Γράφει ο Βύρων Γ. Πολύδωρας.
Τα χωράφια των Ελλήνων δεν είναι φορολογητέα ύλη. Είναι συστατικό ζωής. Του Έλληνα. Και απόδειξη της ιστορικής επιβίωσής του. Είναι όρος και όριον και ορισμός. Του ελεύθερου Έλληνα. Δεν είναι μόνον απλή μνήμη και ανάμνηση. Είναι μνήμα των προγόνων του. Δεν είναι στοιχείο της λογιστικής. Είναι «στοιχειό» της ψυχής και λογισμός του νου. Του Έλληνα. Είναι η ίδια η χώρα μας στο χαϊδευτικό υποκοριστικό της: Χωράφι......
Όχι «αγροτεμάχιο», πράγμα που είναι κάτι διάφορο, που καταχρηστικά υπάρχει όχι ως χωράφι, κτήμα ή περιβόλι, αλλά ως μέτρο και μέσο εξωαγροτικής συναλλαγής. Όχι τέτοια τεχνάσματα. Και για να δουν οι αρμόδιοι το βαθμό της βαρβαρότητας της πράξεως ας πουν την αλήθεια ή ας επιγράψουν τον νόμο με το όνομά του – αν το τολμούν – ήτοι, «φορολογία χωραφιών». Θα εννοήσουν τότε την ηθική διαφορά! Στα χωράφια βρίσκει κανείς το εμπράγματο νόημα του Σαλαμίνειου παιάνα που μας παραδίδει ο Αισχύλος, ο οποίος πολέμησε εκεί και τον τραγούδησε ο ίδιος:
«παίδες Ελλήνων, ίτε, Ελευθερούτε
πατρίδα, ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας,
θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων·
νυν υπέρ πάντων αγών»!
(παίδες Ελλήνων, εμπρός να κρατήσετε ελεύθερη την πατρίδα, τα παιδιά μας, τις γυναίκες μας, τα ιερά των θεών των πατέρων μας, και τους τάφους των προγόνων μας, τώρα, για όλα αυτά ο αγώνας!)
Είναι το απόλυτο περιεχόμενο της προαιώνιας απάντησης «Μολών λαβέ»! Είναι το «γιατί» στο «ΟΧΙ» του ’40, που αναμνησθήκαμε και ετιμήσαμε σήμερα και πάντα (όσοι Έλληνες, πλην βεβαίως των αδιάφορων «κοσμοπολιτών» συγκατοίκων μας).
Δεν είναι μόνον η κυριότητα του μέρους, του απειροελάχιστου μεριδίου της χώρας. Δηλαδή του απόλυτου εμπράγματου δικαιώματος του ασκουμένου με εξουσία «κατ’ αρέσκειαν» που ανήκει πατροπαράδοτα και κληρονομικώ δικαίω και εξ αίματος σε έναν Έλληνα και όχι σε κάποιον ξένον, ίσως και ανώνυμο λόγω funds αγοραστή.
Είναι η ψυχική σύνδεση του Έλληνα με την έννοια του Συνταγματικού δικαίου «εδαφική ακεραιότητα». Μέσω του χωραφιού η έννοια αυτή δεν είναι κούφια. Γίνεται μεστή περιεχομένου. Δεν συνδέεται ο Έλληνας πολίτης με την πατρίδα του μέσω του «τραπεζικού του λογαριασμού» ή έστω του διαμερίσματος σε πολυκατοικία ή και του «estate» ή της «farm» ή της hacienda (αγγλοσαξωνικού ή αμερικανικού ή του λατινομεξικάνικου τύπου ιδιοκτησίας αντίστοιχα).
Αλλά συνδέεται με την πατρίδα του μέσω του χωραφιού του, στο χωριό του, στον τόπο των προγόνων του. Και ας είναι αυτό μη μετρημένο σε στρέμματα, αλλά απλά οριοθετημένο με τα σύνορα του όμορου, του διπλανού του, και ας είναι χωρίς συμβόλαια, αλλά αποκτημένο όχι απλά διά χρησικτησίας αλλά με έναν άλλο πιο ισχυρό τρόπο κτήσεως κυριότητας, την πατροπαράδοτη και παμπάλαια χρήση (vetustas), και ας είναι άγονο και ας είναι χέρσο και ας είναι ακαλλιέργητο και ας είναι εγκαταλελειμμένο και ας είναι λογγωμένο.
Αυτός είναι ο ιερός δεσμός. Είναι η ιερή ουσία που σαν τον ιερό άρτο«μελίζεται και διαμερίζεται, μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων».
Αυτή είναι η σχέση μας. Όσοι δουλοπάροικοι στα λατιφούντια, στα μεγάλα φεουδοτιμάρια της Ευρώπης, μας θεωρούν ομοίους τους κάνουν λάθος.
Είμαστε ανόμοιοι. Διαφέρουμε. Εκείνοι βρέθηκαν ως πράγμα (res) στο κτήμα του αφέντη. Εμείς καταφύγαμε στο χωράφι που εκχερσώσαμε στα βουνά μας με τα νύχια μας, ούτε καν με τις αξίνες, για να βρούμε εκεί καταφύγιο επιβίωσης και ελευθερίας.
Από αυτά τα χωράφια – να μην ξεχνάμε – ετράφησαν οι επαναστάτες του 1821, οι πολεμιστές των Βαλκανικών πολέμων, της Μικρασίας, του 1940 και της Εθνικής Αντίστασης!
Από καμμιά άλλη επιμελητεία δεν ανετράφησαν, δεν έφαγαν ψωμί. Τα χωράφια της υπαίθρου χώρας «έζησαν» και τους καταφυγόντες εκεί στην «Κατοχή» Αθηναίους και μέτοικους στις πόλεις. Τους περίμεναν όχι με την αφθονία των αγαθών αλλά με τα ελάχιστα (των θαυματουργών «πέντε άρτων», με την πολλαπλασιαστική τους δύναμη διατροφής). Και τους περιμένουν πάντα για να τους ζήσουν ξανά σε ώρα ανάγκης. Ο τόπος της ψυχολογικής ασφάλειάς τους. Το δυνητικό τους καταφύγιο.
Αυτά τα χωράφια επιχειρούν τώρα να τα δημεύσουν μέσω της φορολογίας, μολονότι κάτι τέτοιο είναι προδήλως αντισυνταγματικό. Το άρθρο 17 του Συντάγματος λέει: «Η ιδιοκτησία τελεί υπό την προστασία του Κράτους και κανένας δεν την στερείται παρά μόνο για δημόσια ωφέλεια ύστερα από αποζημίωση…».
Δεν λέει ύστερα από δήμευση μέσω φορολογίας! Πώς το κρίνει κανείς αυτό, δεδομένου ότι το Κράτος ούτε έσοδα δεν θα μπορέσει να εισπράξει από τη φορολογία αυτή;
Σημειώνεται εν παρόδω ότι πουθενά στην Ευρώπη ή στον ελεύθερο δημοκρατικό κόσμο δεν φορολογείται γη ή άλλη ακίνητη περιουσία που δεν αποφέρει εισόδημα. Το εισόδημα πάντα φορολογείται. Τότε γιατί το κάνουν; Απλά, για να αποκόψουν τους Έλληνες από τις ρίζες τους.
Ώστε ο άνεμος του πειράματος της παγκοσμιοποίησης να τους πάρει και να τους σηκώσει και να τους διώξει μακρυά. Και να μείνει έτσι μια χώρα ακατοίκητη. Ή κατοικούμενη από ξένους και μετανάστες αλλόφυλους – απολογούμαι γιατί είμαι τόσο «βλάσφημος» και μιλώ τη γλώσσα του μη πολιτικώς ορθού – ή από κοσμοπολίτες, νεοείσακτους καταληψίες μέσω funds!
Έχει λεχθεί μέσα στη θύελλα μια φράση. Πολύ αληθινή. Σαν αίμα. «Εμείς το μόνο που διαθέτουμε είναι οι καλύβες μας και τα πεζούλια μας. Αυτά, αντίθετα από το κεφάλαιο που τρέχει όπου βρει κέρδη, δεν μπορούν να κινηθούν και παραμένουν μέσα στη χώρα που κατοικούμε».
Ας εννοήσουν οι κυβερνώντες – εάν μπορούν – το νόημα και τις αλήθειες των παραπάνω σκέψεων. Η διαδικασία φορολόγησης των χωραφιών μας και της κατ’ ακολουθίαν τελικής πτωχοποίησης, ακόμη και της μετάλλαξής μας σε ακτήμονες και σε ανέστιους-αστέγους, θα μπορούσε να περάσει όπως έχει προ αιώνων (όχι σήμερα) περάσει στους «πολίτες» της Ευρώπης ή όπως είχε περάσει στους «πολίτες» του υπαρκτού σοσιαλισμού, αν δεν είχαμε μάθει εμείς να ζούμε με όσια και ιερά.
Αν δεν είχαμε το δικό μας εικονοστάσι (αξιών και συμβόλων) εκεί, στο χωράφι του χωριού μας, συνυπάρχον με την ίδια την ύπαρξή μας ως λαού. Λαός σημαίνει, ας λεχθεί στο σημείο αυτό, βραχάνθρωπος, δηλαδή αυτοφυής, αυτόχθων πολίτης.
Τώρα, και πάντοτε όσο υπάρχουν ακόμη Έλληνες, η φορολόγηση-δήμευση των χωραφιών μας δεν περνάει. Ας το καταλάβουν καλά! Όσο γίνεται πιο γρήγορα, τόσο πιο καλά. Για την κοινωνική ειρήνη και συνοχή!
ΒΓΠ
28.Χ.13
Αγαπητέ κ.Πολώδωρα ξέρετε τι μας έφερε ως εδώ; η νοοτροπία "γίνομαι για μία ημέρα Πρόεδρος της Βουλής και διορίζω την κόρη μου"
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ αργά για κλαματα...
Μυτικιοτεύς
ΤΟ ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή΄'Τα καλά συναισθήματα κάνουν πάντα τις καλύτερες μπίζνες"
Ενα θαυμάσιο κείμενο πλούσιο σε μεγάλες αλήθειες
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι γνωστοί μηδενιστεί θα γράψουν οτι έγραψαν οι δυο παραπάνω αναγνωστες
καλα και το οτι διορισε την κορη του οταν εγινε προεδρος της βουλης για μια ημερα μεγαλη αληθεια ειβαι. Το ενα δεν αποκλειει το αλλο μην τρελαθουμε.
Διαγραφήυυυυυυυυυυυυυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΟΒΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΘ ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα μηδενιστής (αν και πιστεύω οτι αγνοείς τον ορισμό του) παρά υποκριτής
ΑπάντησηΔιαγραφήΜυτικιοτεύς.
Προς 10.12
ΔιαγραφήΕιναι αγένεια μαζί με προπετεια να χαρακτηριζεις κάποιον αγραμματο χωρίς να τον γνωρίζεις
Οι χαρακτηρισμοί επιστρέφονται σε σας και στον υπεύθυνο του μπλογκ
;;;;;;;;;;!!!!!!!
ΔιαγραφήΔεν αντιλαμβάνομαι την έκπληξη του παροχου
ΔιαγραφήΧαρακτηρίζει κάποιος με εμπάθεια και με μόνο γνώμονα το ένστικτο του ενα σχόλιο και αυτό εσάς σας φαίνεται φυσιολογικό
Τι να πω;
Αγαπητε logger δε περμεναμε να μας σερβιρεις τις αρλουμπες του Πολυδωρα εκπροσωπου της κοματικης και παλαιοκομιτικης φαυλοκρατιας που αφου κατεστρεψαν τη χωρα τωρα κανουν και τους επαναστατες π.χ. παγκαλος (ολα τα κοματα εχουν τετοιους). Υπθυμιζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος μας παραμυθιαζε με "τον στρατηγο ανεμο " τοτε με τις φωτιες.
Αυτος επανεφερε την αγροφυλακη και προσθεσε αργομισθους (να πινουν καφεδες στο τεως δημαρχειο Καντηλας)στο δημοσιο .
Αυτος πηρε τις κορες του στο γραφειο του και μια τη διορισε στη βουλη.
Ειμαστε ολοι αντιθετα στο φορο στα χωραφια, αλλα δε θελουμε τετοιους να μα λυσουν τα προβληματα μας.
ενας εκ των γελοιοδεστερων ελληνων πολιτικων
ΑπάντησηΔιαγραφήτην πσραπανω φραση την εγραψα εγω, την ανακαλλω σημερα γιατι πιστευω οτι δεν εχω το δικαιωμα να μιλω ετσι για κανεναν και μαλιστα ανωνυμα
ΔιαγραφήΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΙ ΕΠΡΑΞΕ Ο ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΠΟΥΠΟΥΛΙΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΟΜΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. . ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΧΑΧΑΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θες όμως ,επειδή είμαι άνθρωπος καλών προθέσεων συζητάμε για τον μηδενισμό ο οποίος όπως κάνατε και ΣΕΙΣ στο σχόλιο σας απαξιώνει εκ των προτέρων και κανει αναποτελεσματική κάθε πολιτική ακόμα και τη δική σου(είδες λοιπόν εν τοις πραγμασι πως δεν σε απαξιώνω)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα τα ωα λεβεντες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσεις ουτε που πεφτουν τα χωραφια των παπουδων σας δε ξερετε!
Το μονο χωραφι που γνωρισατε ειναι η καφετερια του Σουλα του Σακουφακη και του Νακου.
Παρτε το Πολυδωρα και τους αλλους επαναστατες και πηγαινετε να δουλεψτε στα χωραφια και οχι να στελνετε αλβανους και πακιστανους.
Κοφτε τη κλαψουρα και πιαστε το τσαπι!
Ο Μαο το εκανε πριν απο πολλα χρονια στη Κινα.
Blut und Boden
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βύρων Πολύδωρας έβγαλε, ωρέ, την πάλα του από το θηκάρι της! Αλλά, επειδή είναι ακίνδυνος για τους άλλους και ξέρω πόσο τον νοιάζεστε (όπως και εγώ άλλωστε), σπεύδω να σας καθησυχάσω: ευτυχώς δεν κόπηκε, δεν έβγαλε το μάτι του, αυτοτραυματίσθηκε. Απλώς μας διασκέδασε και, ακουσίως, μας προσέφερε ένα χρήσιμο μάθημα για την κατανόηση του πολιτικού φαινομένου, που τελευταία μας έκανε, για μια ακόμη φορά, «να πέσουμε από τα σύννεφα», κατά το λεγόμενο.
Ο Βύρων δημοσίευσε άρθρο υπό τον τίτλο «Δημεύουν τα χωράφια μας», με το οποίο υποστηρίζει ότι η φορολόγηση των αγροτεμαχίων γίνεται με σκοπιμότητα «την αποκοπή του Ελληνα από τις ρίζες του και την κατοίκηση της χώρας αυτής από ξένους και αλλόφυλους». Για να μην σας κουράζω, στο πόνημά του ο Βύρων αναδεικνύει τη διαχρονικά στενή σχέση του Ελληνα με «το χωράφι του» ως το κατ’ εξοχήν στοιχείο της ελληνικής ταυτότητας και της συνέχειάς της.
Εντούτοις, δεν αντιλαμβάνεται την ειρωνεία εις βάρος του. Διότι, παρότι βασίζει την (περήφανη) άποψή του ότι ο Ελληνας διαφέρει από τον Δυτικοευρωπαίο στη θεωρία του για την ειδική σχέση του Ελληνα με τη γη του, η θεωρία την οποία χρησιμοποιεί ως αποδεικτικό εργαλείο είναι (sorry, dear...) Δυτικοευρωπαϊκή! Είναι το «Blut und Boden» των γερμανικού ρομαντικού εθνικισμού του ύστερου 19ου αιώνα. Είναι η θεωρία που εξαίρει την καθαρότητα του αίματος και τη σχέση του ανθρώπου με τη γη που καλλιεργεί και είναι αυτή η οποία μετασχηματίζει μια αντίληψη του εθνικισμού στον φυλετισμό. Πρόκειται για μία θεωρία με βαθιές ρίζες στη Γερμανία, εξαιτίας των οποίων ο δήθεν επιστημονικός φυλετισμός του Χίτλερ έγινε αποδεκτός από τόσο πολλούς Γερμανούς την περίοδο του Μεσοπολέμου.
Βέβαια, ο Βύρων δεν αναφέρεται στο αίμα (να μην τον αδικήσουμε). Δημιουργεί τη δική του σχολή του ρομαντικού εθνικισμού, την οποία θα τολμούσα να ονομάσω -για προφανείς λόγους- «γραφικός ρομαντικός εθνικισμός». Λαμβανομένου υπ’ όψιν, όμως, ότι ο Βύρων (που είχε και έχει τους αφοσιωμένους ψηφοφόρους του) αυτές τις απόψεις τις είχε πάντα, όπως τις έχουν και πολλοί άλλοι στην παραδοσιακή λαϊκή Δεξιά, ας μην παριστάνουμε τις κεραυνόπληκτες γεροντοκόρες όταν ανακαλύπτουμε ότι κάπου μισό εκατομμύριο Ελληνες ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή. Οχι, δεν είναι ενσυνειδήτως φασίστες όλοι αυτοί. Πολλοί από αυτούς, όμως, θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε τέτοιους, επειδή ορισμένα από τα συστατικά ιδεολογικά στοιχεία του φασισμού, ωμά και ανεπεξέργαστα, τα έχουν ενστερνισθεί μέσω άλλων οδών...
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Κ.Πολύδωρα ανήκετε σε μια Ελλάδα που -ευτυχώς- με αργά αλλά σταθερά βήματα φεύγει απο το προσκήνιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο καλό, δεν θα μας λείψετε.