Να λειτουργήσει πιλοτικά από το επόμενο σχολικό έτος σύστημα αξιολόγησης και πιστοποίησης μαθητών Γ’ Γυμνασίου στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας, μέσω του οποίου οι μαθητές θα δύνανται να αποκτήσουν πιστοποίηση γνώσεων πληροφορικής.
Το σύστημα αξιολόγησης και πιστοποίησης θα είναι ανεξάρτητο από την εκπαιδευτική διαδικασία στα σχολεία αλλά παράλληλο με αυτήν. Όπως σημειώνει η υπ. Παιδείας στην απόφασή της, τόσο σήμερα (στο μεταβατικό στάδιο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του Νέου–Ψηφιακού–Σχολείου) όσο και μετά την ολοκλήρωση της εφαρμογής της μεταρρύθμισης, κρίνεται αναγκαίο να προβλεφθεί και ένα ανεξάρτητο σύστημα αξιολόγησης και πιστοποίησης των μαθητών στις γνώσεις και ικανότητες για τις ΤΠΕ που αποκτούν οι μαθητές στα πλαίσια του Νέου Προγράμματος Σπουδών του Γυμνασίου.
Η Α. Διαμαντοπούλου υπογραμμίζει επίσης πως για τις γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ που αποτελούν σημαντικό εφόδιο, τόσο για την μετέπειτα εκπαιδευτική πορεία, όσο και για τη μελλοντική επαγγελματική σταδιοδρομία των μαθητών, η πιστοποίηση μέσω ενός αντικειμενικού συστήματος αποτελεί μία επιτακτική αναγκαιότητα.
Άλλωστε μετά το Νόμο για τη δια βίου μάθηση (3879/2010), η πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων καθιερώνεται και θεσμικά ως πυλώνας του όλου συστήματος εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Επιπλέον, η πιστοποιημένη επάρκεια των γνώσεων και δεξιοτήτων που αφορούν στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ θα ενισχύσει εκτός των άλλων και τα κίνητρα των μαθητών για δια βίου ανάπτυξη και μάθηση.
Ηδη η υπ. Παιδείας έχει ζητήσει από το ΕΑΙΤΥ να λάβει υπόψη του τις επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές, τα ισχύοντα ή υπό διαμόρφωση συστήματα πιστοποίησης γνώσεων αλλά και τις ιδιαιτερότητες της μαθησιακής διαδικασίας στα αντικείμενα των ΤΠΕ, να διαμορφώσει και να παραδώσει προς χρήση στο φορέα λειτουργίας (διεύθυνση Β/θμιας εκπαίδευσης):
(α) το πλαίσιο για την αξιολόγηση των μαθητών δηλαδή:
-> τις απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες επί των οποίων θα αξιολογείται και εν συνεχεία θα πιστοποιείται ο μαθητής
-> το αντικείμενο αξιολόγησης
-> τις μεθόδους αξιολόγησης (διαμορφωτική-τελική αξιολόγηση)
(β) το σύστημα αξιολόγησης/εξέτασης και ειδικότερα:
-> τα εργαλεία αξιολόγησης (τεκμήρια αξιολόγησης, φάκελος μαθητή, εξεταστική διαδικασία)
-> τις προϋποθέσεις διασφάλισης της εγκυρότητας, αξιοπιστίας και διαφάνειας στην αξιολόγηση
-> τις αναγκαίες εφαρμογές και το πληροφοριακό σύστημα πιστοποίησης, με τις συνακόλουθες προδιαγραφές λειτουργικότητας και ασφάλειας
-> τα βασικά χαρακτηριστικά του Πιστοποιητικού που χορηγείται
(γ) το σύστημα για την αποτελεσματικότερη προετοιμασία των μαθητών:
-> οδηγίες και εκπαιδευτικό υλικό για τους μαθητές
-> βάσεις ερωτήσεων και δραστηριοτήτων πιστοποίησης
-> ενημερωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών
-> help desk υποστήριξης
Και παράλληλα ο δικαιούχος καλείται να οργανώσει και να διασφαλίσει:
(δ) την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης και πιστοποίησης σε περιορισμένο αριθμό γυμνασίων κατά το σχολικό έτος 2011-2012
(ε) μία διευρυμένη εφαρμογή κατά τα επόμενα σχολικά έτη
Πηγή:
www.esos.gr
Αν ειναι να εχει την αξια που εχει το διπλωμα-πιστοποιησης ξενων γλωσων [τυπου λοουερ] που ειχε παρουσιασει ο γιγαντας της πολιτικης Π. Εθυμιου καλυτερα να μη το κανουν να λειπει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠουθενα δεν το αναγνωριζουν. Εκτος και αν ειναι ρουσφετι-παροχη στους εκπαιδευτικους για να τους παρουν αλλα .
Πλαιοκοματικες ταχτικες δλδ που δεχ εχουν σχεση με τα πραγματικα προβληματα τω λαικων μαζων.
Το μέτρο είναι σωστό. Ας μην είμαστε μηδενιστές και μίζεροι σε όλα. Κάτι που είναι φανερά προς τη σωστή κατεύθυνση να το λέμε. Έλεος πια συνέχεια μιζέρια και κλάμα!!!! Για μένα μπράβο στο Υπουργείο για το συγκεκριμένο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝεο κρασι σε παλιους ασκους δεν γινεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να το πω αλλιως συναντιληψη ΟΛΜΕ και υπουργειου με παλιους κουρασμενους καθηγητες δεν γινεται. Παλι ιδιαιτερα θα κανουν στα παιδακια για να τους δινουν το διπλωμα. Αυτα τα καταγγελουν οι ιδιοι οι καθηγηταδες . Η σωστη κατευθυνση ειναι να περασουν ολοι απο αξιολογηση. Οσο για το υπουργειο να στειλει τους αποσπασμενους στο γραφειο της υπουργου στις ταξεις και τοτε θα δεις κλαμα και μιζερια.
ΑΡΑ ΦΙΛΕ 7:16 ΚΑΚΩΣ ΠΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΛΕΣ. ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΗΣΤΟΝ ΝΕΟΙ. ΛΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντοπιτη 724!Ενα πτυχιο εχει αξια απο το περιεχομενο του και τις προοπτικες που σου ανοιγονται απο αυτο.Αν δεν αναγνωριζεται προς τι η χρεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψα για την αξιοπιστια του. Οταν οι ιδιοι καθηγηταδες λενε οτι κοιτανε την ωρα να τελειωσουν στο σχολειο για να πανε στα φροντηστηρια-ιδιαιτερα τοτε τα σχολια περιτευουν.
Η αξιολογηση γινεται παντου γατι οχι εδω. Οι ιδιοι αξιοι και ικανοι πρεπει να τη ζητουν για να αποφευγουν την ισοπαδωση προς τα κατω.Αυτοι δεν εχουν λογο να φοβουντα τποτε.
Οσον αφορα την ενοια πτυχιουχος ελληνικου Πανεπιστημιου να θυμησω οτ τα περισοτερα ελλ. Πανεπιστημια βρισκονται στις κατωτερες θεσεις παγκοσμιως και μονο δυο βρισκοντα μεσα στα 500 πρωτα , αλλα σε χαμηλες θεσεις και σε αυτη τη λιστα.
Νεοι πληροφορηκαριο ναι,αλλα οχι να στοιχιζονται πισω απο παλαιους που σημερα διδασκουν χαρις σε λιστες αναμονης και επετηριδες.
Αγαπητέ 12:04 ένα πτυχίο έχει αξία από το περιεχόμενο και από τις προοπτικές που σου ανοίγονται από αυτό. Συμφωνώ. Αυτό που γίνεται λοιπόν είναι ότι θεσμοθετείται ένα τέτοιο πτυχίο Πληροφορικής εντός του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Αυτό πρέπει να προηγηθεί και μετά να κρίνεις και το περιεχόμενο του και τις προοπτικές που θα σου δώσει. Άσε λοιπόν να το δούμε. μην βάζεις το κάρο μπροστά από το άλογο λοιπόν. Μέχρι τώρα υπήρχε το ιδιωτικό ECDL, ας υπάρξει λοιπόν και το πτυχίο του εκπαιδευτικού μας συστήματος και τότε θα δούμε και την αξία των καθηγητών του δημόσιου σχολίου και θα συγκρίνουμε και την αξία των πτυχίων. Μέχρι τότε μονοπώλιο. Για την αξιολόγηση και εγώ υπερ είμαι, να γίνει και μάλιστα να είναι και διαρκής. Τώρα για το Ελληνικό Πανεπιστήμιο ναι έρχεται σε χαμηλές κλίμακες στην αξιολόγηση που κάνουν διάφοροι διεθνείς οίκοι, αλλά έρχεται πάρα πολύ ψηλά με το επίπεδο των αποφοίτων που βγάζει. Αυτό το Πανεπιστήμιο που το λοιδορούμε όλοι υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι βγάζει πολύ καλούς επιστήμονες. Πρέπει κάποια στιγμή να σκεφτούμε μήπως κατηγορούμε πολύ το σπίτι μας. Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν έχει προβλήματα και μάλιστα σοβαρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήολοι κατηγορουν το εκπαιδευτικο μας συστημα και ολοι εντωμεταξυ οτι εφοδια εχουμε και οτι εχουμε πετυχει τα εχουμε παρει απο αυτο. εχει προβληματα ναι, αχρηστο και τιποτα δεν ειναι παντως
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ελληνικο πανεπιστημιο ερχεται πολυ χαμηλα στην διεθνη καταταξη διοτι υστερει πολυ στους δεικτες που εχουν να κανουν με την διοικηση του και τις υποδομες του. στους δεικτες σχετικα με τις γνωσεις και την ποιοτητα εκπαιδευσης που παρεχουν ερχονται στις πρωτες θεσεις. αυτη ειναι η αληθεια
ΑπάντησηΔιαγραφήopos ta leei o 12:28 einai. ayti einai i alhtheia.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια εγω πιανω το θεμα πανεπιστημιο οπου οποιος εχει παει ξερει τι γινεται. Ολοι ζητανε να αλλαξει [ο καθενας στη δικη του κατευθυνση και συμφερον], εκτος απο τους αργοσχολους επαγγελματιες φοιτητες.Ειναι τυχαιο για τη ποιοτητα της παιδειας οτι καθε Υπουργος Παιδειας που ερχεται φερνει ενα νομο για τη παιδεια και τιποτα δε κανει τελικα? Δινω ενα παραδειγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας θυμιζω καθηγητες που πηραν τη θεση οχι αξια αλλα λογω πατερα, πεθερου, θειου, κοματος κλπ., σπανιως πατανε στο μαθημα, και ξεκοκαλιζουν τα διαφορα κονδυλια.
Αλλοι παλι μενουν στην Αθηνα και πανε μια φορα στο τοσο κανουν μια ωρα μαθημα και εξαφανιζωνται.
Οσον αφορα υποδομη και δοιηκηση ας οψοντε οι διαφοροι πολιτικοι ρουσφετολογοι και οι τοπικες κοινωνιες που ολοι θελουν ενα πανεπιστημιο στη πολι τους ακομα και στη γειτονια τους .Να δειτε τι θα γινει οταν ερθουν οι πτυχιουχοι απο τις πρωην κομουνιστικες χωρες τυπου Ρουμανιας, Βουλγαριας κλπ (οπου τα πτυχια εκει ειναι επι πληρωμη).
Η συζήτηση ξεκίνησε από το θέμα της ανάρτησης, δηλαδή ότι θα δίνεται πτυχίο Πληροφορικής εντός σχολείου με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών Πληροφορικής (μέχρι τώρα ήταν 1 ώρα την εβδομάδα). Η άποψη μου είναι ότι αυτό είναι θετικό βήμα. Μην προσπαθούμε ακόμα και τα θετικά βήματα που γίνονται να τα πνίξουμε μέσα στα υπαρκτά προβλήματα, γιατί τότε δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Η συζήτηση για το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι πολύ μεγάλη και σίγουρα πρέπει να γίνουν αλλαγές, αλλά δεν είναι άχρηστο, δεν είναι είναι ένα μηδέν. Όλοι από αυτό το σύστημα έχουμε βγει. Χιλιάδες ςπιστήμονες Έλληνες, που έχουν βγει από αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα διαπρέπουν σε όλο το κόσμο. Η υπερβολή στην κρίση μας δεν είναι καλός οδηγός για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας παραπεμπω στη αναρτηση 'ΝΕΑ ΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΤΕΩς ΔΗΜΟΥ ΑΛΥΖΙΑς" στο σχολιο αναγνωστη απο το Δημοσθενη 4.π.χ. τα λεει ολα.Αυτες τις παρακμιακες ιδεες ζουμε σημερα σε καθε εκφραση της κοινωνιας. Ολοι θελουν αλαγες αλα να αρχισουν απο τους αλλους , μη θιγουν τα κακως ενοουμενα κεκτημενα τους. Αν δεν δουμε την αληθεια καταματα εδω που φθασαμε θα χασουμε και οσα μπορουμε να διασωσουμε τωρα. Η εποχη του ναι μεν αλα τελειωσε.Παντα ακομα και σε εποχες παρακμης υπαρχουν αυτοι που ξεχωριζουν και διακρινονται εκει που ανθει η δημιουργικοτητα και φιλοδοξια.Την εποχη της κρισις και της μιζεριας η κριτικη ειναι αιτουμενο και για αυτο μη αποδεκτη απο τους θιγομενους.
ΑπάντησηΔιαγραφή