Έργο οδοποιίας 7 χιλιομέτρων για την Ιερά Μονή Λιγοβιτσίου, προϋπολογισμού 2.000.000 €. Ακούστε τι είπε ο Δήμαρχος.
6 σχόλια:
Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.
Για να εχουμε ενα μετρο συγκρισης , ο δρομος ΜΠΑΜΠΙΝΗ - ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ -ΜΥΤΙΚΑΣ , ενας κομβικος δρομος που μπορει να βγαλει την Αλυζια απο την απομονωση , επισκευαζεται ατελως ( χωρις καν διαγραμμισεις σε ολο το μηκος του , με απλη ασφαλτοστρωση μικρων τμηματων του ), με εναν τελικο προυπολογισμο 1.000.000 Ε περιπου (αρχικος πρυπολογισμος μελετης 3.000.000 ). Για το Λυγοβιτσι , εναν δευτερευοντα δρομο ηδη ασφαλτοστρωμενο και βατο , απο τις ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ παρακαλω που ειναι ελαχιστες ,θα διατεθουν μαζι με ενα αλλο μοναστηρι 2.000.000 Ε . Τα συμπερασματα δικα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σύγκριση δεν γίνεται έτσι σωστά όταν είναι μεμονωμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΩΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΙΕΡΕΣ ΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ Π.Ε ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ», προϋπολογισμού 8.200.000 € για ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού, το οποίο δόθηκε για 1 χρόνο, πρέπει να συγκριθεί με το συνολικό ποσό για έργα βελτίωσης οδών στην Π.Ε. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, το οποίο είναι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και δίνεται κάθε χρόνο.
Αυτή είναι η σωστή σύγκριση.
Συμφωνώ ότι το έργο συνέχισης του δρόμου που έφτασε από την Ιόνια μέχρι την Μπαμπίνη είναι ότι πιο σημαντικό για τον Δήμο Ξηρομέρου και πρέπει να γίνει άμεσα.
Η οδική σύνδεση της Αλυζίας με την Ιόνια Οδό, με σωστές προδιαγραφές σαν αυτές του κομματιού Κουβαράς- Μπαμπίνη, είναι ένα έργο πνοής, που θα βγάλει επιτέλους τον Μύτικα και την Αλυζία από την απομόνωση και θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για την ανάπτυξη μίας περιοχής, πολύ προνομιούχας και με εξαιρετικές προοπτικές, που σήμερα δυστυχώς είναι απομονωμένη και καθόλου δεν έχει ωφεληθεί από την παράδοση της Ιόνιας Οδού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συγκεκριμένο οδικό έργο μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η νέα δημοτική αρχή πρέπει να έχει σε απόλυτη και στην υψηλότερη προτεραιότητα και διεκδικεί να προχωρήσουν. Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν τον Δήμο Ξηρομέρου από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας.
Επίσης πρέπει να διεκδικεί με επίταση την βελτίωση του εσωτερικού δικτύου του Δήμου Ξηρομέρου που σε κάποια κομμάτια του είναι επί πολλά χρόνια άθλιο και κανείς μέχρι τώρα δεν έκανε τίποτα.
Βασιλόπουλο - Καραϊσκάκη - Αστακός, Σουπί - Πηγάδια - Παλαιομάνινα, Χρυσοβίτσα - Πηγάδια - Παλαιομάνινα, Φυτείες - Παπαδάτου - Κατούνα, Μαχαιρά - Σκουρτού - Λιγοβίτσι - έξω από Γουριώτισσα, είναι μερικά οδικά κομμάτια που πρέπει να υπάρξει παρέμβαση της Περιφέρειας και ελπίζουμε να γίνει σύντομα.
Ολοι μας νομίζω αναγνωρίζουμε ότι τα χρήματα που διαθέτει η Πολιτεία μας
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τεχνικά έργα υποδομής, δρόμους, λιμάνια κλπ
δέν είναι τα χρήματα απεριόριστα κσι ούτε αντικειμενικά μπορεί να φτιαχθούν όλα τα τεχνικά έργα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Επομένως εκεί που πρέπει να δίδεται ιδιαίτερη και επιμελημένη έμφαση
εϊναι στην σωστή ιεράρχηση προτερσιότητα των τεχνικών έργων
Και αυτό μπορεί να επιτυνχάνεται καλλίτερα-η ιεράρχηση των έργων
αφού πρροηγείται δημοκρατικός και καλόπιστος κοινωνικός διάλογος.
Ενα θέμα που θα πρεπει να δούν οι τοπικοί παράγοντες της περιοχής μας
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορεί να είναι η ονοματοδοσία-τοπονύμια στις διασταυρώσεις των δρόμων.
Να λέμε για παράδειφμα, διασταύρωση δρόμου τάδε όνομα-τοπονύμιο ,
διασταύρωση τάδε όνομα-τοπονύμιο. κλπ τοπονύμια σε διασταυρώσεις δρόμων.
ή , τοπωνύμια
ΑπάντησηΔιαγραφή