Ανοιχτή επιστολή προς τον Δ/ντή του Κέντρου Υγείας Αστακού οδοντίατρο κύριο Αλέξανδρο Σιακαμπένη.


Του κ. Παναγιώτη Στάικου.

Κύριε Δ/ντά του Κ.Υ Αστακού. Αγαπητέ συνάδελφε και φίλε Αλέξανδρε.
Μεταξύ άλλων πολλών επαινετικών προς το πρόσωπο μου, για την προσφορά μου ως γιατρού και ανθρώπου, για το τραγικό συμβάν, ο συγχωριανός μας κύριος Βασάλας, τον οποίο θέλω να ευχαριστήσω δημοσίως, σε επιστολή του λέει:
«Ο λαός μας λέει ότι ''όποιος έχει ανάγκη πάει στον γιατρό'', εσείς το αντιστρέψατε ''ο γιατρός Στάικος πάει όπου υπάρχει ανάγκη''».


Πολύ μεγάλη κουβέντα, η οποία μου γεννάει τεράστια ευθύνη. Αυτή μου η στάση να πηγαίνω, με κάθε προσφερόμενο τρόπο και μέσον, είναι απότοκος της σκέψης και της συμπεριφοράς μου, αλλά και του χαρακτήρα μου ως ανθρώπου εδώ και 38 χρόνια, από την πρώτη ημέρα που ασκώ την Ιατρική μέχρι και σήμερα και δεν μπορεί να αλλάξει.

Αγαπητέ μου φίλε Αλέξανδρε.
Πέρα από άριστος και έμπειρος επιστήμονας, είσαι και ευφυής άνθρωπος και χαίρομαι, που αντιλήφθηκες, ότι όταν ήμουν δίπλα στον τραυματία συνάνθρωπό μας στο ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ και σου είπα ότι έρχομαι να πάρω το ασθενοφόρο εγώ, ότι το εννοούσα, αφού προηγουμένως εσύ μου είχες ειπεί, ότι ψάχνουμε για τον οδηγό.
Πολύ σωστά αντιλήφθηκες, ότι θα έπαιρνα το ασθενοφόρο με κάθε τρόπο και κάθε μέσον και τότε σπάζοντας το ταμπού, είχες ήδη πάρει τα κλειδιά εσύ και μεταφέρθηκε όπως ορίζουν η επιστήμη και ο ανθρωπισμός.
Εάν δεν το είχες αντιληφθεί ακριβώς, μάθε λοιπόν τι θα συνέβαινε:
Εγώ λοιπόν όταν φεύγω από το Ιατρείο μου για επείγον περιστατικό, εκτός από την ιατρική μου τσάντα, τον Καρδιογράφο, τον Υπερηχογράφο, τον σάκο πρώτων βοηθειών παίρνω και ένα τσεκούρι βαρέως τύπου – πολύ ενισχυμένο, το οποίο έχω ως όργανο απεγκλωβισμού ανθρώπων από βαριά τροχαία.!!!!




Την τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα ήταν πριν από χρόνια στην γέφυρα Καντήλια, όταν είχε συμβεί εκεί ένα τροχαίο, όπου το αυτοκίνητο είχε πέσει με μεγάλη ταχύτητα και ύστερα από τούμπες στο χαντάκι και είχε σταθεί στα πλάγια. Αφού με το τσεκούρι αυτό ανοίξαμε τις δύο πόρτες (οι άλλες δύο ακουμπούσαν στο έδαφος του χαντακιού) και σπάσαμε τα παρμπρίζ, βγάλαμε νεκρούς τους γονείς, που καθόντουσαν μπροστά και βαριά τραυματισμένα τα δυο παιδάκια τους, στα οποία αφού πρώτα τοποθετήσαμε κολάρα και ορούς, τα διακομίσαμε στο Νοσοκομείο σοβαρά τραυματισμένα, τα οποία μάθαμε, ότι τελικά επέζησαν.
Με αυτό το τσεκούρι λοιπόν που έχει σώσει ζωές, ήμουν αποφασισμένος, εάν προχθές με το περιστατικό του τραυματία που δεν υπήρχε οδηγός, με εμποδίζατε να πάρω τα κλειδιά του ασθενοφόρου και να παραλάβω τον τραυματία, να σπάσω τις τζαμαρίες από τις πόρτες του Κέντρου Υγείας και τους πάγκους στον χώρο υποδοχής και να πάρω με την βία τα κλειδιά και να βλέπαμε εάν θα γέλαγαν, όπως είχε πει ένας φίλος ή αν θα έφθανε το κάτουρο μέχρι την θάλασσα και στην συνέχεια θα πήγαινα μόνος μου στην Εισαγγελία για να πέρναγα αυτόφωρο, αφού προηγουμένως θα είχα μεταφέρει τον τραυματία στο Νοσοκομείο και να υφιστάμην τις συνέπειες του νόμου, πληρώνοντας και την αποκατάσταση των ζημιών.
Για δε τα χρήματα σε πληροφορώ, πως αν δεν τα είχα θα έκαναν έρανο φίλοι μου στο Ξηρόμερο και θα μάζευαν και περισσότερα.!!!
Επειδή εσύ μένεις στο Αγρίνιο και δεν είσαι εδώ ούτε απογεύματα ούτε Σαββατοκύριακα, θέλω να σου επιστήσω την προσοχή, να ενημερώσεις το ιατρικό και λοιπό προσωπικό και ειδικά όποιους ξένους συναδέλφους έρχονται για εφημερίες από άλλα Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία, πως εάν έχουμε πολύ βαρύ και επείγον περιστατικό και δεν υπάρχει οδηγός στην βάρδια, εφ όσον ειδοποιηθώ εγώ, θα το πάρω ακόμη και με το τσεκούρι αν χρειαστεί και ας υποστώ τις όποιες συνέπειες.
Δεν φαντάζομαι να υπάρχει άνθρωπος που θα μπει μπροστά στο τσεκούρι για να με εμποδίσει, γιατί τότε δεν γελάνε, αλλά κλαίνε.!!!
Εγώ απεχθάνομαι την βία, αλλά προκειμένου να σώσω μια ζωή, δεν θα διστάσω να ασκήσω και ακραία βία εάν χρειαστεί.!!!
Πιστεύω ότι τα ασθενοφόρα σε βαριά περιστατικά, δεν θα πρέπει να παίρνουν μπροστά με τσεκούρια, αλλά με επιστημονικό και ανθρώπινο ενδιαφέρον, φέρνοντας στην θέση του ασθενούς τα παιδιά μας ή τους γονείς μας.!!!

Υ.Γ.: Φίλε Αλέξανδρε.
Εγώ με το τσεκούρι έχω μια σχέση ερωτική από (6) χρονών παιδάκι, από τότε που στο χωριό μου δεν υπήρχε ηλεκτρικό ρεύμα και τα γράμματα τα έμαθα με την λάμπα του πετρελαίου, όπως επίσης κόβαμε τα ξύλα για να μαγειρέψουμε, να ζεστάνουμε νερό για να πλύνουμε τα ρούχα μας, να πλυθούμε και να ζεσταθούμε στο λιτό μας τζάκι (και όχι όπως οι αριστοκράτες του Κολωνακίου και οι γιάπηδες της Εκάλης στα πανάκριβα τζάκια της επίδειξης που στοιχίζουν δεκάδες χιλιάδες Ευρώ).
Έτσι λοιπόν εάν χρειαστεί εάν χρειαστεί να το πιάσω στα χέρια μου, γίνεται ένα με τους μύες των χεριών μου, την σκέψη μου και την ψυχή μου και τότε βγάζει φωτιά και λάβα.!!!
Εύχομαι να μην χρειαστεί να οδηγήσω ποτέ το ασθενοφόρο και πολύ περισσότερο να μην χρειαστεί, να πιάσω το τσεκούρι στα χέρια μου, εάν υπάρχει μεγάλη ανάγκη, για να οδηγήσω το ασθενοφόρο.!!!

Αστακός 10/10/2016

Με εκτίμηση

DR ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ

8 σχόλια:

  1. ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΚΑΘΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nropi aytes oi eikones. ntropi kai gia sas poy tis vazete.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ 11:34
    Δεν κατάλαβες λοιπόν, πως προτιμώ να χαθεί κάθε σοβαρότητα , από το να χαθεί η ζωή του παιδιού σου .!!
    Τόσο λίγη αντίληψη διαθέτεις λοιπόν ;;;; !!!!!
    Εγώ τελικά με το να χάσω λίγη σοβαροφάνεια ,κέρδισα τελικά την αφύπνιση και την στήριξη της κοινωνίας .!!!
    Η σοβαροφάνεια είναι συνώνυμο της υποκρισίας και της κονόμας, τα οποία μου είναι άγνωστα .!!!!
    Άρα πέτυχα αυτό, για το οποίο αγωνίστηκα.!!!
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητό MYTIKASPRESS κατ’ αρχήν σας ευχαριστώ που τελικά βάλατε την ανάρτηση μου και την απάντησή μου στο σχόλιο σας .
    Όσο για το αν υπήρξαν απειλές, αυτά τα καταλαβαίνουν και οι πέτρες, ανεξάρτητα από τι κάνετε εσείς από ευγένεια .!!!
    Όσο για την μικρή κοινωνία , η οποία λέτε πως τελικά κατάλαβε για το ποιος ήταν ο τραυματίας . Σας γνωρίζω λοιπόν, πως η μικρή μας κοινωνία τα γνωρίζει όλα , όσα ανέφερα.!!!
    Γνωρίζει επίσης ,πως ουδείς στον Αστακό ,ενδιαφέρετε για τον Γιώργο περισσότερο από τον γιατρό του (ο οποίος δεν είναι άλλος από τον γράφοντα) , οποίος δεν του παρέχει μόνο δωρεάν ιατρική φροντίδα και ψυχολογική υποστήριξη , αλλά και πολλά ακόμη ,τα οποία δεν μπορώ να αναφέρω.!!!
    Μπορώ όμως να φέρω το Γιώργο, ο οποίος λόγω της μόνιμης τραχειοτομής μπορεί να μη μπορεί να μιλήσει, αλλά γράφει και μάλιστα πολύ καλά, να γράψει ένα κείμενο για το αν νοιάζεται κάποιος στον Αστακό περισσότερο από τον γιατρό- Στάικο , να τοποθετήσει το κείμενο δίπλα στην τραχειοτομή του , να είμαι και εγώ δίπλα του όπως πάντα και να τραβήξουμε ένα video και να σας το στείλω να το αναρτήσετε και τότε θα ντραπούν πολλοί.!!!
    Εάν πραγματικά νοιάζονται για τον Γιώργο, ας αφήσουν τις τρίχες περί προσωπικών δεδομένων και ιατρικών απορρήτων και ας του πάνε λίγα πράγματα σπίτι του, γιατί τα χρειάζεται . Δεν πρόκειται για ζήτημα αξιοπρεπούς ζωής, αλλά επιβίωσης.
    Εάν θέλουν να μάθουν τι θα ήταν χρήσιμο να πάνε ,να με πάρουν τηλέφωνο (9644434804) να τους πω.!!!!
    Με πολύ εκτίμηση.
    Παναγιώτης Στάικος
    Υ.Γ
    Για μένα το θέμα αυτό έκλεισε.
    Θέλω να σας πω μόνο , φαντάζεστε να είναι βαριά τραυματισμένο ένα εγγόνι μου , να μην έχει οδηγό και να με εμποδίσει κάποιος να πάρω το ασθενοφόρο , τι θα ακολουθήσει .
    Και γιατί αν στην θέση του εγγονιού μου είναι το δικό σας το παιδί ( κτυπήστε ξύλο που λέει και ο λαός μας), γιατί δεν θα πρέπει να κάνω το ίδιο ;;; Τότε τι σκατά γιατρός θα είμαι;;;;
    Τώρα είναι σειρά των Blogs , τα οποία διαθέτετε τεράστια δύναμη να το αναδεικνύετε, αφού ε3ίναι καθημερινό θέμα .
    Έτσι και σήμερα έτυχε περιστατικό τραυματία στο κεφάλι ,που έντρομοι οι οικείοι του με κάλεσαν να προσφέρω τις πρώτες βοήθειες ,γιατί είχε χάσει μεγάλη ποσότητα αίματος. Το τραύμα του όμως του επέτρεπε, να τον μεταφέρω στο Κέντρο Υγείας με το αυτοκίνητό μου, όπου ο Συνάδελφος κύριος Γιάννης Τριανταφυλλάκης , αφού συννέραψε το τραύμα και τον περιέθαλψε με πολύ στοργή , τον διεκόμισε όπως έπρεπε με το ασθενοφόρο του Κ.Υ στο Νοσοκομείο .
    Πριν από λίγες ημέρες κάποια Blogs έγραψαν για τον ποδοσφαιρικό παράγοντα Τριανταφυλλάκη : Πραγματικό διαμάντι . Αυτό εμένα δευτερευόντως ικανοποιεί . Με ενδιαφέρει πρωτίστως ότι ως Γιατρός είναι πραγματικό Διαμάντι και θέλω να πω ότι είναι τυχερό το Ξηρόμερο , που τον έχει Γιατρό του και μην νομίσουν κάποιοι πως επειδή διαφωνήσαμε για το ασθενοφόρο ,πως άλλαξα την γνώμη που είχα γι’ αυτόν ως Γιατρό , αλλά και ως Άνθρωπο .!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή έρχονται ανώνυμα σχόλια, που το μόνο που θα πετύχουν είναι να φέρουν και άλλα σχόλια - απαντήσεις και να γίνει το Blog ένα πεδίο αντιπαράθεσης πάνω σε ένα ανύπαρκτο θέμα που δε το θέλουμε με τίποτα, κλείνουμε το θέμα εδώ.
    Η δική μας θέση είναι ότι δεν υφίσταται ζήτημα και κακώς επανέρχεται αυτό το θέμα ξανά και ξανά με αφορμή κάθε φορά κάποιο περιστατικό.
    Το θέμα είναι λυμένο από όλους τους ανθρώπους που εργάζονται στο Κ.Υ. Αστακού και με ευσυνειδησία κάνουν καθημερινά το καθήκον τους κάτω από αντίξοες συνθήκες.
    Αυτοί είναι εκεί, κρίνουν και δίνουν τις πρέπουσες λύσεις στο κάθε περιστατικό και δεν καταλαβαίνουμε γιατί επαναφέρουμε στην δημοσιότητα κάτι που από ότι φαίνεται αντιμετωπίζεται από τους αρμόδιους. Γιατί να κάνουμε μελλοντικές προβλέψεις και να προδικάζουμε μελλοντικές μας συμπεριφορές, προαναγγέλοντας μάλιστα δημόσια άσκηση βίας, ενώ υπάρχει αντιμετώπιση;
    Αυτό δεν μπορούμε να καταλάβουμε.
    Μην μπερδεύουμε τον κόσμο και μην του κλονίζουμε την εμπιστοσύνη στην μοναδική δομή υγείας που μας έχει απομείνει, το Κ.Υ. Αστακού που λειτουργεί αναλόγως με τα μέσα που διαθέτει πάρα πολύ καλά.
    Προσφέρουμε κακή υπηρεσία. Το θέμα για μας κλείνει εδώ και ήδη έχουμε έρθει σε πολύ δύσκολη θέση και εκτιθέμεθα και εμείς σαν διαχειριστές γιατί είτε μπαίνουν κάποια πράγματα επώνυμα είτε ανώνυμα, φέρουμε ευθύνη.

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ με την τοποθέτηση σας αγαπητό MYTIKAΣ PRESS. Θα έλεγε κανείς ότι ίσως κρύβεται πολιτική σκοπιμότητα σε έναν μικρό βαθμό πίσω από όλες αυτές τις αντιπαραθέσεις στα σχόλια. Σε κάθε περίπτωση, τα γραπτά μένουν για όσους γράφουν, και οι αναγνώστες κρίνουν και από τα γραπτά, μαζί με τα γεγονότα. Υπάρχουν πολλοί αναγνώστες οι οποίοι, πιστέψτε με, ενδιαφέρονται μόνο για την λιτή και μεστή ενημέρωση και ουδόλως κόπτονται περί μικροτσακωμών (εξάλλου τους βιώνουμε όλοι στις τοπικές μας κοινωνίες και έχουμε "μπουχτίσει" τόσα χρόνια). Δεν θεωρείται αντιδημοκρατικό το να κόβετε σχόλια ή να τα φιλτράρετε. Αντιθέτως, είναι εντελώς δημοκρατικό, αφού έχετε θέσει κανόνες λίγο πιο κάτω και καθείς που επιχειρεί να σχολιάσει οφείλει να εναρμονίζεται με αυτούς εφόσον επιθυμεί να φιλοξενείται εδώ.

    Κάτοικος Καστού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είπατε ότι για σας έληξε το θέμα. Φτάνει τόσο μας κουράζει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για το ανώνυμο υβριστή του τα επιστρέφουμε πίσω όλα. Φυσικά ανώνυμα γράφει αυτά που γράφει, γιατί επώνυμα θέλει να το έχεις.
    Φυσικά και γνωρίζουμε ποιος είναι. Άλλωστε φαίνεται από την IP του. Πάντα χαμαιλέων και έρποντας πάει... Φυσικά θα απευθυνθούμε εκεί που πρέπει για τα υβριστικά του σχόλια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.