Στην Αλυζία φωνές... στον Αστακό.... σιωπές....



Η διαφορά ανάμεσα τις δύο Δημοτικές Ενότητες του Ξηρομέρου είναι εμφανέστατη. Στην Αλυζία υπάρχει ένας ξεσηκωμός από κατοίκους και φορείς για το θέμα του χωροταξικού των ιχθυοκαλλιεργειών.
Υπάρχουν οι αρνητικές αποφάσεις της Τ.Κ Μύτικα, οι ανακοινώσεις των Συλλόγων, και τώρα το κάλεσμα του Αντιδήμαρχου και των 5 Προέδρων (Μύτικα, Κανδήλας, Βάρνακα, Παναγούλας, Αρχοντοχωρίου) για γενική συνέλευση των κατοίκων της Αλυζίας και σύσταση επιτροπής αγώνα ενάντια στην περιβόητη Κ.Υ.Α.
Σίγουρα βλέπουμε μια κινητοποίηση και ευαισθητοποίηση του κόσμου. Αντίθετα στον Αστακό, που τον άφορα εξίσου το χωροταξικό, μια σιωπή διαρκείας....... Γιατί;;; Οι αιτίες μπορεί να είναι πολλές. Όπως αυτή που άκουσα από κάποιον φίλο μου ότι "δουλεύει πολύς κόσμος στα ψάρια". Σεβαστό το δικαίωμα του κόσμου για εργασία, όπως και το "ψωμί που τρώει", όμως θα πρέπει συνολικά σαν κοινωνία να αποφασίσουμε αν θέλουμε και τουρισμό στον τόπο μας. Γιατί αν εφαρμοστεί αυτό το χωροταξικό θα πρέπει να ξεχάσουμε την τουριστική ανάπτυξη. Η απόφαση δική μας λοιπόν. Του καθενός μας ατομικά...

Το τρίτο μάτι.

5 σχόλια:

  1. Aφου δουλευουν τοσα ατομα στο ΝΗΡΕΑ τι θες να πουνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να πούνε να πάνε οι ιχθυοκαλλιέργειες πιο κοντά στον Αστακό για να μη χαλάνε τα 200 από τα 500 ευρώ που παίρνουνε σε βενζίνες. Στα τόσα άτομα που δουλεύουνε μετράνε και οι Πακιστανοί και οι Ινδοί? Ίσα ίσα υπέρ της παγκοσμιοποίησης τάσσομαι (αναφανδόν) αλλά έτσι για να ξέρουμε και για τι μεγέθη απασχόλησης μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμμερίζομαι και συντάσσομαι με την αγωνία της κοινωνιας της ΑΛΥΖΙΑΣ εστω και αυτής της μικρης ανταπόκρισης και του ενδιαφέροντος....Μένει ομως ένα αναπάντιτο ερώτημα : Τόσα χρόνια που υπάρχουν οι ιχθυοκαλιεργειες ; τοτε που ιδρύονταν σαν κουτσπόφλα γιατι δεν υπήρχε τόοοοση ευαιασθητοποίηση ; Μήπως βόλευε έμμεσα άλλες μικροεξυπηρετήσεις των ΑΛΥΖΙΩΝ απο την τότε δημοτική αρχή ; Και το λέω αυτό γιατί ένα αρνητικο πράγμα στον τόπο μας - όπως τα ιχθυοτροφεία, χοιροστάσια, σκουπίδια κ.λπ - σβύνεται και διαλύεται εν τη γενέσει του και με συμμετοχή του κόσμου. Όρα χοιροστάσιο του Βέρη που γύρω στο 1978 ; περίπου , ξεσυκώθηκαν ΟΛΟΙ οι κάτοικοι της περιοχής με μπροσταρη τον τότε πρόεδρο του Μύτικα κ. Ευσταθιο Λεκατσά (Αμπάρια) και τους άλλους κατοικους απο Κανδήλα-Βαρνακα-Παναγουλα-Αρχοντοχώρι και το διώξανε !!! Φοβαμαι τωρα οτι είναι αργά. Ομως μια παροιμια λέει , κάλιο αργα παρα ΠΟΤΕ !! παροιμία που την ασπαζομαι , όπως και συντάσσομαι και με τις ανησυχίες του κοσμου της ΑΛΥΖΙΑΣ (Μύτικα να κυριολεκτούμε ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν τα θυμάσαι καλά τα πράγματα αγαπητέ και αναφέρομαι στο χοιροστάσιο. Ότι έχει υπάρξει αδράνεια με τις ιχθυοκαλλιέργειες και πιθανότατα και συμφέροντα ναί. Αλλά να μην ξεχνάς κάτι. Πρώτον, για το χοιροστάσιο ξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις όταν είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι και όχι εν τη γενέσει, Δεύτερον, πολύ πιθανόν να είχαμε ακόμα χοιροστάσιο αν κάποιοι δεν θεωρούσαν το λαό του Μύτικα Β' κατηγορίας (αν γράψω αυτό που πραγματικά πρέπει θα το κόψει ο μπλόγκερ και καλά θα κάνει). Τρίτον, αν είσαι από το Μύτικα να αναζητήσεις κάποιο σχόλιο κάποιας ψυχής για την ταβέρνα του Ζιλμπέρ, σε παλιότερη ανάρτηση. Η αρχή των ιχθυοκαλλιεργειών και η αδικία του χοιροστασίου. Τέταρτον, τότε με το χοιροστάσιο ήταν αργά, όχι τώρα. Και να ξέρεις ότι το χοιροστάσιο έκλεισε παρά τρίχα. Αγαπητέ, δεν την ξέρεις καλά την ιστορία του Μύτικα. Ειδικά με το θέμα του χοιροστασίου. Και κάτι άλλο. Τότε ο Μύτικας ήταν μια κουκίδα στο χάρτη με φανατικούς φίλους. Τώρα αποτελεί προορισμό με φανατικούς επισκέπτες. Στο μόνο που συμφωνούμε είναι στο ότι ο μόνος που ανησυχεί είναι ο κόσμος του Μύτικα. Και η επόμενη, για να μην πω ταυτόχρονη κίνηση, πρέπει να είναι οπωσδήποτε τα ελαιοτριβεία. Με αυτούς κι αν έχει τραβήξει το θέμα. Κι ας γίνουμε μύλος. Πρέπει να εφαρμοστεί η οδηγία για τα διφασικά ελαιοτριβεία οπωσδήποτε. Είναι κι αυτοί εγκληματίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημεςρα σας κ.12.27π.μ .Ναι και τα θυμαμαι και συμμετείχα στα γεγονοτα με το χοιροστασιο του Βερη...απλα εχουμε απ΄ φαίνεται άλλη αντιληψη των πραγματων. εγω λέω εν τη γενεσει τους και σεις λετε οτι το χοιροστασιο ειχε φτασει ο κομπος στο χτενι... που ειναι η διαφορα βρε αδελεφε ; δεν κινητοποιηθηκε τοτε ο κοσμος έστω και στο χτενι ; και μην ξεχνατε οτι ημασταν και σε μια μεταβατικη πολιτικη περίοδο απο Χουντα σε Μεταπολίτευση και ο κόσμος δεν ειχε και τόσες ελευθερίες ; ηθελε μεν να ενεργησει σε κατι αλλα ήταν παραλληλα και κουμπουμένος ...Και βεβαια απο τον Μύτικα ειμαι και πονω την περιοχη μου ( οχι μονον τον Μύτικα που αφείνεται να ενοηθεί οτι νιωθετε εσεις , αλλα ΟΛΗ την ΑΛΥΖΙΑ). Και τωρα ο Μυτικας εχει φανατικους φίλους . Απόδειξη η καθημερινη προσελευση πολλων συμπατριωτων μας απο την ενδοχώρα της Αλυζίας να πιουν έστω κι ενα καφε στου Σουλα, Παλιογιάννη , Τζεφρόνη κ.λπ . Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι Αρχοντοχωρίτες , που σήμερα κοντευει να ειναι σχεδόν ο μισός ο Μύτικας. Ως προς το προορισμό με φανατικους επισκεπτες , επιτρεψτε μου να εχω άλλη άποψη. Στερείται ο Μύτικας ( με λιγες εξεραίσεις )παντελώς μεσαίας τουριστικής υποδομής και τουριστικού εν γένει προϊόντος . Με είκοσι μέρες τουριστικη περίοδο δεν γινεται χωριο....Οσο για τα ελαιοτριβεία ΝΑΙ ειναι γαγκρενα ! ΟΛΑ αυτα ομως θέλουν δημοτικους ηγέτες (Δημαρχος) να μπουν μπροστα , να ακολουθησουν οι φορεις και απαραιτητως ο λαός και να δεις αν υπάρχει ή οχι λύση στο προβλημα που λέγεται Ιχθυοτροφεία ή Ελαιοτριβεία ή..... Υπάρχει ηγέτης ; Για μενα ΟΧΙ , υπάρχουν φορείς ; Για μενα ΝΑΙ , αλλα ειναι ασπόνδυλοι και "άβουλοι" . Υπάρχει λαός ; Για μένα ΝΑΙ, αλλα τον έχει κάνει τον λαό το εθνικο πολιτικο σύστημα να είναι με την παλάμη ανοιχτη και να ζηταει παράνομα πριμ, επιδοτήσεις και ό,τι άλλο μη σύννομο.Γνωμη εκφράζω και τιποτα άλλο. ευχαριστω .

      Διαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.