Δήμος Τσέλιος ο «Ακαρνάν».

Ο Στρατηγός του 1821 Δήμο Τσέλιος από το Αρχοντοχώρι (Ζάβιτσα).
Γράφει ο Νίκος Θεοδ. Μήτσης.

Στην ανωνυμία απ΄ όπου και να προέρχεται (αναφέρομαι στο σχόλιο του Ανώνυμου 12-6-2012 ώρα 11:08, δείτε εδώ) και δη όταν έμμεσα σε «υβρίζουν» δεν έχει νόημα να ασχοληθείς. Όταν μάλιστα σε κοροϊδεύει - ο ανώνυμος, γιατί άραγε η ανωνυμία; - οτι δεν ειναι άνθρωπος των γραμμάτων, αλλά κατά τ΄ άλλα συντάσσει, όντως κείμενο με άρτια σύνταξη και κυρίως ορθογραφία τι να πω..... Τον αφήνουμε απλά στην κρίση των αναγνωστών.
Έχουμε όμως υποχρέωση να ενημερώνουμε το φιλοθεάμων κοινό και αυτό με το υψηλό επίπεδο και αισθητήριο που διαθέτει, μπορεί άνετα να βγάλει τα όποια συμπεράσματα του. Στην πρόκληση που μου κάνει ο ανώνυμος υβριστής, αναφέροντας για την καταγωγή του Στρατηγού του 1821 Δήμου Τσέλιου, αλλά και απαξιωτικές μπηχτές για δήθεν δικών μου ερμηνειών κ.λ.π., εσκεμμένως μπλέκει και τον συμπατριώτη μας Κώστα Μακρυγεώργο - είμαι σίγουρος ότι εμπλέκεται το ονομά του, εν αγνοία του καθόλα εντίμου και αγαπητού και πρώην συνεργάτη μου στα δημοτικά της Αλυζίας φίλου Κώστα Μακρυγιώργου. 
Αγαπητοί συμπατριώτες δεν είμαι εγώ που υποστηρίζω και υπερασπίζομαι για την Ξηρομερίτικη καταγωγή του Στρατηγού του ΄21 Δήμου Τσέλιου ότι ήλκε την καταγωγή του από την Ζάβιτσα, αλλά οι εγκυκλοπαίδειες του 20ου αιώνα που αναφέρουν λεπτομερώς την καταγωγή του και προς απόδειξη δεν έχετε παρά και σείς να ανατρέξετε και τα διαβάσετε. Και τότε θα δείτε όλη την αλήθεια. Προστρέξτε λοιπόν στις εγκυκλοπαίδειες: ΔΟΜΗ τόμος 34, σελ.28, ΥΔΡΙΑ τόμος 51 σελ.355, ΠΥΡΣΟΣ τόμος 23 σελ.423, ΠΑΠΥΡΟΣ τόμος 58, σελ.200, ΗΛΙΟΣ τόμος 12 σελ.3887 αλλά κ.λ.π. εγκυκλοπαίδειες και θα διαπιστώσετε του λόγου το αληθές.

Αναφορά της εγκυκλοπαίδειας ΔΟΜΗ στο Δήμο Τσέλιο.
Στο δια ταύτα. Πράγματι τον Φεβρουάριο του 2006 είχε γράψει ο κ. Κ. Μακρυγιώργος στην εφημερίδα ΑΛΥΖΙΑ, οτι ο Στρατηγός του 1821 Δήμος Τσέλιος δεν πολέμησε στο Μεσολόγγι και ότι δεν κατάγονταν καν από την Αιτωλοακαρνανία. 
Αμέσως απάντησα στο επόμενο φύλλο κυκλοφορίας της εν λόγω εφημερίδος και δημοσιεύτηκε η απάντηση μου στο φύλλο 24 του Ιουλίου 2006 της εφημερίδας ΑΛΥΖΙΑ και επι της απαντήσεως ουδεμία ανταπάντηση έλαβα. Η δημοσίευση της εφημερίδας με ολόκληρο το κείμενο έχει ως ακολούθως.
Δείτε εδώ.


Αγαπητοί αναγνώστες του καθ’ όλα μεστού Blog ΜΥΤΙΚΑΣ PRESS, με τα προαναφερθέντα μου, δεν προσδοκώ απ΄ τον ανώνυμο ένα τυπικό συγνώμη, αλλά η παρέμβαση μου έχει ένα και μοναδικό σκοπό. 
Να το διαβάσουν οι σημερινοί θιασώτες του διαδικτύου, καθότι τότε που γράφηκε η απαντητική επιστολή δεν υπήρχε τόσο διαδεδομένο το διαδίκτυο και το πιθανότερο οι νεολαίοι μας να μην έχουν υπόψη τη δημοσίευση του στην Εφημερίδα ΑΛΥΖΙΑ (Ιούλιος του 2006, φύλλο 24) και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
Σας ευχαριστώ.
Νίκος Θεοδ. Μήτσης
Αρχοντοχώρι (Ζάβιτσα) ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

6 σχόλια:

  1. Απάντηση με ντοκουμέντα. Εύγε Νίκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι από τη Ζάβιτσα και πάντα αισθανόμουν περήφανος για το συγχωριανό μου Στρατηγό Δήμο Τσέλιο. Γιατί είναι συγχωριανός μου με αποδείξεις και ντοκουμέντα γιατί με τέτοια γράφετε η ιστορία. Αυτά που παρουσιάζει ο συντοπίτης μου Νίκος είναι γνωστά σε όλους και είναι ακριβώς έτσι μέχρι κεραίας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η απάντηση στον ανώνυμο -Φιλόλογο ή Δικηγόρο απ΄ το Μύτικα - δίνεται καταφανέστατα μέσα απ τις εγκυκλοπαίδιες ( βλέπω παρουσιάζετε ΑΥΤΟΎΣΙΑ τη ΔΟΜΗ , σελ.28 του 34ου τόμου,στην οποία μόλις ανέτρεξα στη βιβλιοθήκη μου και το είδα και με τα μάτια )και φυσικά απ΄ τον στρατιωτικό κατάλογο που υπογράφει ο ίδιος ο Δήμος Τσέλιος. Επίσης όσοι επισκεφτούν την Δημοτική Πινακοθήκη του Δήμου Μεσολλογγίου , στον 1ο όροφο που υπάρχει έκθεση φωτογραφιών των ηρώων που συμμετείχαν στις πολιορκίες του Μεσολογγίου , υπάρχει σε περίτρανο και οφθαλμοφανές μέρος ΟΛΟΣΟΜΗ φωτογραφία του στρατηγού Δήμου Τσέλιου που γράφει από κάτω . Στρατηγός από τη Ζάβιτσα ( Αρχοντοχώρι ) Ξηρομέρου και αναφέρει και τον χρόνο του θανάτου του. ΄Οσο και κακή πρόθεση να υπάρχει απέναντι στον κ. Μήτση από ορισμένους πολιτικούς του αντιπάλους ( αν και αυτός δεν ασχολείται πλέον με τα Δημοτικά ), η Πινακοθήκη του Μεσολογγίου , οι Εγκυκλοπαίδιες και τα έγραφα των αρχειακών πηγών που παρουσιάζετε , είναι αψευδείς μάρτυρες . Εξάλλου η ιστορία δεν δύναται να παραχαραχθεί όσο και να θέλουν κάποιοι που κρύβονται πίσω απ την ανωνυμία και το πάθος να αμφισβητήσουν κάποιους που δεν μπορούν να τους φτάσουν στο ερευνητικό- ιστοριοδιφικό πεδίο μέσα απο αψεγάδιαστες αρχειακές πηγές.Και ο κ. Μήτσης δεν έχει ανάγκη της ιδικής μου υποστήριξης . ΄Εχει δώσει ανιδιοτελώς "εξετάσεις " στους Ετεροδημότες της Αθήνας και έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία των Ξηρομεριτών.Και αν δεν απατώμαι έχει γράψει και 6-7 βιβλία για την προσφορά του ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ στην επανάσταση του 1821.
    Σταύρος Μπακογιάννης ( Αστακός )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να στείλουν τα σχόλια τους επώνυμα όταν αναφέρονται σε ένα άνθρωπο που έγραψε κάτι επώνυμα. Αυτό ζητά ο συμπατριώτης μας Νίκος Μήτσης και νομίζουμε ότι έχει απόλυτο δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε αναγνώστη ας σεβαστούμε την επιθυμία του φίλου Νίκου για επώνυμες απόψεις πάνω στη δική του επώνυμη άποψη. Και κάτι για να το ελαφρύνουμε λίγο και εγώ στη Πρέβεζα γεννήθηκα, είμαι Πρεβεζάνος ή Μυτικιώτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Τσέλιος η φερεντινος ηταν απο το Ξηρόμερο Σαρακατσάνος για αυτό μη . Τσακωνεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.