Όταν ένας πρωτοελλαδικός οικισμός (3.300 π.Χ - 2.000 π.Χ) στο Πλατυγιάλι Αστακού, γινόταν μπετόν.


Μία πολύ ενδιαφέρουσα δημοσίευση στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, έκανε ο κ. Ιωάννης Νεραντζής, Πτυχιούχος Ιστορικού - Αρχαιολογικού Τμήματος Ε.Κ.Π.Α., Διδάκτωρ Ιστορικής Γεωγραφίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, συνταξιούχος Επίτιμος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων (τέσσερις θητείες: 1998-2015).
Αφορά τον πρωτοελλαδικό οικισμό (3.300 π.Χ - 2.000 π.Χ) στο Πλατυγιάλι Αστακού, που θάφτηκε κάτω από τόνους μπετόν για να δημιουργηθεί το λιμάνι του Πλατυγιαλίου, ένα λιμάνι που δεν το δημιούργησαν οι ανάγκες, όπως γίνεται με όλα τα λιμάνια σε όλο τον κόσμο, αλλά η απληστία και η ακόρεστη δίψα για χρησιμοποίηση χρηματικών κονδυλίων, να γίνει ένα φαραωνικό έργο κυριολεκτικά στο πουθενά, απλά και μόνο για να απορροφηθεί και να διακινηθεί ένας τεράστιος πακτωλός χρημάτων (κάτι μας θυμίζει σε σχέση με το σήμερα και τη περιοχή μας).
Όλα αυτά έγιναν με ανοχή και συμμετοχή του πολιτικού προσωπικού εννοείται, και δεν χρειάζεται να πούμε κάτι περισσότερο, γιατί θα στενοχωρήσουμε αρκετούς...
Αποτέλεσμα αυτού που αναφέρουμε παραπάνω, ότι δηλαδή ξεφύτρωσε ένα τεράστιο λιμάνι στο πουθενά, που δεν το δημιούργησαν οι ανάγκες, είναι ότι μέχρι σήμερα το λιμάνι αυτό, είναι στην ουσία του ανεκμετάλλευτο, ένας κοιμώμενος γίγαντας, χωρίς επαρκή οδική πρόσβαση, χωρίς σιδηροδρομική υποστήριξη και χωρίς κάποια δραστηριότητα ανάλογη του μεγέθους του.
Έχουν περάσει τόσα πολλά χρόνια και η αξιοποίηση του έχει καταντήσει ανέκδοτο, με τη δυσπιστία σε κάθε τι που ακούγεται γι αυτό το λιμάνι, να είναι πλέον φυσιολογική. 
Ας δούμε τι μας λέει ο κ. Ιωάννης Νεραντζής, μέσα από 31 εικόνες από το προσωπικό του αρχείο, όσον αφορά τον αρχαιολογικό πλούτο του πρωτοελλαδικού οικισμού (3.300 π.Χ - 2.000 π.Χ) στο Πλατυγιάλι Αστακού και το έγκλημα που συντελέσθει, με το κυριολεκτικό θάψιμο του κάτω από τόνους μπετόν, με την Ελληνική Πολιτεία μέσω του αρμόδιου Υπουργείου Πολιτισμού, απλά να κλείνει τα μάτια του σε ένα πολιτιστικό έγκλημα!
Ο κ. Νεραντζής διαθέτει ένα πλουσιότατο βιογραφικό και είναι τιμή μας που τον γνωρίζουμε και επιμορφωθήκαμε από αυτόν, σαν πρωτοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής το 2005.

Από το αρχείου του κ. Ιωάννη Νεραντζή:






























4 σχόλια:

  1. ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΟ ΟΡΜΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατα τα άλλα όλοι λέμε ότι αγαπάμε τον τόπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και την ιστορία του ως πανάρχαιος λαός.
    έτσι δέν λέμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αντι για τα δις δραχμες και εκατομμυρια ευρω που πεσανε εκει φανταστητε να αναδεικνειοταν ο προστορικος οικισμος και οι αρχαιολογικοι θησαυροι σε συνδυασμο με το βαλτι διπλα και τον αγιο παντελεημονα
    θα γινοταν ο αστακος τουριστικος προοορισμος με τις εχιναδες νησους να πλημυριζουν απο σκαφη καθε λογης και ο αστακος και ολη η περιοχη θα ειχε διπλασιο πληθυσμο

    αλλα καποιοι αποφασισαν για εμας χωρις εμας , κανοντας τις συμφωνιες τους οτι αυτο που μας πρεπει ειναι κατι αλλο

    αυτο το κατι αλλα το λουζομαστε σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.