Η προμήθεια γραφικής ύλης και η άγνωστη λέξη έκπτωση για κάποιους.


Στην ιστοσελίδα του Δήμου Ξηρομέρου, αναρτήθηκε πρόσφατα πρόσκληση - γνωστοποίηση για εκδήλωση ενδιαφέροντος για προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείων τριών ομάδων προϊόντων, της Ομάδας Α, της Ομάδας Β και της ομάδας Γ, συνολικού προϋπολογισμού 14.220 €. (δείτε εδώ).
Η συγκεκριμένη πρόσκληση - γνωστοποίηση έγινε προκειμένου, όποιος θέλει, να καταθέσει την προσφορά του και η απ' ευθείας ανάθεση που θα ακολουθήσει, να γίνει με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, αποκλειστικά βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή), δηλαδή επί της ουσίας μιλάμε για διαγωνιστική διαδικασία.
Υπήρξαν 3 προσφορές και ο 1ος μειοδότης κέρδισε την απ' ευθείας ανάθεση για τα προϊόντα της Ομάδας Β και Γ (για την ομάδα Α δεν υπήρξαν προσφορές) με τελική τιμή 8.972 €. Κατόπιν λίγων ημερών, ο 1ος μειοδότης ανακάλεσε την προσφορά του και ως ήταν φυσικό, η απ' ευθείας ανάθεση πήγε στον 2ο μειοδότη με 9.619,86 €. Για να αποκρύψουν κάποιοι ότι υπήρξε ανάκληση προσφοράς του 1ου μειοδότη και επιλογή ως είναι φυσιολογικό του 2ου μειοδότη, φρόντισαν πολύ πονηρά να κόψουν από το επίσημο έγγραφο που παρουσίασαν το κομμάτι αυτό και έτσι να μπορέσουν ψευδώς να προπαγανδίσουν ότι υπήρξε νέα ανάθεση με μεγαλύτερη τιμή.
Για τα προϊόντα της Ομάδας Α που δεν υπήρξε προσφορά, ζητήθηκαν εκ νέου προσφορές, συμμετείχαν πάλι τρεις προμηθευτές και ανατέθηκε απ' ευθείας με 1.789,07 €, στον 1ο μειοδότη. Φυσικά κάποιοι που το παρουσίασαν σαν νέα καινούργια ανάθεση, φρόντισαν να κόψουν πάλι πολύ πονηρά από το επίσημο έγγραφο που παρουσίασαν, το κομμάτι που έδειχνε ότι υπήρχαν 3 συμμετέχοντες και προέκυψε και πάλι έκπτωση. Κανονική μονταζιέρα.

Το αποτέλεσμα για αυτή την προμήθεια λοιπόν, με επίσημα έγγραφα ήταν:
Προϋπολογισμός: 14.220 €.
Τελική τιμή: 11.408,93 €.
Έκπτωση:  19,7%.
Όφελος για το ταμείο του Δήμου: 2.811,07 €.
Δείτε εδώ και εδώ τα επίσημα έγγραφα ολόκληρα και όχι εσκεμμένως κομμένα, για όλα τα παραπάνω που αναφέραμε.

Σε αυτούς που μας είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια σε μηδενικές εκπτώσεις στις δεκάδες αναθέσεις που έκαναν, οι κύριοι έκπτωση 0%, που έχουν το θράσος να κουνήσουν και το δάχτυλο, χωρίς προσφορές, με το προϋπολογισθέν ποσό ως δια μαγείας να συμπίπτει με το ανατεθέν ποσό, τρία πολύ συγκεκριμένα πράγματα και όχι ανούσιες θεωρίες.
1. Σε επόμενη μας ανάρτηση θα βγάλουμε πόσο προμηθεύονταν αυτοί με σφραγίδα και υπογραφή τους την γραφική ύλη, με συγκεκριμένες τιμές μονάδων (π.χ. πόσο έπαιρναν το πακέτο Α4;), για να δούμε τελικά, αν όλες οι απ' ευθείας αναθέσεις είναι ίδιες όπως προσπαθούν κάποιοι να σας πείσουν.
2. Να κοιτάξουν εδώ για να μάθουν το νόημα της άγνωστης γι αυτούς λέξης έκπτωση, γιατί απέδειξαν με την πρακτική τους ότι το αγνοούν.
3. Οι πολίτες δεν είναι χάπατα όπως κάποιοι αφελώς νομίζουν.

11 σχόλια:

  1. την μια αναθεση με εκπτωση 19.4% την παρουσιαζουν ως τρεις ξεχωριστες
    με το δικο τους το μυαλο τους για γραφικη υλη δοθηκαν 20 χιλιαρικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βοηθηστε με να καταλαβω τις διαδικασιες εργων εργασιων και προμηθειων τις κανουν οι αρμοδιες υπηρεσιες του δημου με τους πρ/νους και διευθυντες τους ή ο δημαρχος και οι αντιδημαρχοι;
    Ηλιας Κοτροτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Κοτρότσο αν ρωτάτε εμάς, αυτό που εμείς ξέρουμε είναι ότι όταν δημιουργείται μία ανάγκη για προμήθεια, έργο ή υπηρεσία στον Δήμο, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος εκιννεί την διαδικασία. Οι υπηρεσίες, αφού υπάρχει η ανάλογη δέσμευση πίστωσης στον Προύπολογισμό στον ανάλογο κωδικό, κάνουν το πρωτογενές αίτημα και γνωστοποιούν σε ΚΗΜΔΗΣ και ιστοσελίδα του Δήμου και επιπρόσθετα καλό θα είναι να γίνουν ενέργειες για όσο μεγαλύτερη συμμετοχή και προσφορές. Οταν ολοκληρωθεί η διαδικασία από τις υπηρεσίες, έρθουν οι προσφορές και ανοιχτούν, ο Δήμαρχος, ως αρμόδιος από τον νόμο, έρχεται και υπογράφει την καλύτερη προσφορά σε οποιονδήποτε ο οποίος έχει τις νόμιμες προϋποθέσεις και μειοδότησε. Αυτό είναι το κανονικό και το σωστό να γίνεται και αν γίνεται το πρακτικό αποτέλεσμα θα είναι η εμφάνιση εκπτώσεων μετρήσιμου μεγέθους προς όφελος του ταμείου και των δημοτών.
    Αυτή είναι η κανονική διαδικασία νομίζουμε.
    Τώρα αν ακολουθείτε τώρα ή ακολουθούταν καλύτερα στο παρελθόν οι σκεπτόμενοι δημότες ας δουν τα επίσημα έγγραφα και να κρίνουν.
    Χωρίς να γνωριζόμαστε σας κατατάσσω στους αρκετά σκεπτόμενους δημότες.

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετσι νομιζω κ γω μετα απο 30 χρονια υπαλληλος και σε θεσεις ευθυνης τεχνικων υπηρεσιων την ευθυνη του συννομου και της διεκπεραιωσης της διαδικασιας την εχει η υπηρεσια .Συνεπως και καθε επιτυχης ή μή , συννομη ή μη, διεκπεραιωση μιας διαδικασιας χρεωνεται αποκλειστικα στην υπηρεσια.
    Ευχαριστω
    Ηλ.Κοτροτσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνούμε απόλυτα αν μιλάμε για ένα Δήμο που λειτουργεί κανονικά, με τις υπηρεσίες στα των υπηρεσιών και τους αιρετούς στα των αιρετών.

    ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΥΣΙΩΔΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ιδιοι δεν ηταν και με γαλουνη?τι αλλαξε..........

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
      Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

      Διαγραφή
  6. Παρακολούθησα με ενδιαφέρον κ Σουλα και κ Κοτρότσο τη συζήτηση σας Θα ήθελα να απευθύνω και εγώ από εδώ ένα ερώτημα.
    Κ Σουλα γνωρίζετε αποδεδειγμένα κάποια παρέμβαση ΔΙΚΗ ΜΟΥ σε Υπηρεσία του Δήμου προκειμένου να μην εκτελέσει ως όφειλε το
    έργο της; Αν ναι παρακαλώ να ενημερώσετε τους δημότες δημόσια ΑΝ ΟΧΙ σας καλώ απλά να σιωπήσετε ..
    ελπίζω να το αναρτήσετε και να μην με υποχρεώσετε να το πράξω εγώ...
    ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε Γεωργούλα με ρωτάτε κάτι το οποίο είναι αδύνατο να γνωρίζω, εκτός αν είχα κοριούς στην κοινωφελή και άρα απορώ για την ερώτηση σας.
    Εγώ που αυτό γνωρίζω από τα επίσημα έγγραφα και την κοινή αντίληψη που πιστεύω ότι διαθετώ και το εχω γράψει ανοικτά με όνομα και επώνυμο είναι τα εξής απλά:
    Βλέπω πολλές απ ευθείας αναθέσεις με μηδέν εκπτώσεις, όπου με συντριπτική συχνότητα κάτι προυπολογίζεται Α και ανατείθετε ως δια μαγείας Α.
    Βλέπω απ ευθείας αναθέσεις όπου το αντικείμενο της ανάθεσης είναι αόρατο. Συγκεκριμένες πολλές περιπτώσεις και έχω γράψει πολλές φορές και έχω αναφέρει στα ΔΣ του Λιμενικού Ταμείου.
    Επίσης βλέπω απ ευθείας αναθέσεις υπερκοστολογημένες με την δική μου κρίση. Παραδειγμα σας το εχω πει με όνομα και επώνυμο ότι στο ΚΗΦΗ Κανδήλας θεωρώ το ποσό των 43 χιλιάδων ευρώ αν δεν κάνω λάθος, εξόχως μεγάλο. Αν δεν γινόταν ομοειδής εργασίες με απ ευθείας αναθέσεις και κατάτμηση αλλά με έναν ωραίο διαγωνισμό εκτιμώ ότι πάνω από 15 χιλιάδες δεν θα πήγαινε. Επίσης θεωρώ αδύνατο δυστυχώς αυτό το κτίριο να αδειοτηθεί για το σκοπό που φτιάχτηκε γιατί δεν τηρεί βασικά πράγματα. Εσείς ποιά είναι η γνώμη σας για το ΚΗΦΗ όσον αφορά το οικονομικό μέρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ρώτησα κ Σούλα 1. Αν διαπιστώσατε αποδεδειγμένα κάποια δικιά μου παρέμβαση στις υπηρεσίες του Δήμου;
    Δλδ Εσείς γνώστης τόσων υπηρεσιακών εγγράφων υπέπεσε στην αντίληψη σας κάποιο " εντέλεσθαι" σε υπάλληλο που να τον υποχρεώνει να πράξει συγκεκριμένες ενέργειες βλαπτικές για την υπηρεσία;
    2.Αντι αυτών μιλάτε για τις εκτιμήσεις χωρίς να διαθέτετε προς τούτο τα απαραίτητα προσόντα καθώς ούτε οικονομολόγος είστε ούτε πολιτικός μηχανικός η αρχιτέκτονας για να κάνετε "πραγματογνωμοσύνη" 3.Εαν λοιπόν θεωρούσατε οτι έπραξα κάτι σε βάρος των συμφερόντων του Δήμου γιατι επι 8 μήνες τοσο εσείς αλλά και οι συνοδοιπόροι σας δεν καταθέσατε τα στοιχεία στη Δικαιοσύνη.
    Να σας πω εγω κ Σούλα γιατί δεν το πράξατε;
    Γιατί δεν είχατε ουδένα στοιχείο σε βάρος μου και προτίμήσατε το δρόμο της λάσπης και της συκοφαντίας.
    Δυστυχώς η ανικανότητα της νέας δημοτικής αρχής είναι εμφανής και στους πιο φανατικούς υπέρμαχους της.
    Γιατί το νέο που υποσχεθηκατε όλοι πλέον κατάλαβαν ότι εκτός ότι είναι πιο παλιό απο το παλιό είναι και ανίκανο να διαχειριστεί τα στοιχειώδη του Δημου.
    Κώστας Γεωργούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο 1 σας απάντησα αλλα δεν το καταλάβατε.
    Για το 2. Τα προσόντα μου είναι πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Πολυτεχνικής Σχολής του ΔΠΘ και κάτοχος μεταπτυχιακού στην Διαχείριση Τεχνικων Έργων, αλλά δεν μου χρειάζονται για να εκτιμήσω ότι μια καμαρούλα μια σταλιά 2 επί 3 στην Κανδήλα με κατατμήσεις και απ ευθείας αναθέσεις πήγε 43 χιλιάδες, που εσείς ο ειδικος εκτιμάτε ότι ειναι ευλογο κόστος. Οι Κανδηλιώτες ευτυχώς διαβάζουν και ξέρουν σε τι είδους κτίριο αναφερόμαστε και σε τι κατάσταση είναι οντας ανακαινισμένο με 43 χιλιάρικα πριν 8 μήνες.
    Για το 3. Για την λάσπη και την συκοφαντία δεν μας αφορά. Εδώ απαγορευονται αυτά. Για την κατάθεση στοιχείων στην δικαιοσύνη αυτό ειναι δουλειά άλλων και οχι δική μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.