Η συγκεκριμένη εργολαβία αποτελεί κομμάτι του οδικού έργου με επίσημη ονομασία «Βελτίωση οδού Κουβαράς - Φυτείες - Αστακός και Φυτείες - Κατούνα - Μύτικας (Α’ φάση)».
Σίγουρα όλοι θα θέλαμε να δούμε τα επόμενα χρόνια να ολοκληρωθούν ως σύνολο έργου και τα υπόλοιπα 70+ χιλιόμετρα του μεγαλεπίβολου έργου «Βελτίωση οδού Κουβαράς - Φυτείες - Αστακός και Φυτείες - Κατούνα - Μύτικας», με κατ' εκτίμηση προϋπολογισμό κόστους κατασκευής τα 150.000.000 €, αλλά αυτό για κάποιον που έχει γνώση της οικονομικής κατάστασης, είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να πραγματοποιηθεί.
Το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για οδικά έργα δεν είναι ανεξάντλητο, αντίθετα υπάρχει ένα ορισμένο ποσό (όριο) και φυσικά υπάρχουν και άλλες περιοχές της Περιφέρειας που έχουν ανάγκη από οδικά έργα, δεν είμαστε μόνο εμείς που έχουμε ανάγκη.
Η μόνη ρεαλιστική λύση λοιπόν στην περίπτωση μας, είναι η σταδιακή μελέτη και κατασκευή τμημάτων του συγκεκριμένου οδικού έργου και εδώ είναι που πρέπει σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ να πρυτανεύσει η ιεράρχηση προτεραιοτήτων, ο ρεαλισμός και η σωστή ζύγιση των δεδομένων ώστε με τα διαθέσιμα χρήματα να κατασκευάσουμε με χρονική σειρά εκείνα τα κομμάτια του έργου που είναι τα πιο σημαντικά και απαραίτητα. Αυτά πρέπει να είναι ο μπούσουλας μας και αν αυτό γίνει, όλοι θα συμφωνήσουμε ότι επιτακτική ανάγκη και προτεραιότητα είναι η οδική σύνδεση της ενδοχώρας της Αιτ/νίας και ιδιαίτερα του αστικού κέντρου του Αγρινίου, αλλά και του ορεινού κεντρικού Ξηρομέρου με τις ακτές τις Αιτ/νίας.
Τώρα που η Ιόνια Οδός είναι πραγματικότητα, εν μέρει αυτό θα επιτευχθεί στο μέλλον, στο Νότιο κομμάτι με την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων σύνδεσης της Ιόνιας Οδού μέσω Σταμνάς και σήραγγας Προφήτη Ηλία - Άγιος Δημήτριος - Πλατυγιάλι - Αστακός και στο Βόρειο κομμάτι με την Αμβρακία Οδό, που επιτέλους φαίνεται να ξεκολλά (πολύ σημαντικό έργο).
Μιλάμε για κοντά 22 χιλιόμετρα που αν ολοκληρωθούν μαζί με τα 9,2 χιλιόμετρα του Κουβαράς - Μπαμπίνη, θα συνδέσουν αφ' ενός το αστικό κέντρο του Αγρινίου με την Δ.Ε. Αλυζίας, που ήδη υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα από το Αγρίνιο, αλλά δεινοπαθούν οι άνθρωποι για να έρθουν και αφ' ετέρου τα χωριά του κεντρικού Ξηρομέρου με την Δ.Ε. Αλυζίας, που επίσης ήδη υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα και αυτοί επίσης δεινοπαθούν.
Επίσης κάθε επισκέπτης μέσω της Ιονίας και του συγκεκριμένου οδικού άξονα, θα μπορεί πολύ εύκολα να έχει πρόσβαση στη συγκεκριμένη περιοχή.
Τι κομμάτια παραδίδονται; Αυτός ο δρόμος μιλάμε για πολύ αργούς ρυθμούς, ενώ δουλεύουν κάθε μερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε αναγνώστη ότι το έργο προχώρησε πολύ εργά το είπαμε. Αλλά η Περιφέρεια επέλεξε και καλώς να δώσει παρατάσεις παρά να πάει σε έκπτωση αναδόχου γιατί τότε θα πηγαίναμε πολύ πίσω χρονικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι παραδόθηκαν κομμάτια τελευταία είναι γεγονός. Από εκεί περνάμε. Υπάρχουν και άλλα προς παράδοση. Άρα το ερώτημα σου τι κομμάτια παραδίδονται δεν το κατανοούμε. Αυτά που παραδόθηκαν αυτό το μήνα και πλέον δεν μπαίνουμε χωματόδρομο. Από εκεί περνάμε κάθε βδομάδα.
ΦΙΛΙΚΑ
Έχετε εικόνα για το πότε θα παραδοθεί το κομμάτι που παρακάμπτει τις Φυτείες, γιατί φαίνεται ασφαλτοστρωμένο στην αρχή και στο τέλος του...και θα κάνει πολύ πιο εύκολη-ήπια την διαδρομή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε μέρα Αγρίνιο-Μύτικας και πάλι πίσω είναι πολύ δύσκολο!
Β.Α.Π Εκπαιδευτικός
Γι αυτό το κομμάτι μιλάμε που έχει μείνει γιατί μετά τις Φυτείες 2,5 χιλιόμετρα δόθηκαν. Βλέπουμε τα ασφαλτικά να έχουν πέσει και πιστεύουμε ότι δεν θα αργήσει. Εκτιμούμε ότι είναι εφικτό πριν τα Χριστούγεννα.
ΔιαγραφήΦΙΛΙΚΑ
Ευχαριστώ πολύ, μακάρι να έρθει κ νωρίτερα η παράδοση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒ.Α.Π