Πρόσκληση του Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2021-2027», στον άξονα της διαχείρισης λυμάτων. Θα χρηματοδοτηθεί και ο βιολογικός καθαρισμός Αστακού για να ολοκληρωθούν οι αποκαταστάσεις των μεγάλων αστοχιών του παρελθόντος και να λειτουργήσει.


Πηγή: Σελίδα Facebook Δημάρχου
Ξηρομέρου Γιάννη Τριανταφυλλάκη

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, εκδόθηκε πρόσκληση του Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2021-2027», στον άξονα της διαχείρισης λυμάτων, με στόχο τη θωράκιση της δημόσιας υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος.
Η δράση στοχεύει στην υλοποίηση έργων κατασκευής - βελτίωσης - αναβάθμισης του δικτύου αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Συγκεκριμένα, θα χρηματοδοτηθούν έργα συλλογής, μεταφοράς και επεξεργασίας λυμάτων σε οικισμούς, όπως Ζαχάρω, Κάτω Αχαΐα και Αστακού.
Επιπλέον, το έργο καλύπτει την επέκταση και λειτουργική αναβάθμιση του αυτόνομου δικτύου και της Μονάδας Επεξεργασίας Λυμάτων του Πανεπιστημίου Πατρών, τα οποία εξυπηρετούν τόσο τις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος όσο και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, κο Νεκτάριο Φαρμάκη και την Διαχειριστική Αρχή Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων - Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα», για την συνεργασία και την υποστήριξη.

5 σχόλια:

  1. Άμα το καταφέρεις και αυτό Δήμαρχε , ας είναι συνεργασία με την περιφέρεια και έτσι πρέπει. Τότε μπορεί κάποιος να πει κακό λόγο για σένα;;;
    Μαύριακας Ηλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι γνωστοί που ανησυχούν τελευταία να ξέρουν ότι ως τις εκλογές έχει και άλλους άσσους ο δήμαρχος.
    Πολύ νωρίς άρχισαν να πλησιάζουν συμπολίτες για τις επόμενες εκλογές αλλά δεν.....πετάνε τα παιδια.
    Τους ευχόμαστε να μπούνε σε μια βάρκα στο λιμάνι και να πάνε όπου θέλουν με βάρκα την ...ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο μοναδικος που ασχοληθηκε απο την πρωτη μερα που ανελαβε με ενα αχρηστο εργο και στα αζητητα γεματο σοβαρες κακοτεχνιες.
    πηγε στα υπουργεια, στη περιφερεια, ετρεξε, παρακαλεσε, πιεσε και εβγαλε 2 φορες πολλα χρηματα.
    διορθωθηκαν οι περισσοτερες αστοχιες και ξαναβγαζει παλι πολλα χρηματα για να διορθωθουν και οι τελευταιες που απεμειναν.
    οι προηγουμενοι δεν κουνησαν 5 χρονια ουτε το δακτυλακι τους.
    στο υπουργειο δεν τους ηξεραν ουτε ποιοι ειναι, δεν τους ειδαν ποτε
    μολις λειτουργησει ο βιολογικος και ας λενε και ας γραφουν οι φαρμακογλωσες ολο κακια, γι αυτον που αγωνιστηκε και παλεψε να αναστησει ενα πεθαμενο εργο θα παει 80%. γραψτε το και κρατηστε το
    ο κοσμος εχει καταλαβει τι γινοτανε στο δημο πριν τον τριανταφυλλακη και δεν ειναι χαζος. βλεπει τις τεραστιες διαφορες τωρα σε ολα τα θεματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΕΓΚΑΛΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ
      ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ
      ΕΙΠΕ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΤΟ ΠΕΤΕΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑ
      Ο ΙΟΥΔΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

      Διαγραφή

Σημείωση: Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του ιστολογίου.
Σχόλια υβριστικά, συκοφαντικά, ειρωνικά, υποτιμητικά, μειωτικά και απαξιωτικά ή σχόλια χυδαία, σεξιστικά, ρατσιστικά και θρησκευτικού μίσους, σχόλια με μηνύματα που δεν καταλαβαίνουμε, ονομαστικές αναφορές σε απλούς πολίτες και προβοκατόρικα ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με τη παραπάνω ανάρτηση, ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Επίσης ΔΕΝ θα δημοσιεύονται σχόλια που δείχνουν φανερά ότι ο σχολιαστής δεν γνωρίζει καν το θέμα που σχολιάζει, έχει φανερά πλήρη άγνοια για το αντικείμενο της ανάρτησης και απλώς σχολιάζει για να δει το σχόλιο του να δημοσιεύεται και να αισθανθεί ο ίδιος ικανοποίηση.
Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατά ανάγκη από το παρόν ιστολόγιο.
Παρακαλούμε τους αναγνώστες μας να διατυπώνουν τα σχόλια τους με κόσμιο τρόπο για να δημοσιευτούν.
Η Ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια για να πούμε αυτό που θέλουμε και να ασκήσουμε την κριτική μας, αποφεύγοντας όλα τα πιο πάνω που αναφέρονται.
Εάν παρ' όλα αυτά κάποιος θεωρεί ότι θίγεται από ανάρτηση ή σχόλιο στο Blog, καλείται να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του e-mail προς αποκατάσταση.