Πηγή: http://www.ypodomes.com
Στο σημείο μηδέν έφτασε για ακόμα μία φορά το έργο της τετραπλής εργολαβίας για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της Αμβρακίας Οδού (Άκτιο - Αμβρακία).
Ο δρόμος μήκους 48 χλμ που ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2010 με στόχο να λειτουργήσει το 2013 βρίσκεται και πάλι με τα εργοτάξια κλειδωμένα. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com τα μηχανήματα έργου είναι κλειδωμένα ενώ την Παρασκευή που μας πέρασε έγιναν αρκετές απολύσεις εργατών (περίπου 15).
Όπως εκτιμούν πηγές από το Υπουργείο Υποδομών ο εργολάβος των 4 έργων (όμιλος ΑΕΓΕΚ και σε 2 εργολαβίες η ΤΟΜΗ, εταιρεία του ΑΚΤΩΡ) ουσιαστικά επιδιώκει το έργο των 48 χλμ να αντιμετωπιστεί ενιαία ούτως ώστε τα προβλήματα να λύνονται συνολικά και όχι κατά περίπτωση.
Αυτή την εποχή τα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις είναι και πάλι εδώ ενώ οδεύουμε στα μέσα του 2015. Οι περσινές εξαγγελίες περί λειτουργίας του έργου τμηματικά από το καλοκαίρι δεν ισχύουν και πλέον αυτό που μπορεί να ισχύσει είναι μέχρι το τέλος του 2015 να δοθεί η 4η εργολαβία που είναι η παράκαμψη Αμφιλοχίας.
Σε αυτό το τμήμα απομένουν 2-3 μικρά τμήματα για να ολοκληρωθεί το έργο.
Επίσης προσπάθεια γίνεται για να δοθούν λίγα χιλιόμετρα από το Άκτιο μέχρι το Δρυμό.
Το βέβαιο είναι πως οι παρούσες εργολαβίες πρέπει να θεωρούνται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τελειωμένη υπόθεση και τη λύση θα καλεστεί να δώσει η εργολαβία σκούπα που θα περιλαμβάνει ότι απομείνει από αυτά τα έργα.
ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ.
Η όλη διαδικασία είναι ακόμα στην αρχή της καθώς προς το παρόν η Διευθύνουσα Υπηρεσία που ασχολείται με την Αμβρακία Οδό, έχει προτείνει την δημοπράτηση της εργολαβίας-σκούπας.
Αυτή για να γίνει πραγματικότητα πρέπει να εγκριθεί από την ηγεσία του Υποδομών και κατόπιν να αρχίζουν να ετοιμάζονται τα τεύχη δημοπράτησης για να έχουμε το έργο ολοκλήρωσης πιθανότατα κάποια στιγμή μέσα στο 2016.
Η αποπεράτωση και πλήρης λειτουργία του δρόμου ουσιαστικά παραπέμπεται τουλάχιστον για το 2018 με την υποσημείωση ότι οι διαδικασίες θα προχωρήσουν γρήγορα.
ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΟΔΟΣ.
Μέσα στο 2016 περιμένουμε να λειτουργήσει όλο το νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού (με την εξαίρεση του πρώτου τμήματος που περιλαμβάνει και τη σήραγγγα Κλόκοβας) μέχρι το Κομπότι.
Μαζί με τη λειτουργία της παράκαμψης Αμφιλοχίας θα υπάρξει μία πρώτη αποσυμπίεση του κυκλοφοριακού φόρτου που σήμερα δημιουργείται όχι μόνο σε κάθε έξοδο αλλά σχεδόν σε καθημερινή βάση.
Το φετινό καλοκαίρι αναμένεται να είναι «εφιαλτικό» για όσους μετακινούνται προς τις δυτικές ακτές της Αιτωλοακαρνανίας, της Πρέβεζας, της Θεσπρωτίας και προς τα Ιόνια Νησιά καθώς θα αντιμετωπίζουν ένα ατελείωτο εργοτάξιο δεκάδων χιλιομέτρων που θα μειώνει τις ταχύτητες και θα αυξάνει τις χρονοαποστάσεις.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.