Παρουσίαση Ανδρέα Καραγιάννη. Υποψήφιου Βουλευτή ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στην Αιτ/νία.


Ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα προφίλ υποψηφίου παρουσιάζει ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Ανδρέας Καραγιάννης στην ανακοίνωση του για την υποψηφιότητα του για τις εκλογές. Αντί βιογραφικού παραθέτει την ακτιβιστική δράση του:
 
Αντί Βιογραφικού 
Αντίσταση – Αγώνας – Δράση 

ΔΕΗ: Τον Αύγουστο του 2010 η ΔΕΗ ανακοινώνει ότι το 1/3 των Ελλήνων αδυνατεί να εξοφλήσει τα τιμολόγια της και παράλληλα αυξάνει για πολλοστή φορά το ηλεκτρικό ρεύμα. Ποινικοποιεί την φτώχεια με διακοπές της ηλεκτροδότησης. Αρχίζω τον Οκτώβρη του 2010 καταγγελίες κατά της ΔΕΗ και της πολιτικής ηγεσίας, σταματώ να εξοφλώ τα τιμολόγια και ζητώ παρέμβαση της δικαιοσύνης για την παράβαση του συντάγματος από το ίδιο το κράτος αλλά και την κατασπατάληση των κεφαλαίων από την είσοδο της ΔΕΗ στο χρηματιστήριο, αντί επενδύσεων που θα έδιναν θέσεις εργασίας και φθηνότερο ρεύμα. Η ΔΕΗ με απειλεί και προσπαθεί να με τρομοκρατήσει με διακοπή της ηλεκτροδότησής μου. Με τη βοήθεια του Συνηγόρου του Πολίτη καταφέρνω να στείλω τη ΔΕΗ στον εισαγγελέα και την ίδια να μη τολμά να μου κάνει μήνυση. Φυσικά συμμετέχω στη πρωτοβουλία πολιτών Αγρινίου για την επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος.
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: Τον Μάρτιο του 2010 και ενώ είμαι συνεπέστατος στις δανειακές μου υποχρεώσεις!!!!!!!! η τράπεζα με την οποία συνεργαζόμουν, αρνείται να μου χορηγήσει μέρος του επαγγελματικού μου δανείου,( ενώ ήταν υποχρεωμένη βάση του συμβολαίου), αρνείται επίσης ότι έχουν λάβει δισεκατομμύρια για την ενίσχυση της ρευστότητας στην αγορά και τον Οκτώβρη του 2010 κάνει το μεγάλο λάθος να με εκβιάσει μέσω του επαγγελματικού μου δανείου και δεν προωθεί καν την αίτησή μου στο τότε ΤΕΜΠΜΕ. Προχωράω σε ακαριαία στάση πληρωμών των δανειακών μου υποχρεώσεων και καταγγέλλω την τράπεζα στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στο Υπουργείο Οικονομικών. Μετά από πολλές καταγγελίες αλλά και παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη έρχεται σε επικοινωνία μαζί μου το Υπουργείο Ανάπτυξης τον Μάιο του 2011 και μου δηλώνει ότι η τράπεζα ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ!!!! σε βάρος μου. Δεν τολμά να κάνει όμως καμία παρέμβαση στη τράπεζα αλλά και η τράπεζα δεν τολμά μέχρι σήμερα να διεκδικήσει έμπρακτα την πληρωμή των δανειακών μου υποχρεώσεων!!!!!
ΤΕΒΕ: Από το 2008 στην πόλη μας το Αγρίνιο άρχισαν τα προβλήματα με την έλλειψη γιατρών για εμάς τους ασφαλισμένους στο ΤΕΒΕ, μετέπειτα ΟΑΕΕ και σήμερα ΕΟΠΥΥ. Τα πράγματα χειροτέρεψαν με την πτώση του τζίρου λόγω κρίσης και αμέτρητα καταστήματα και επιχειρήσεις έκλεισαν. Οι μισοί ελεύθεροι επαγγελματίες περίπου 450.000 πανελλαδικά αδυνατούν να καταβάλουν τις πανάκριβες εισφορές, ενώ ο ΟΑΕΕ απειλεί με αναγκαστικά μέτρα!!!! Την ίδια στιγμή οι παροχές του ΟΑΕΕ είναι ακριβοπληρωμένα ψίχουλα. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες οι εισφορές των ελευθέρων επαγγελματιών είναι ανάλογες του τζίρου. Παρόλα αυτά όμως πρόσφατα οι διοικήσεις του ΟΑΕΕ αθωώθηκαν για την τοποθέτηση και απώλεια των αποθεματικών του ταμείου στο χρηματιστήριο την περίοδο του 1999,επί Σημίτη, και δε γίνεται κουβέντα καν για τα 14 δισεκατομμύρια που είχε το ταμείο μας σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου τα οποία ‘’κουρεύτηκαν’’ κατά 70%!!!!!!!!!! Διεκδικώ από το Σεπτέμβριο του 2011 τη διαγραφή του χρέους που έχει δημιουργηθεί λόγω κρίσης, ιατροφαρμακευτική κάλυψη, εισφορές ανάλογες του τζίρου και φυσικά τιμωρία για αυτούς που εξανέμισαν τα αποθεματικά του ταμείου στο χρηματιστήριο και στα ομόλογα.
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ: Το Μάρτιο του 2010 το Υπουργείο Παιδείας και ο Οργανισμός Παιδικών Βιβλιοθηκών άφησαν απλήρωτους τους υπαλλήλους των βιβλιοθηκών πανελλαδικά με αποτέλεσμα να κλείσουν. Έτσι και στην Πόλη μας το Αγρίνιο. Αμέσως άρχισα να καταγγέλλω το θέμα με τη βοήθεια του Συνηγόρου του Παιδιού. Το Μάιο του 2011 γνώρισα στην Πλατεία Δημοκρατίας μέσα στο κίνημα των αγανακτισμένων , ανθρώπους που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία μου για επαναλειτουργία της βιβλιοθήκης. Ενημερώσαμε τον κόσμο, μαζέψαμε υπογραφές, ασκήσαμε πίεση στο Δήμο Αγρινίου και στο Υπουργείο Παιδείας και στις 15 Δεκεμβρίου του 2011 η βιβλιοθήκη άνοιξε πάλι για τα παιδιά!!!! 

Δημιουργικότητα και Επιχειρηματικότητα: Με σπουδές Φωτογραφίας και Οργανοποιίας δημιούργησα τη δική μου επιχείρηση το 2001 και το εισόδημα μου προέρχεται από την κατασκευή χειροποίητων άλμπουμ για επαγγελματίες φωτογράφους www.customalbums.gr αλλά και την κατασκευή μουσικών οργάνων www.levellerguitars.com
Είμαι παντρεμένος κι έχω δύο κόρες. Ζω κι εργάζομαι στον Άγιο Κωνσταντίνο στο Αγρίνιο. 

Επικοινωνία:
τηλ. εργασίας: 2641058590 
τηλ. κινητό: 6974143544 
facebook: Andreas Karayiannis-Leveller

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.