οι δικές σας λογικές πάλι είναι εντελώς αντίθετες με τα αυτονόητα. Κάποιοι άλλοι θα πρότειναν να πηγαίνουμε στις παραλίες με τα καΐκια η τα άλογα ,όπως τις δεκαετιες του -50,-60,-70και -80. Κάποιοι άλλοι πάλι πιο προχωρημένοι θα έλεγαν ότι κακώς ανοίχτηκε ο δρόμος Αστακού- Μύτικα και να πηγαίνουμε στο Μυτικα από το Αρχοντοχώρι, όπως παλιά. Όλα αγαπητοί μου αποτελούν απόψεις που καλώς κάποιοι θα τις διατύπωναν. Το ζητούμενο είναι το 2014 τι θέλουμε και πως θέλουμε να ζουμε .Με βλέμμα στο μέλλον. και στον πολιτισμό η βλέμμα στο παρελθόν και στην υπανάπτυξη; Τέλος είμαι σιγουρότατος ότι κανείς από εσάς που εκφράζετε τέτοιες απόψεις ,δεν αφήνει το αυτοκίνητο του στο δρόμο και να βαβίζει εως 1χλμ για την παραλία φορτωμένος, Μια κρύα μπύρα στη παλιόβαρκα και το αυτοκίνητο δίπλα θα το προτιμούσατε.
    Για την ιστορία κάνω μπάνιο στη Βελά μπροστά από το νησάκι και στη Βυρίνα, με την ομπρέλα μου και τις πετσέτες μου, με ενοχλούν βέβαια τα τροχόσπιτα που έχουν παρκάρει πάνω στην άμμο, αλλά τι μπορώ να κάνω, δίνω τόπο στην οργή, ,καλοκαίρι είναι θα περάσει και ελπίζω η νεα Δημοτική Αρχή να δει τις παραλίες αυτές ως μοχλό τουριστικής ανάπτυξης και να εξαφανισθούνε και οι καλύβες. Υ.Γ Τώρα να με συγχωρείται κιόλας αλλά δεν είναι και λίγο μαζοχισμός να θέλετε να βλέπετε τους δικού σας και όχι μόνο ανθρώπους να είναι φορτωμένοι και να κατεβαίνουν μέσα από τις σχινάρες και τα πουρνάρια για να κάνουν ένα μπάνιο; Και όλα αυτά γιατί ,για να μη βάλει το σκαπτικό μηχάνημα ο δήμος να κάνει ένα ξύσιμο και λύθηκε το πρόβλημα .Τοσο δύσκολο είναι ; Γιατί το υποστηρίζετε; Επίσης δεν είχα ούτε εχω τσαντίρια και παραπήγματα στη βελά .Σας ευχαριστώ και καλά μπάνια στην Περιοχή μας. Παναγιώτης Χολης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Δήμος έχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να ανοίγει δρόμους πρόσβασης στις παραλίες και αυτά που γράφουν παραπάνω κάποιοι "κουτοπόνηροι" τα γράφουν από άγνοια ή σκοπιμότητα . ο κ. Γαλούνης ως πρόεδρος Αρχοντοχωρίου άνοιξε πρώτος τους δρόμους από τη θέση ΜΑΡΜΑΡΑ ως την Παλιόβαρκα -Λύσιμος και έχουν σήμερα πρόσβαση ολοι στη θάλασσα. Διαφορετικά - αν πάμε με τα μυαλά κάποιου που γράφει πιο πάνω να αφήνουμε στο διεθνη τα οχήματα μας - θα έπρεπε να αφήνουμε τα οχήματα μας στα Μάρμαρα ( Ζεπος) και να πηγαίνουμε με τα πόδια στο Λύσιμο. Συνέλθετε. Ο κόσμος πάει μπροστά ! Ο Χολής έχει δίκιο . Σε ένα τον κρίνω κι εγώ ότι, στο αρχικο του κείμενο που δημοσιεύεται δεν παίρνει θέση για τις μπαράκες και το νταβατζιλίκι ορισμενων Βασιλοπουλιωτών που κλεινουν χρονικώς το χόρο.... θέση που παλιότερα είχε άποψη και την έχει προβάλλει μέσα απ την εφημερίδα ΒΕΛΑ και την ΟΠΣΥΞ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο Παλιόβαρκα ως Μύτικα , και κάτω απο τον κεντρικό δρόμο ( Αστακός - Μύτικας) υπάρχουν πάνω από 15 κάθετοι δρόμοι προσβάσιμοι στη θάλασσα που διανοίχθηκαν απο τις τ. Κοινότητες Μύτικα και Αρχοντοχωρίου , σε εποχές που οι Κοινότητες όπως όλοι γνωρίζουμε δεν είχαν χρήματα . Κι όμως διανοίχτηκαν . Οι δρόμοι προς τις γνωστές παραλίες , έπρεπε να είχαν ανοιχτεί και αξιοπιοιθεί απο παλιότερα. Ας βγούμε έξω απ΄τα χωριά μας να δούμε πως είναι η ανάπτυξη και μετα να κατακρίνουμε. Ας πάμε δίπλα στη Ζαβέρδα - Πογωνιά, Λευκάδα και θα δούμε τη διαφορά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να βρεθει ενας να ξερει σε ποιον ανηκουν οι παραλιες και οι αιγιαλοί. στη κτηματικη ανηκουν, δηλαδη στο κρατος. αυτη γκρεμιζει παρανομα παραπηγματα η επιτρεπει προσβασεις η ότι αλλο σε συνεργασια και με τη δασικη υπηρεσια. βρειτε ενα νομο που λεει οτι ανηκουν στο δημο και γραψτε μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΧΙ , αγαπητέ 12.38μ.μ , οι παραλίες δεν ανήκουν στους Δήμους , αλλά στην ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ . η ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ εκχωρεί την εκμετάλευση των παραλιών στους Δήμους ( ό,τι έχει σχέση με τον αιγιαλό δηλ. το χώρο που χρησιμοποιούν οι μαγαζάτορες με τις καρέκλες) και οι Δήμοι αποδίδουν το 35% στην ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ και τα υπόλοιπα τα ενθυλακώνουν στα ταμεία τους για εξωραϊσμό κι όχι μόνον του Δήμου . Και φυσικά αυτά γίνονται στους δήμους που λειτουργούν όχι ως δημαρχοκεντρικοί ( όπως ο δικός μας) και στη λογική της πελατειακής σχέσης. ΟΥΔΕΠΟΤΕ ο Δήμος ΑΛΥΖΙΑΣ και φυσικά και ο σημερινός του ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ εισέπραξε αντίστοιχο "κόμιστρο" απο τους ιδιοκτήτες καταστηματάρχες στα παράλια απο ΑΣΤΑΚΟ ως ΜΥΤΙΚΑ . ΟΥΔΕΠΟΤΕ !!!! Ομως φίλτατε 12.38μ.μ μετα τον αιγιαλό υπάρχουν περιουσίες ( χωράφια , λιοστάσια , οικόπεδα , νόμιμοι οικισμοί π.χ Παλιόβαρκα ( ιδέ και στο google) , και οι πολίτες - και δημότες , πληρώνουν φόρους στο Δήμο και ο Δήμος επιβάλλεται να παράσχει όλες τις ανέσεις στους πολίτες-δημότες του : π.χ νερό, φως, καθαριότητα , ΑΝΘΡΏΠΙΝΟ οδικό δίκτυο. Γιαυτά που σας αναφέρω μπορείτε να ανατρέξετε να τα δείτε σε ΟΛΟΥΣ τους παρελθοντικούς Δημοτικούς Κώδικες και στον πρόσφατο [ Ν. 3463/2006 και Ν.3852/2010 ] . Και θα δείτε οτι οι υποχρεώσεις των Δήμων είναι και αυτές , δηλ. η διάνοιξη δρόμων παντού [ μαντριά, χωράφια, οικισμοί ορεινοί ή παραθαλάσσιοι ] ώστε οι πολίτες του να διαβιούν αξιοπρεπή και ανθρώπινη ζωή. Τα υπόλοιπα είναι απλά φλυναφήματα για εσωτερική κατανάλωση. Ως Ξηρόμερο , στο τουριστικό κομμάτι είμαστε 50 χρόνια πίσω από άλλα διαμερίσματα της Ελλάδας. Και αυτό ; Κατα την γνώμη μου οφείλεται στις ανεπαρκείς Τοπικές Διοικήσεις που ήρθαν και παρήλθαν στην περιοχή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό λέω και εγώ αγαπητέ 2.47. Οι παραλίες και ο αιγιαλός ανήκουν στη ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ. Εδώ μιλάμε για περιοχή Βελά και τους προχειρους χωρις σχέδιο μελέτη και προοπτικη για ανάπτυξη τουριστικη κάθετους κατσικοδρομους που εγιναν παλαιοτερα. Εσύ τώρα συμπεριλαμβάνεις όλες τις περιοχές από Μύτικα προς Αστακό που φυσικά υπάρχουν λιοστάσια οικισμοί και χωράφια. Στου Βελά τι υπάρχει? Γιαυτό συζητάμε. Η ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ πάιρνει το 20% των εσόδων και το 80% οι δήμοι. Από φέτος πήγε στο 50-50. Πράγματι ποτέ δεν ασχολήθηκε κανείς με τις εκχωρήσεις της κτηματικής στους δήμους για παραλίες. Όλοι οι δήμοι και οι κτηματικές, είχαν και έχουν έσοδα από αυτό. Όμως σου διέφυγε ότι ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ και πέρυσι και εφέτος ο δήμος Ξηρομέρου πήρε αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου, εξέδωσε κανονισμό παραχώρησης παραλιών για χρήση και ενημέρωσε τους υπευθύνους καταστηματάρχες για την υποχρέωση υπογραφής σύμβασης εκχώρησης αιγιαλού και παραλίας για τραπέζια και ομπρέλες. Δηλαδή να προσέλθουν να υπογράψουν σύμβαση ενικοιασης στο δήμο ή στη ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ απευθείας, για τα τετραγωνικά που θέλουν. Από εκεί και πέρα είναι θέμα ΜΟΝΟ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ με βάσει την ΚΥΑ να κάνει ελέγχους πόσοι δεν προσήλθαν και εξακολουθούν να εκμεταλεύονται αιγιαλό και παραλία χωρίς άδεια. ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο ΔΗΜΟΣ. Μία βόλτα ...στο διαδίκτυο θα σε πείσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η απερχόμενη δημοτική κρίθηκε πρόσφατ για τις όποιες επιλογές της , που με καμάρι μας λέτε οτι για ΠΡΩΤΗ φορά πήρε αποφάσεις και εξέδωσε κανονισμούς.... Τόσα χρόνια που ήταν ; Δικαίωμά σας είναι να διαφωνείτε οτι δεν είναι στις υποχρεώσεις του Δήμου να ανοίγει δρόμους για πρόσβαση πολιτών στις παραλίες ( στην περίπτωσή μας η ΒΕΛΑ). έχουμε επ΄ αυτών άλλη άποψη . Ο Δήμος πρέπει να ανοίγει δρόμους παντού για να εξυπηρετείται ο πολίτης , αλλά και επειδή φορολογείται (άμεσα και έμμεσα) . Αλήθεια πως δικαιολογείτε αγαπητε 8.32π.μ την περίπτωση που η απερχόμενη δημοτική αρχή ανοίγει δρόμους για να εξυπηρετείται ΕΝΑΣ κτηνοτρόφος ; Ενω π.χ στην ΒΕΛΑ αν ανοιχτούν ( είναι ήδη ανοιγμένοι , άρα να λέμε να σιαστούν οι δρόμοι με ενα γκρέϊτερ) θα εξυπηρετηθούν ΠΟΛΛΟΙ δημότες αλλά και συμπολίτες μας ; Μην αμφιβάλλετε για αυτα που σας αναφέρω. Μέχρι πέρυσι το Πάσχα η μπουλτόζα ήταν παρατημένη πάνω απο 2 έτη στη θέση σΣπλούλες Αρχοντοχωρίου ( άραγες γνωρίζετε κατά που πέφτει αυτή η τοποθεσία που τόσο πολύ ενοχλείσθε για την κριτική στην απερχόμενη δημοτική αρχής ; ). Την χρησημοποιούσε την μπουλτόζα κτηνοτρόφος του Αρχοντοχωρίου να ανοίξει δρόμους για το μαντρί του !!!! Συμφωνείτε με τέτοιες πρακτικές μιας δημοτικής αρχής ; Οσο για το αν έπραττε ή όχι καλά , η απερχόμενη δημοτική αρχή , επ΄ αυτού αποφάνθηκε με δημοκρατικές διαδικασίες πρόσφατα ο λαός του Ξηρομέρου .

      Διαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.