Του κ. Πάνου Παπαδόπουλου.
Μύτικας 17.2.2018
Αναγκάζομαι να προσφύγω δημόσια, μέσα από τις στήλες του ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS, γιατί θεωρώ ότι η υπόθεση του καθορισμού της χερσαίας ζώνης Λιμένα Μύτικα, έχει φτάσει στο …. μη παρέκει. Όσοι γεννηθήκαμε και συχνά επισκεπτόμαστε τον τόπο που μεγαλώσαμε, ένα συναίσθημα μόνο μας κατακλύζει, θλίψη και μόνο θλίψη…, συνάμα ντροπή για την κατάντια και την απαξιωτική μεταχείριση του τουριστικού πυλώνα – πνεύμονα του Δήμου Ξηρομέρου, δηλαδή τον Μύτικα.
Δεν αξίζει κ. Γαλούνη τέτοια αντιμετώπιση και αρνητική συμπεριφορά σ’ αυτόν τον τόπο και εξηγούμαι:
Από το 2012 και 2013, επί προεδρίας μου, συντάχθηκε φάκελος στο τότε κρατικό Λιμενικό Ταμείο Αιτ/νίας και προωθήθηκε στο αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας, για τον καθορισμό της χερσαίας ζώνης Λιμένα Μύτικα.
Από τον Ιανουάριο του 2015, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, διαδέχθηκε στον χωρικό τομέα ευθύνης του το Λιμενικό Ταμείο Αιτ/νίας. Από τότε μέχρι σήμερα μπαίνουμε στον τρίτο (!) χρόνο ευθύνης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου και εσείς κυριολεκτικά κοροϊδεύεται και εμπαίζεται τον τόπο, τους επαγγελματίες και όλη την περιοχή.
Το Καλοκαίρι του 2018 είναι πλέον κοντά και ξανά δεν θα προλάβετε να προχωρήσετε στον καθορισμό, με ότι αυτό συνεπάγεται (αναρχία στο Λιμάνι, μη είσπραξη πόρων – τελών, ελάχιστες βελτιώσεις στις υποδομές, μη πρόσληψη προσωπικού).
Το ότι τρία χρόνια τώρα, δεν αναθέτετε την μελέτη καθορισμού, είστε αποκλειστικά υπαίτιος και υπεύθυνος εσείς και βέβαια κανείς δεν πρέπει να σωπαίνει από την τοπική κοινωνία… Δεν συζητώ επιπλέον την εικόνα εισόδου του Μύτικα, πριν το Λιμάνι, που μοιάζει βομβαρδισμένο τοπίο!!!
Επίσης είστε αποκλειστικά υπεύθυνος για την άνιση κατανομή των οικονομικών πόρων ανάμεσα σε Αστακό και Μύτικα, στο προτεινόμενο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου.
Με ποια κριτήρια; Με ποια καταγραφή αναγκών; Με ποια ιεράρχηση προτεραιοτήτων; Να σας πω εγώ με ποια. Με δύο:
α) Τα μεγέθη πληθυσμών των ψηφοφόρων, επαγγελματιών, ‘’πελατών’’ σας στον Αστακό και β) την εμπάθεια σας που σας διακατέχει για τον Μύτικα!!!
Προχωρήστε λοιπόν ΤΩΡΑ άμεσα: α) Στην υλοποίηση της μελέτης για τον καθορισμό της χερσαίας ζώνης Λιμένα Μύτικα και β) αναπροσαρμόστε τον Προϋπολογισμό και το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, επί το βελτίω για τον Μύτικα και την παραλία Μύτικας – Λύσιμος – Παλιόβαρκα, με έργα πραγματικά…
Καλώ τον αρμόδιο Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή να ασκήσει την επιρροή του για να λήξει το χρονίζον αυτό ζήτημα.
Εσχάτως έχουμε πληροφορηθεί, ότι έχετε πρόταση για δωρεάν εκπόνηση και παράδοση μελέτης για την αξιοποίηση της παραλίας Μύτικας – Λύσσιμος – Παλιόβαρκα. Έχετε να πείτε κάτι;
Κλείνω με την εξής παραίνεση: Τα εκλογικά σας παιχνίδια, δεν μπορούν να ακολουθούν την κοντόφθαλμη αντίληψη σας για τουριστική ανάπτυξη… εκτός εάν δεν σας ενδιαφέρει καθόλου… Σε κάθε περίπτωση ενδιαφέρει όλους εμάς, που μας θλίβει αυτή η κατάντια και η απαράδεκτη κωλυσιεργία σας.
Τέλος σας γνωστοποιώ ότι δεν θα το αφήσουμε έτσι, όσο και αν εσείς είστε παγερά αδιάφορος.
Στο συγκεκριμένο άρθρο, είναι ενεργοποιημένη η γνωστή δυνατότητα που παρέχουμε, του μόνο επώνυμου σχολιασμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ
Χαίρομαι πού τά τελευταία χρόνια αφού πιάσαμε πάτο αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε τήν αξία τού λιμένος στήν ανάπτυξη τού χωριού η ΜΟΝΗ χωρίς ιδιαίτερο κόστος είδικά σήμερα γιά τό δημόσιο πού καί τόσα χρήματα εχουν δαπανηθεί Μέ προσωπικό καί επαγγελματικό κόστος αναφέρομαι στό λιμάνι ο τρόπος πού λειτουργεί σήμερα ενα δημόσιο έργο προσβάλει τούς πάντες έρμαιο επιτήδειων εξυπηρετεί ανέξοδα όλη τήν δυτική τουλάχιστον έλλάδα καί επιτήδειους έπιεικώς ντόπιους με 20 θέσεις!!!! Πρός ίδια οφέλη γνωστά καί τετριμένα Πάνο μπορείς να παρεμβαίνεις από τίς θέσεις εύθύνης σου να ανοίξη το λιμάνι στόν τουρισμό μέ τήν είσοδο ΚΑΙ τού ιστιοπλοικού τουρισμού έχουμε άμεση αύξηση τής τουριστικής περιόδου και τόνωση μεγάλη τής αγοράς πού πάσχει.Στά κοινά υπογράφω πάντα τίς απόψεις μου και πράττω διά τού παραδείγματος στό λιμάνι δέν καταλαμβάνω θέση περίπου
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό 10 ετίας.