Οριστικός ανάδοχος και κατακύρωση της σύμβασης της μελέτης, για την παράκαμψη Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου.


Μετά την παράδοση τον Αύγουστο του 2018 του οδικού τμήματος 9,2 χιλιομέτρων Κουβαράς - Μπαμπίνη (δείτε εδώ), σας ενημερώσαμε ότι η πολιτική βούληση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, είναι να συνεχιστεί αυτός ο δρόμος προς Αετό, Αρχοντοχώρι και Μύτικα.
Μάλιστα αυτή η βούληση εκφράστηκε έμπρακτα τον Αύγουστο του 2018 από την προηγούμενη περιφερειακή αρχή, με την έγκριση ένταξης στο Τεχνικό Πρόγραμμα, του έργου για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 € και της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, προϋπολογισμού 74.400 €.
Τον Μάρτιο του 2019 σας ενημερώσαμε για την έγκριση των τευχών δημοπράτησης της μελέτης παράκαμψης της Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου, από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Π.Ε. Αιτω/νίας (δείτε εδώ).
Η νέα περιφερειακή αρχή σε αυτό το θέμα, ακολουθεί την ίδια πορεία και έτσι η υπόθεση προχωρά κανονικά και εξελίσσεται.
Το Σεπτέμβριο του 2019 σας ενημερώσαμε για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας (προσωρινός ανάδοχος) της μελέτης παράκαμψης της Μπαμπίνης και Αρχοντοχωρίου (δείτε εδώ).
Η σημερινή εξέλιξη για την οποία σας ενημερώνουμε είναι ότι στις 23 Οκτωβρίου είχαμε την ανακήρυξη του οριστικού αναδόχου και την κατακύρωση της σύμβασης της μελέτης: «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ, ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ, ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΗ, ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Ε.Ο ΚΟΥΒΑΡΑ - ΑΣΤΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Ο 30 ΜΠΑΜΠΙΝΗΣ - ΜΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΟΥ Π.Ε ΑΙΤ/ΝΙΑΣ», προϋπολογισμού 74.000 €, με οριστικό ανάδοχο την ομάδα μελετητών «ΣΙΓΜΑ - Γραφείο Τεχνικών Περιβαλλοντικών και Υποστηρικτικών Μελετών Ανώνυμη Εταιρεία» με δ.τ. “Sigma μελετών Α.Ε.”, με οικονομική προσφορά 56.955,18 € (χωρίς ΦΠΑ), ήτοι μέση έκπτωση 5,00% (δείτε εδώ).
Εμείς θα παρακολουθούμε επισταμένα και θα σας παρουσιάζουμε κάθε εξέλιξη στο σημαντικό αυτό έργο της οδικής σύνδεσης της Δ.Ε. Αλυζίας, με την Ιόνια Οδό στο ύψος του Κουβαρά.
Είναι ένα έργο πνοής, που θα βγάλει επιτέλους τον Μύτικα και την Αλυζία από την απομόνωση και θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για την ανάπτυξη μίας περιοχής, πολύ προνομιούχας και με εξαιρετικές προοπτικές, που σήμερα δυστυχώς είναι απομονωμένη και καθόλου δεν έχει ωφεληθεί από την παράδοση της Ιόνιας Οδού.
Το συγκεκριμένο οδικό έργο μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η νέα δημοτική αρχή τα έχει βάλει σε απόλυτη και στην υψηλότερη προτεραιότητα και διεκδικεί να προχωρήσουν. Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν το Ξηρόμερο από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας.

1 σχόλιο:

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.