Ουίνστον Τσόρτσιλ: "Η νίκη έχει πολλούς πατέρες, ενώ η ήττα είναι ορφανή".


Του κ. Βασίλη Μουρκούση.
Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Αλυζίας.

Σήμερα λοιπόν θα ακολουθήσουμε τoν οδικό χάρτη των πατέρων της ένταξης του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Μύτικα στο ΕΣΠΑ. Το 2007 ο Δήμαρχος Αλυζίας Τριποτσέρης Δημήτριος με άλλους 4 Δημάρχους υπογράφουν με τον τότε Νομάρχη Αιτω/νίας Θύμιο Σώκο και σήμερα συμπολίτη μας, προγραμματική σύμβαση για την ανέγερση 5 σχολείων στον Νομό Αιτ/νιας μεταξύ αυτών και το δικό μας.
Προς το τέλος του 2008, μετά από παρότρυνση πολιτικών παραγόντων της τότε Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και προκειμένου να γίνει γρηγορότερη η ανέγερση του σχολείου το απεντάσσει από την προγραμματική σύμβαση της Νομαρχίας και το μεταφέρει στον Ο.Σ.Κ. Το 2009 με την υπ. αρ. 215/2009 εκδίδεται η οικοδομική άδεια του Σχολείου.
Με τις εκλογές του 2009, ερχόμενο το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία το έργο παγώνει με αποτέλεσμα να απενταχθεί.
Με το νέο Καλλικρατικό Δήμο Ξηρομέρου, μετά από ενέργειες του Αντιδημάρχου Λύτρα Σπύρου ενημέρωσε την Δημοτική Ομάδα ότι το έργο μπορεί να γίνει αν το πάρουμε πίσω στο Δήμο και το εντάξουμε στην Π.Ε Αιτ/νιας. Η εντολή του Δημάρχου Πυθαγόρα Σαμαρά ήταν να προχωρήσει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες.
Και έτσι φτάνουμε στις 27 Ιουλίου 2012 που έρχεται θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο για σύναψη προγραμματικής σύμβασης του Δήμου με την Π.Ε Αιτ/νίας για την ωρίμανση του έργου και η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 118/2012.
Στην συνέχεια ο νέος Αντιδήμαρχος Αλυζίας κ. Ταμπάκης προσπάθησε για την επικαιροποίηση όλων των μελετών.
Με την νέα Δημοτική Αρχή ολοκληρώθηκαν όλες οι μελέτες και με το που ξεκίνησε το ΕΣΠΑ κάναμε αίτηση προς ένταξη του έργου. Στην πρώτη φάση η αίτηση απορρίφθηκε διότι έπασχε σε δύο σημεία.
α. Στην υπογραφή προγραμματικής με το Δήμο Μεσολογγίου και
β. είχε λήξει και η παραχώρηση από την Πρόνοια του οικοπέδου (ισχύς από 2008 μέχρι το 2013) κάτι που πέρασε απαρατήρητο από τους μελετητές.
Αμέσως με συντονισμένες ενέργειες επανήλθε ο Δήμος, ξεπέρασε τα προβλήματα και το έργο εντάχθηκε.
Θέλω να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου σε τρεις ανθρώπους: στον Αρχιτέκτονα της τότε Νομαρχίας Ηλία Τριχόπουλο που ωρίμασε και συνέταξε όλες τις μελέτες και τους συνδημότες μας μηχανικούς κ. Γεώργιο Πουρνάρα και κα. Αικατερίνη Μαυρίδου - Τριποτσέρη για την συμβολή τους και τις συμβουλές τους για την επίτευξη αυτού του μεγάλου στόχου.

ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS: Ο κ. Μουρκούσης ζήτησε την ενεργοποίηση της δυνατότητας δημοσίευσης μόνο επώνυμων σχολίων στο άρθρο του και φυσικά όπως το έχουμε πει και ανακοινώσει, ισχύει αυτή η δυνατότητα για όποιον μας την ζητά.

3 σχόλια:

  1. Στα δυό περασμένα χρόνια θητείας της δημοτικής αρχής ,
    διαπιστώνεται μία ροπή απο το δήμο μας για κατασκευή μικρών τεχνικών έργων.
    και αυτό ίσως μπορεί να δικαιολογηθεί ότι δέν επιτρέπει ο ετήσιος προϋπολογισμός του δήμου μας για τεχνικά έργα μεσαίας ή και μεγαλύτερης κλίμακας.
    πουθενά όμως δέν είδαμε στα δύο αυτά χρόνια μία μελέτη ή έστω ένα προσχέδιο μελέτης μεγάλου τεχνικού έργου εκτός και εάν υφίστανται τέτοια μελέτη και ως απλοί δημότες δέν έτυχε να το ξέρουμε.
    καλημέρα σε όλους μας !
    Σπύρος Ν. Γιαννέλης
    Αρχοντοχώρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιλτιάδης Καραβίας22 Νοεμβρίου 2016 στις 9:03 π.μ.

    Αριστο το έργο μετά τήν συντονισμένη προσπάθεια καιτήν θέληση γιά αποτέλεσμα μόνο καλά λόγια μπορώ να εχω.Συμπέρασμα ολοι μαζι και στοχευμένα φέρουμε αποτέλεσμα μήπως λέω ανάλογες πρακτικές πρέπει να γίνουν για το λιμάνι του Μύτικα να γίνει μία διχείρηση χώρου ούτως ώ στε να πάρη μερίδιο και ο ιστιοπλοικός τουρισμός πού αποτελεί τήν ΜΟΝΗ χωρίς χρήματα αμεση τόνωση επι 5μήνου της αγοράς που αν ειμαστε μεταξύ μας ειλικρινείς δεν υπάρχει πλέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εάν υποθέσουμε οτι αντικειμενικά δέν επιτρέπει ο ετήσιος προϋπολογισμός του δήμου μας την κατασκευή μεσαίας ή μεγαλύτερης κλίμακας τεχνικών έργων ,
    μήπως όμως μπορούμε και μέσω του εξαγγελθέντος απο την ίδια την δημοτική αρχή και του υπο συζήτηση πενταετούς προγράμματος να προσεγγιστεί σταδιακά η κατασκευή κάποιων μεγαλύτερων τεχνικών έργων ?
    Ενα τέτοιο για παράδειγμα τεχνικό μεγαλύτερο έργο μπορεί να είναι η πρόταση του καλού μας συμπολίτη και μηχανικού Γιώργου Ν. Πουρνάρα για λιμάνι με την νέα τεχνολογία των πλωτών εξέδρων και με μικρότερο κόστος.
    Σπύρος Ν. Γιαννέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.