Παραίτηση Κώστα Γαλάνη από Πρόεδρος του ΝΑΟΑΣ και κάθοδος στις δημοτικές εκλογές στο πλευρό του γιατρού Γιάννη Τριανταφυλλάκη.


Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες!
Σας εύχομαι εκ βάθους Χριστός Ανέστη. Παράλληλα με το εορταστικό κλίμα των ημερών, υπάρχουν και τα τεκταινόμενα της προεκλογικής περιόδου.
Καταρχήν σας ανακοινώνω την παραίτηση μου από το Ναυτικό Αθλητικό Όμιλο Αστακού (ΝΑΟΑΣ). Η απόφαση μου αυτή είναι οριστική και αμετάκλητη και φυσικά έχει σχέση με τις φήμες που κυκλοφορούν, ότι δήθεν χρησιμοποιώ την ιδιότητα μου ως Προέδρου του Ομίλου για την προβολή μου και ψηφοθηρικούς λόγους, παραβιάζοντας το άρθρο 117 του καταστατικού του Ομίλου.
Επί σειρά ετών πρόσφερα τις υπηρεσίες μου, μαζί με τους συνεργάτες μου, ευσυνείδητα, με πολύ κόπο και προσπάθεια, με μοναδικό κίνητρο την άθληση των νέων και την προβολή του τόπου μας.
Ολοκληρώνοντας λοιπόν τον κύκλο μου στον ΝΑΟΑΣ, θεωρώ επιβεβλημένο να ευχαριστήσω τους αγαπητούς συνεργάτες - μέλη του Δ.Σ.
Πολλές ευχαριστίες, για την οικονομική στήριξη, στον ΝΗΡΕΑ Α.Ε. και την ΑΚΑΠΟΡΤ Α.Ε. και ειδικότερα στους κ.κ. Γ. Κυριακίδη και Γ. Κολώνια, Δ/ντες αντίστοιχα των εν λόγω εταιρειών.
Σχετικά με την συμμετοχή μου στις εκλογές, θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι βεβαίως και θα συμμετάσχω.
Μετά την προσπάθεια υποβάθμισης μου και την απομάκρυνση αρκετών συνεργατών μου με "περίεργο" τρόπο, και επειδή πάντα παραμένω ενεργός πολίτης, αποφάσισα να αποδεχτώ την τιμητική πρόσκληση με τον κ. Γιάννη Τριανταφυλλάκη, μετέχοντας στο γενικό ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του.
Ο κ. Τριανταφυλλάκης και οι συνεργάτες του με κάλεσαν με σεβασμό στο πρόσωπο μου, την προσφορά μου, την ανιδιοτέλεια και το όραμα μου για τον τόπο μας, τον οποίο επιθυμώ να συνεχίσω να υπηρετώ.
Θερμές ευχαριστίες στον κ. Τριανταφυλλάκη και τους συνεργάτες του και με τη συμπαράσταση των φίλων μου και όσων εκτιμούν το πρόσωπο μου, θα δώσω τον έντιμο αγώνα μου. Υπόσχομαι δε ότι, ανεξαρτήτου αποτελέσματος, θα είμαι πάντα στην διάθεση των συμπολιτών μας.

Με εκτίμηση

Κώστας Γαλάνης

1 σχόλιο:

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.